• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan;
    -Louis William Tomlinson;24121993
    -Liam James Payne; Appa
    -Harry Edward Styles; quin98
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader Llamarmy
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    -Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Lake
    - Jared Matthew Horan MonkeySwag
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan 24121993



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 16:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Heeft er al iemand op Jared gereageerd? Ik denk namelijk van wel, maar ik kan de post niet vinden :$]


    Spoiler alert: you will save yourself

    GirlWithLove schreef:
    (...)

    (Niall's Huis )


    (oke, dan is Kelly wel een goede bekende
    van niall ofzo...)


    imperfection is beauty

    GirlWithLove schreef:
    (...)

    (Niall's Huis )


    (oke, dan is Kelly wel een goede bekende
    van niall ofzo...)
    (Helemaal zelf weten sweetie)


    [Heeft er al iemand op Jared gereageerd? Ik denk namelijk van wel, maar ik kan de post niet vinden ]


    (Dunno)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Niall James Horan
    Ik hoor Nia binnen komen en ontvang een kus van haar. Meer kan ik niet aangezien mijn mobiel gaat. Met Jayden in mijn ene arm haal ik de telefoon te voorschijn. Ik lees het sms-je en kijk even naar Nia. "Ik moet gaan, zal ik Jared en Jayden meenemen? Zijn hun ook gelijk buiten geweest." Ik sta al op om Jayden in zijn wagen te zetten en kijk vragend naar Jared. "Ga je mee?" Ik open de deur en wacht op het antwoord van Jared terwijl ik een sms-je typ. zusjelief, laat ik nou net onderweg zijn. Ben er zo xxNialldos Ik verstuur het sms-je en roep nog een doei en een sorry naar Nia. Ik wou haar graag meenemen, maar meestal waren dit broer-zus dingen waar anderen niet voor waren uitgenodigd..

    (Ik weet niet hoeveel regels dit zijn omdat ik op de iPod van mijn broertje zit..)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik reageer zomenteen weer. Mijn computer is kapot :-(]


    Reality's overrated.

    Harry Styles

    ' Je hoeft me echt niet te bedanken hoor Li' glimlach ik en ben echt blij dat alles tussen ons weer goed zit.Dit keer ging ik echt niet nog een keer stoppen met het contact maar dat zou ook niet gebeuren aangezien ik Hailey nu af en toe van school kan gaan halen, dan zie ik hem ook wel. Ik glimlach even bij het zien van zijn reactie als die over Alex praat. Bij zijn volgende vraag is het mijn beurt om breder te gaan glimlachen, ' Ja' zeg ik trost, ik kende Hailey pas een dag maar ik was wel haar vader en ik was trots op de schattige dochter die ik nu had. Mijn blik gaat ook even naar Hailey toe, ze leek ook nog is erg op mij. Ik vond het jammer dat ik haar eerste 3 jaar gemist had maar nu kende ik haar tenminste wel en daar ben ik echt heel blij mee.

    Jared Matthew Horan

    Jippie! Naar buiten! Ik trek vrolijk mijn jas en schoenen aan. 'Kijk papa! Helemaal zelf gestrikt!' Ik kan eigenlijk nog niet strikken, en mama had ze gisteren gestrikt. De knoop zat er nog in dus trok ik ze weer aan en nu is papa trots op me. Ik glimlach en begin te springen. Ik ben zo blij vandaag! Ik weet niet waarom, maar voel me vrolijk. Als ik de deur opendoe zie ik een man met een grote camera. 'Hallo jongetje. Weet jij waar Niall Horan is?' Vraagt hij. Waarom wil hij weten waar papa is? 'Sorry, ik mag niet met vreemden praten.' Zeg ik, en ik doe de deur weer dicht. 'Papa, er was een meneer die wou weten waar jij was. Waarom?' Vraag ik, en ik trek ongeduldig aan zijn mouw.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne

    'Vreemd dat ik je niet heb gezien met haar, of haalt Rosalie haar altijd op van school?' Harry kon het natuurlijk erg druk hebben met zijn werk, of Rosalie en hij waren niet eens bij elkaar. Op dit moment leek het niet zoveel uit te maken, maar dat zou goed nog eens een keer kunnen veranderen. 'Hailey is een erg mooi kindje' glimlachte ik. Net op dat moment kwam Alex aangerend, waarschijnlijk om deels van haar energie te verbruiken, en stopte naast me. 'Wie is Harry?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Harry is een vriend van papa, en de papa van Hailey' glimlachte ik. Alex draaide zich toe naar Harry en zwaaide vrolijk. 'Hoi papa van Hailey!' zei ze en lachend rende ze weer naar Hailey toe om vervolgens de zelfde vraag te stellen voor de zekerheid. 'Zullen we anders een keer afspreken?' vroeg ik aan Harry. We konden dan elkaar uitgebreid vertellen wat er de afgelopen jaren was gebeurd enzovoort. Niet dat ik nu weg wilde, integendeel zelfs. Het liefst wilde ik uren met Harry praten. Op zich zou ik er ook geen probleem mee hebben als we nu ergens heengingen met de anderen, maar ik wist niet of dat bij Harry zo goed uitkwam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles

    Ik bijt even op mijn lip bij het volgende, ' Ik ken Hailey eigenlijk as sinds vandaag.. het is een ingewikkeld verhaal' zeg ik terwijl ik even naar de grond kijk. Ik vond het niet leuk dat dit zo was maar ja. Ik glimlach bij zijn volgende woorden en knik, ' Ja en Alex ook' zeg ik met een glimlach en niet veel later komt Alex aangerend. ' Hallo' zeg ik lachend als ze hallo tegen mij zegt en vrolijk zwaait. Daarna is ze weer weg en ik kijk naar Liam toe. ' Ja is goed, als je wilt kunnen we nu ook wel ergens heen?' vraag ik hem met een glimlach. Ik wil namelijk nu het liefst gewoon gezellig praten met Liam, ik ben nieuwsgierig naar zijn verhalen over wat die die zes jaar allemaal gedaan heeft. Ik haal mijn hand even door mijn krullen, ' Waar is de moeder van Alex eigenlijk?' vraag ik omdat ik eigenlijk wel nieuwsgierig ben naar met wie hij nu samen is.

