• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:37 ]

    Scorpia schreef:
    Bij mij lukt het uiteindelijk wel, maar dan als ik op het 'ongelezen berichten' knopje druk, net zoals wat iNightwing zei.

    Precies dit. Als ik 'gewoon' bij mijn privé berichten kijk, zie ik ze niet...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Je moet naar de eerste of laatste pagina gaan.

    Rutger schreef:
    Het zou nu weer naar behoren moeten werken. Laat het even weten als er nu nog rare dingen gebeuren.

    Thanks! ^.^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zie idd nog twee foutjes.

    1. Wanneer je naar een pagina gaat hoger dan 1, dan zie je geen berichten meer (terwijl $from wel goed ingesteld staat op bijvoorbeeld 20 op pagina 2).

    2. Wanneer je een nieuw bericht ontvangt zie je die alleen staan wanneer je op 'ongelezen berichten' klikt.

    De database expert zal er zsm naar kijken. Maak je dus geen zorgen :D


    Dit is mijn signature...

    Ik heb staan dat er 2 berichten staan, ik heb ook helemaal geen 2 nieuwe berichten :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb er 14 en ik ben bezig met een wedstrijd....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bij mij doet hij het nog niet..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik heb het sinds net ook. Erg vervelend. :/



    Ik kreeg trouwens net via gb een vraag van ene Niall1DLuna (die ik voor zover ik weet niet ken) hierover, maar toen ik haar als behulpzame Q'er wilde antwoorden en de link naar dit topic wilde sturen bleek dat ze mij heeft geblockt, om een of andere reden. Ik kan dus niet op haar profiel komen, wat contact een beetje moeilijk maakt. Als iemand dus zin heeft om in mijn plaats aan haar uit te leggen wat er aan de hand is, ga je gang. (krul)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ook last van, maar ik raak er inderdaad aan als ik op ongelezen berichten klik

    @Square: ik zal eens kijken :)

    Edit: ze heeft de link

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:04 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb dit ook, had er vanmiddag 3, maar bij mij stond er opeens wel een vijf.

    EDIT : Ik kan mijn berichten nu wel zien als ik bij ongelezen kijk, ze staan enkel nog niet in mijn 'normale' inbox.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:42 ]


    Credendo Vides

    Raar... Ik had wel dat er maar een 1 bleef staan, ook al had ik ze allemaal al gelezen. Bleek dat er eentje, een pagina eerder op de verkeerde plek stond. Een bericht van 11 juni toen berichten van eind mei...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Square schreef:
    Ik heb het sinds net ook. Erg vervelend. :/



    Ik kreeg trouwens net via gb een vraag van ene Niall1DLuna (die ik voor zover ik weet niet ken) hierover, maar toen ik haar als behulpzame Q'er wilde antwoorden en de link naar dit topic wilde sturen bleek dat ze mij heeft geblockt, om een of andere reden. Ik kan dus niet op haar profiel komen, wat contact een beetje moeilijk maakt. Als iemand dus zin heeft om in mijn plaats aan haar uit te leggen wat er aan de hand is, ga je gang. (krul)



    Oké. Hier heb ik respect voor. Zij blockt jou en jij wilt haar alsnog helpen. Ik zou allang zeggen: zoek het uit. Mwhihihihi (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)


    Oké. Hier heb ik respect voor. Zij blockt jou en jij wilt haar alsnog helpen. Ik zou allang zeggen: zoek het uit. Mwhihihihi (:


    Haha, dankje. x') Nou ja, ik denk/hoop dat ze me per ongeluk heeft geblockt, dus dan is het eigenlijk een beetje zielig als ze helemaal geen antwoord meer krijgt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mij werkt nu alles weer. Ik zie iig weer nieuwe berichten in mijn inbox en ik kan naar pagina 2.


    Dit is mijn signature...

    Alles doet het inderdaad weer! Bedankt Rutger! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf