• Join us:
    Berna - Exit - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Danosaur - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Ness - nessje - 23 september
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek- Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe
    Amber - Sempra - 7 maart



    Shipnames:
    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 juni 2013 - 18:56 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    ey Gab, tegen niemand iets zeggen hea..


    Je moet gewoon blijven..


    Danmarks Dynamite.

    haal het weg.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Maliksch schreef:
    (...)

    Wil je dan even je naam, fav boy en verjaardag geven !?
    Dan adden we jou aan de lijst.
    Als Ness het niet doet, doet Anouk het zo snel mogelijk. c:
    WELKOM. c;


    Amber - Niall - 7 maart ^-^
    Thanks.

    Sempra schreef:
    (...)

    Amber - Niall - 7 maart ^-^
    Thanks.


    Wordt zo snel mogelijk toegevoegd. c;


    Danmarks Dynamite.

    sorry guys..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    En toen was het stil. :c


    Danmarks Dynamite.

    - Amber + Niall = Namber ?
    Kayleigh + Niall = Nayleigh/Kiall
    - 21 Januari ---> Kayleigh.

    Die moeten nog op de lijst. c;
    - ik blijf het gewoon herhalen. hahaha -


    Danmarks Dynamite.

    gabs, voor alle zekerheid, dit mag je echt tegen niemand zeggen oké?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    gabs, voor alle zekerheid, dit mag je echt tegen niemand zeggen oké?


    Nee, doe ik niet.


    Danmarks Dynamite.

    Een vriendin van mij heeft een paar van die One Direction tijdschriften gekocht - geen specials, echt tijdschriften - alleen ik kan ze nergens online vinden. D': Ik wil die tijdschriften, god damned, er staan posters in en leuke artikelen. :'D Maar vooral de posters, ik moet mijn kasten en deur opleuken. C:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    Een vriendin van mij heeft een paar van die One Direction tijdschriften gekocht - geen specials, echt tijdschriften - alleen ik kan ze nergens online vinden. D': Ik wil die tijdschriften, god damned, er staan posters in en leuke artikelen. :'D Maar vooral de posters, ik moet mijn kasten en deur opleuken. C:


    Hahaha, zoeken tot je ze vind !


    Danmarks Dynamite.

    sorry gabs, ik ben gewoon zwak..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    sorry gabs, ik ben gewoon zwak..


    Ik snap het wel. Het's niet handig, maarja. Je moet maar kijken wat je doet.


    Danmarks Dynamite.

    oké people.. ik moet jullie iets vertellen, en jullie gaan me haten, maar daar heb ik al een oplossing voor..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Maliksch schreef:
    (...)

    Hahaha, zoeken tot je ze vind !

    Ik kijk morgen na school even bij de Primera. Maar ik moet óók al plakgum halen en de poster bij Claire's. Maar plakgum hoeft niet per sé, want er gaan heel veel posters van mijn kast af die er net op zijn geplakt, want ik wil één thema; dat oogt wat rustiger. :'D Ik houd van doorpakken met sit soort projecten van decoreren. Mijn beste vriendin's kamer heb ik qua posters ook overhoop gehaald - ze is een diehard Directioner, en haar kamer hing en hangt vol met One Directions-posters - aangezien dat ons lang verwachte project was. c: Alles hing heel erg door elkaar, beetje zooierig etc. Dus we hebben kapotte posters geëlimineerd, uitgezocht welke werden opgehangen, tijdschriften uitgeplozen naar alles van fandoms wat ze leuk vond (én ik leuk vond, yesh) en toen zijn we bezig gegaan. Nou ja ik, want ze weet dat ik dit geweldig vind om te doen, haha, en zij vindt het best. Dus haar kast is nu af met een collage van Justin Bieber, One Direction, plaatjes, Quotes etc. Echt super vet, en we gaan nog balken doen, kastjes, zijkanten van kastjes. Allemaal netjes als een collage. Daarna ga ik foto's maken voor mijn portfolio voor de kunstacademie waar ik heen wil. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife