• Ik heb een nieuw verhaal (dat ik niet op Q ga zetten, maar wel wil schrijven), en ik wil graag een cover. Zelf ben ik er niet goed mee, en ik vroeg me af of iemand er een voor me wil maken.

    Het verhaal heet 'Het bondgenootschap van het oog', en als cover wou ik een soort van tattoeage met iets van een oog erin.
    Ik heb het idee dus nog helemaal niet uitgewerkt, maar misschien vindt iemand dat juist wel handig

    Als je me wilt helpen ben ik je echt dankbaar!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik weet niet of je al geholpen word, maar anders wil ik nog wel wat voor je proberen.
    Heb je misschien nog iets meer info over wat je met de cover wilt, bijv. sfeer etc.


    Credendo Vides

    Ik word nog niet geholpen.

    Ik wil een beetje een spannende sfeer, en dus een soort van tatoeage. Een zoals bijvoorbeeld die van de Quileutes.


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag schreef:
    Ik word nog niet geholpen.

    Ik wil een beetje een spannende sfeer, en dus een soort van tatoeage. Een zoals bijvoorbeeld die van de Quileutes.


    Verwacht niet dat mensen je gelijk helpen als je geen plaatjes of andere voorkeuren neerzet. En met iets van 'ik wil een soort van tatoeage' kan ik als covermaker niet zoveel.


    26 - 02 - '16

    Ik zal kijken wat ik voor je kan doen (:
    Vind je het erg als ik hem waarschijnlijk pas rond het weekend maak / inlever ? Zit nu namelijk een beetje (enorm) met school, laatste lootjes van het schooljaar en alles inleveren etc.


    Credendo Vides

    Maakt me helemaal niks uit :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag schreef:
    Maakt me helemaal niks uit :)


    Over wanneer ik gem inlever of over hoe die eruit komt te zien ? XD


    Credendo Vides

    Allebij xD


    Spoiler alert: you will save yourself