• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan;
    -Louis William Tomlinson;24121993
    -Liam James Payne; Appa
    -Harry Edward Styles; quin98
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader Llamarmy
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    -Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Lake
    - Jared Matthew Horan MonkeySwag
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan 24121993



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 16:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    ik protesteerde zachtjes, terwijl ik het zeil terug in de doos stopten en deze sloot. 'Neem het een beetje voor die kleine boef op.' Ik kriebelde even in Louis zijn flank toen ik weer voor hem stond. 'De volgende keer mag ze jou inmaken.' Grijnsde ik en tikte even op zijn neus. 'Maddie is de beste!' Het kleine meisje gilde vrolijk en wiebelde gevaarlijk heen en weer. 'Klopt. de allerbeste.' Ik ging met mijn hand door haar, haar en zuchten zachtjes. Volgens mij runde ik hier gewoon een dierentuin. ik grinnikte zachtjes. Maar dan waren dit wel mooi mijn aapjes. 'Ik heb de weddingplanner trouwens aan de telefoon gehad.' Mijn maag draaide zich tien keer om, als we het over de trouwerij hadden en ik werd en spontaan nerveus van, zo spannend vond ik het.Ik had hier zolang op gewacht en nu was het bijna zover. 'Ik denk dat we het beste in Montcalm Palace kunnen doen.' Lachte ik enthousiast. 'Maar we moeten wel een gastlijst gaan samenstellen. want er kunnen geen 1000 man in.'

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 22:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Lauren Holmes

    Ik kijk Harry verontwaardigd aan. 'Als ik niet streng ben, loopt ze straks aan iedereens haar te trekken, hoor,' mompel ik verontwaardigd. Hailey kijkt mij ook verontwaardigd aan en stopt even met Harry's haar. Ik lach als ik zijn haar zie.
    'Die kreeg je gewoon terug voor je opmerking over ik die een strenge moeder ben. Ik ben helemaal niet streng,' zeg ik lichtelijk op mijn tenen getrapt. Ik wilde echt niet streng zijn. Mijn mondhoeken krullen omhoog tot een glimlach.
    'Mmm, lekker broodjes. Je mag wel elke ochtend broodjes komen langsbrengen. Beter dan de supermarkt broden en het scheelt me tijd,' grinnik ik. Verbaasd kijk ik Harry aan als hij zegt dat hij single is, maar aan de andere kant is dat ook wel handig i deze situatie.
    'Single. Ik schrijf artikelen voor een vrouwen tijdschrift en ik ben begonnen met een studiejournalistiek. Het is druk, maar ik red het wel.' Ik kijk Harry aan en zwijg even.
    'Waarom doe je niks met muziek Harry?' Vragend kijk ik hem aan. 'Ik zie Liam nog wel is. Zijn dochtertje zit bij Hailey in de klas. Dus als je Hailey misschien een keer weg brengt, zie je Liam weer een keertje,' opper ik hem en kijk hem aan. Ik zwijg en kijk om me heen. 'Waarom ga je niet werken als chefkok? Ik weet dat je niet meer heel veel geld hoeft te verdienen, maar koken vond je leuk toch? Bij de bakker moet je zo vroeg op of heb ik dat mis?' Ik kijk Harry met een glimlachje aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leandra Eloïse Coaster.

