• Goed, hoi, ik denk dus dat dit wel in deze categorie valt, namelijk: Ik heb dus te horen gekregen dat ik voor school nog een tablet moet gaan halen binnenkort, of ik moet weer een jaar met mijn laptop mee gaan rondlopen, maar aangezien ik dat enorm zwaar vindt en het hier echt enkel en alleen om E-Books en een beetje internet gaat, vroeg ik me dus af of iemand van jullie dus een goede, goedkope en compacte tablet weet. De prijs het liefst onder de €200,- aangezien ik toch maar een arm studentje ben en het zelf moet betalen. Iemand aanraders?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt? Klik


    To infinity and beyond •

    Ik heb een samsung galaxy tab twee, na een lang ziektebed is hij overleden van de week, lees op internet meer slechte reacties maar soms doen ze het wel goed, ik zou het risco niet nemen..


    ©1998

    Wat je ook doet, geen Yarvik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb ergens gehoord dat die van Bart Smit goed zijn


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    E-books? Hier een tip: Download een PDF reader, download op je PC een boek dat je wilt lezen en mail het naar jezelf, nu kan je de mail op je tablet openen en het boek lezen (: Free e-reader!

    Anyway, ik kan je niet helpen. Wij kregen er gratis één bij een abonnement op de gids :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    E-books? Hier een tip: Download een PDF reader, download op je PC een boek dat je wilt lezen en mail het naar jezelf, nu kan je de mail op je tablet openen en het boek lezen (: Free e-reader!

    Anyway, ik kan je niet helpen. Wij kregen er gratis één bij een abonnement op de gids :p

    Eh ja.. ik zeg dus dat ik een tablet wil om dat te kunnen doen, lol.
    @Elise hahaha ja had ik al gehoord, ja. Ga ik ook echt niet doen, dus!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fuuu; nou had ik beter slim geweest en gezegd; ik verkoop je de mijne voor 120 euro. Haha.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Eh ja.. ik zeg dus dat ik een tablet wil om dat te kunnen doen, lol.
    @Elise hahaha ja had ik al gehoord, ja. Ga ik ook echt niet doen, dus!


    Oh je had het over E-books, dus ik moest denken aan de playstore en boeken kopen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    je kunt het beste kijken bij dagaanbieding site www.dailyoffers.nl daar komen heel vaak goedkope tablets voorbij dan even google of het wat is en je keuze maken. Zo bespaar je veel geld en heb je ook een goeie..

    Een kleine tablet voor 200 euro?

    Wacht even tot de nieuwe Nexus 7 uitkomt in nederland n.n

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 16:01 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb sinds kort een Blackberry Playbook Tablet en ik vind 'm heel fijn. Die ik had was maar 180 euro.

    ik heb eigenlijk een heel domme vraag?
    wat is noou het verschil tussen een tablet en een ipad?

    sluipje schreef:
    ik heb eigenlijk een heel domme vraag?
    wat is noou het verschil tussen een tablet en een ipad?

    iPad is echt alleen van Apple, terwijl een tablet dus in feite de iPads zijn die niet door Apple zijn gemaakt.

    OT: Mijn vader en zusje hebben er één van Samsung... Ik zou anders even bij de Mediamarkt navragen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    oke dank je

    sorry als dee vraag een beetje dom was
    volgend jaar krijg ik voor mijn verjaardag waarschijnlijk een ipad.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    iPad is echt alleen van Apple, terwijl een tablet dus in feite de iPads zijn die niet door Apple zijn gemaakt.

    OT: Mijn vader en zusje hebben er één van Samsung... Ik zou anders even bij de Mediamarkt navragen.


    Een iPad is ook een tablet :P

    Alle ipads zijn tablets, maar niet alle tablets zijn ipads (Alleen de tablets van apple zijn ipads)


    quidquid excusatio prandium pro