    "Eirwen," stelt het meisje zich met een zachte stem voor. Wat ik wel fijn vind, ik hou niet van die schreeuwerige types. Ik vind ze te luid.
    "Aangenaam," zeg ik met een knikje.
    Het meisje - Eirwen - gaat op een bankje zitten en vraagt wie er thee wilt. Ik kijk haar glimlachend aan, dankbaar met het helpen om van het onderwerp af te komen.
    "Graag," zeg ik. Ik haal mijn handen uit mijn zakken en strijk mijn bruine haar achter mijn oren. Zelfs mijn handen zitten onder de sproetjes. Mijn nagels zijn voor de verandering vrij netjes. Eerst hield ik ze ook netjes bij, maar na een paar maanden eenzame opsluiting ga je vanzelf minder aan je uiterlijk doen. Niet dat ik mezelf compleet heb verwaardeloost. Ik ben nog minder gaan eten, in de hoop minder bol te worden, Niet dat het tot nu toe erg heeft geholpen. Olifanten blijven altijd olifanten. Dat is een feit. Maar ik heb vanochtend eens álle klitten uit mijn haren gehaald. "Bedankt," bedankt ik Eirwen.
    Eirwen vraagt iets aan Liam over hun werk. Dus ik kijk naar Alex, die aan het spelen is. Ze is zo schattig, ik zie Liam en ook Sascha in haar. En met Sascha ook mij, zeggen mensen. Toen Sascha en ik klein waren deden we wel eens alsof we een tweeling waren. De enige reden waarom mensen er niet in trapte was omdat ik jonger ben. Eén keertje zijn we wel eens van klas gewisselt. Dat was toen Sascha in groep zeven zat en ik in groep vijf. Haar leraar, waar ik dus bij in de les was, trapte er eerst nog in ook. De kinderen uit de klas niet, die waren niet zo verstrooid als de leraar. Pas toen Sascha terug kwam, omdat mijn lerares het wel door had, begreep de leraar waarom iedereen zo lacherig was. Dat was het laatste jaar voor die leraar, wegens dementeren.
    Ik was altijd zo close met Sascha. En toen zij een relatie met Liam kreeg heb ik alle verhalen geduldig aangehoord. Toen ze dood ging viel ik gewoon in een zwart gat. Naar onze, mijn, ouders kon ik niet. Het zwarte schaap van de familie ben ik. Ik mis haar nog steeds zo erg.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 14:29 ]


    Reality's overrated.

    [Sorry, had het gister nogal druk. Dadelijk post ik iets]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kan eigenlijk pas posten als @Nessje Post ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Louis Tomlinson
    Ik lachte zachtjes en het duurde niet lang voor Maddie ook onschuldig lachte. Op sommige momenten was het inderdaad een kleine boef en straalde het ook gewoon van haar gezicht af. Onze kleine boef. 'Altijd toch, Darling. Maar ik hou ook heel veel van jou.' Mijn gelach werd iets harder waarna ik knikte. 'Na de laatste mislukte pogingen van jou, is het inderdaad weer mijn beurt.' Op sommige momenten leek Zayn hier gewoon de oudste in het huis. Alleen dat maakte niet dat hij net zo vrolijk mee kon doen. Madelaine hield ik iets beter vast, zodat ze gewoon heen en weer kon blijven wiebelen. 'Daar kan ik niets meer aan toevoegen.' Het kleine meisje zette ik weer met beide benen weer op de grond bij de woorden van Zayn. Mijn armen sloeg ik bijna gelijk om de jongen zijn nek en luisterde aandachtig. Maddie was ondertussen opzoek naar geld, want de bel van de ijscowagen klonk door de straat. En zoals altijd mocht ze wat halen. 'Ik kan echt niet wachten de dag aangebroken is. De dag je officieel aan mijn zijde hoort. De dag dat Zouis Malikson echt officieel is. ' Mijn grijns werd met elk woord breder en de twinkeling in mijn ogen erger. Ik wilde niets liever dan dit en dat het dan ook nog bijna zover was. 'Het klinkt als een perfect plan. Maar elke locatie is perfect, omdat het samen met jou en Maddie is.' Vrolijk lachte ik. 'Dan moeten we gaan verzinnen. Maar wie er ook zijn of hoe het ook loopt...Het word onze dag. Onze perfecte dag.'
    'Is het nu mijn moment dan?' Ik draaide me kort om nar het kleine meisje met geld in haar hand en knikte. 'Tuurlijk, prinsesje.' Ik draaide me naar Zayn toe en drukte een kus op zijn neus. Daarna liet ik hem los en naar Maddie toe.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 16:34 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Is er iets belangrijks gebeurd? Waar kan ik inspringen?)


    imperfection is beauty

    Harry Styles

    Ik grinnik door haar reactie, ' Rustig maar hoor, het was maar een grapje' begint te lachen omdat ze zo snel verontwaardigd reageert. ' Je bent inderdaad niet streng dat merk ik ook wel' zeg ik met een glimlach. Volgens mij was Rosalie een hartstikke lieve moeder. Ik begin te lachen, 'Ja die broodjes kom je dan maar gewoon halen, ik ben geen bezorger' ik grinnik zachtjes. Eigenlijk zou ik het niet erg vinden als ik dat wel moest doen maar dat kan gewoon nou eenmaal niet. Ik kijk haar aan en knik even, ' Dat klinkt inderdaad nogal druk, hoe doe je dat met Hailey?' vraag ik aan haar. Als ze vraagt waarom ik niks met muziek doe bijt ik op mijn lip en haal mijn schouders op, ' Na one direction kan dat gewoon niet meer' mompel ik al vindt ik het zelf ook heel jammer. Zingen was echt iets wat ik graag deed maar dat kon gewoon niet. Als ze verteld dat ze Liam nog wel is ziet glimlach ik even, ' Die heb ik echt lang niet meer gezien, ik vindt het wel leuk hem weer is te zien ja' glimlach ik. Liam miste ik echt net als alle andere jongens. ' Ja ik vindt koken ook leuk, maar toen ik een baan zocht kon ik niet echt zo'n baan vinden en de eigenaar van de bakkerij ken ik goed. Het is inderdaad wel vroeg opstaan maar ik ben er aangewend' zeg ik met een glimlach en kijk daarna even naar Hailey. 'Wil je anders samen met papa en mama naar de speeltuin?' vraag ik haar en kijk gelijk Rosalie even vragend aan of het wel kan en of ze dat wel wilt.

    [@Dallam, jump anders gezellig bij Niall,Jay en Nia in xD?]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    GirlWithLove schreef:
    [@Dallam, jump anders gezellig bij Niall,Jay en Nia in xD?]


    (Niall, Jayden, Jared en who?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ @Nessje: Nia, read back <--Page 4.]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    GirlWithLove schreef:
    [@Dallam, jump anders gezellig bij Niall,Jay en Nia in xD?]


    (Okee, waar zijn jullie? En wat doen jullie?)


    imperfection is beauty

    Liam James Payne

    Leandra leek het onderwerp niet erg fijn te vinden waardoor ik me onmiddellijk schuldig voelde. Het gevoel zakte wat weg toen Eirwen snel op een ander onderwerp overstapte. Ze vroeg of er iemand thee wilde en ik schudde mijn hoofd even. Voordat we gingen had ik nog gegeten en gedronken dus ik zat nog wat vol. Ik plofte op het bankje neer en slikte even bij de woorden van Eirwen. Galligar zou woedend worden als ie hoorde dat ik nu pas op de helft was. 'Ik had het te druk met Alex. Ik heb niet zoveel kunnen doen' mompelde ik zachtjes. Nu begon ik me gelijk schuldig te voelen dat ik niet veel gedaan had. Morgen zou ik langer in de studio blijven om het af te maken en zou ik wel aan Eirwen vragen om op Alex te passen, want ik moest zal het afkrijgen. Eigenlijk kon ik het net zo goed nu vragen. 'Moet jij morgen werken? Ik blijf namelijk wat langer in de studio dus misschien kan jij Alex ophalen van school en op haar passen?' vroeg ik. Alex zou toch niet verlegen bij Eirwen zijn, ze zou eerder vrolijk en lachend door het huis rennen. Zoals ze nu zo ongeveer deed. Sommige mensen die voorbij liepen moesten lachen om de twee honden en het kleine meisje die met elkaar speelden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Iemand voor Marie?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eirwen
    Ik gaf Leandra haar thee en inspecteerde het meisje onopvallend. Ze was wel heel erg dun, bijna eng. Ik was ook wel echt heel erg dun, maar dat van haar was niet gezond meer. Alsof ze een maand niet had gegeten. Ik zag Liam slikken en aaide even over zijn hand. 'Komt wel goed. Hij verwacht dat het eind volgende week af is, aangezien hij het dan nog kan keuren voor het eruit gaat." Liam streste zich vaak zo snel over dit soort dingetjes. het kon toch gebeuren. Ik keek op bij zijn vraag. "Ik moet wel werken, want mijn deadline is over 2 dagen, maar ik ben bijna klaar, dus als ik optijd kon zal ik zo ongeveer rond 3 uur klaar zijn en dan kan ik als ze om half 4 uit school komt haar oppikken en iets leuks met haar gaan doen. Ik vond het altijd leuk om op dat hummeltje te passen. Ze noemande me vaak zelfs tante, wat ik best een eer vond. Ik keek wat vertedert naar het kindje wat lag te rollebollen met de honden in het gras. Ik keek naar Liam. "Morgen wordt het lekker weer. Vind je het erg als ik met haar en de honden naar een van de strandjes ga?" Ik zou dan natuurlijk extra goed opletten, want zo'n hummeltje kon niet zwemmen, maar ze zou het vast prachtig vinden. Ik nam een slok thee uit de fles en zuchtte door de wegwaaiende plukjes. Toch kon ik mijn haar niet hier gaan zitten doen, want dan zou het echt overal zitten.


    Bowties were never Cooler