    Nia Cracio.

    Nialls mobiel gaat. "Ik moet gaan, zal ik Jared en Jayden meenemen? Zijn hun ook gelijk buiten geweest." Even kijk ik nadenkend naar de kids. "Neem Jayden maar mee, ik was van plan om even met Jared te gaan lopen. " Ik Pak Jared van hem over en Geef hem een klein kusje. "See Ya darling." Niall roept nog een sorry en doei. Ik pak Jared op en loop via de achterdeur naar buiten, het park in. Ik zet hem neer in het gras en ga zelf ook even zitten. Spelend met Jared bedenk ik me dat ik niet weet wat we eten, en ik moest echt eens langs mijn ouders gaan. Ik houd Jared op mijn schoot en pak mijn mobiel, scroll door mijn contacten en sms Niall. Hi Sweetie, Wat wouden jij en Jay eten? Anders ga ik misschien vanavond bij mijn ouders langs. xx Nia De laatste keer dat ik mijn ouders had gezien was nog voordat de jongens uit elkaar gingen. Dus dit ging nog wat worden.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Liam James Payne

    'Goed idee' stemde ik in. Toen Harry naar Alex' moeder vroeg kromp ik lichtelijk in elkaar. Over Sascha was ik nog niet helemaal heen, al was het al een paar jaar geleden. Harry mocht het heus weten, voor vrienden had ik geen geheimen. 'Alex' moeder is drie maanden na de geboorte overleden' begon ik. 'Haar ouders durfden niet met het vliegtuig hierheen te komen dus besloot ze om hen te komen halen. Het vliegtuig is neergestort' zuchtte ik. Ik vond het egoïstisch om te denken dat het voor mij erg was. Ja, ik vond het verschrikkelijk en ik was er echt kapot aangegaan. Maar het was nog veel erger voor Alex en Leandra. Die hadden hun moeder en zus verloren. 'Maar ik en Alex hebben het geweldig samen' knikte ik erachterna met een glimlach. 'Hoe is het eigenlijk met jou liefdesleven?' vroeg ik. Ik zou niks vragen over waarom ie Hailey sinds vandaag kende want misschien was er wel iets wat ie liever voor zich hield.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Als ik bijna weg wil gaan pakt Nia Jared. "Oh, sorry Jar.. Papa gaat dan morgen met je naar de dierentuin, okay?" Ik hoor Jared nog snel wat zeggen, maar versta het niet omdat Nia hem meeneemt. Ik duw de babywagen vooruit en hoor een flits. Shit! Ik ren met Jayden voor me uitduwend naar het huis van Denelea. Snel open ik de deur, wat zijn sleutels toch handig. Ik duw Jayden naar binnen en gooi de deur dicht. "Den?!" Roep ik door het huis terwijl ik Jayden uit de wagen pak. Op dat moment krijg ik een sms-je. Hi Sweetie, Wat wouden jij en Jay eten? Anders ga ik misschien vanavond bij mijn ouders langs. xx Nia Snel typ ik een sms-je terug. Ga maar naar je ouders, de babyspullen zijn bij me dus ik kan gewoon bij Denelea eten. Veel plezier babe xx Ik verstuur het sms-je en kijk kort naar Jayden, waarom lijkt hij zoveel op Jared?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles

    Ik kijk Liam aan en bijt op mijn lip, ' Ow... sorry' zeg ik en kijk hem aan. Wat erg voor hem en Alex, hij is gewoon zijn vriendin verloren en Alex haar moeder. Bij zijn volgende woorden knik ik even, ' Dat geloof ik, je bent ook vast een geweldige vader dat weet ik zeker' glimlach ik omdat ik dat gewoon weet dat Liam een geweldige vader is. Hij was tijd van one direction al altijd het vader type, hij maakte zich altijd zorgen om iedereen. Ik kijk Liam aan, dat hij zijn vriendin is verloren heeft die echt niet verdient. ' Ik ben single' zeg ik als hij vraagt naar me liefdesleven.ik heb wel wat vriendinnen gehad maar eigenlijk waren het nooit echt hele lange relatie's geweest.

    Leandra Eloïse Coaster

    Liam spreekt met een jongen met krullen Die ik vaag herken als Harry Styles, één van de oud-leden van One Direction. De Boyband waar Liam eerst in zat. Ook bij hen staat een klei meisje en een jonge vrouw. Ook Alex komt aanrennen.
    "Jij kent Liam van jullie werk?" vraag ik Eirwen, om maar iets te vragen. Ik ben niet zo spraakzaam. Nou ja, soms wel, soms niet. Maar Eirwen ken ik niet, dus heb ik automatisch niet veel te zeggen, zeg maar gerust niks. Wat moet ik nou aan iemand vragen die ik niet ken?
    Ik nip aan de thee, thee is water met een 'smaakje' dus dat mag ik drinken. Alleen maar thee en water. Als ik deze thee af zou slaan zou ze het vast raar vinden, dus tja.

    [Sorry, inspiratieloos.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne

    'En ik weet zeker dat jíj een fantastische vader wordt maar ook bent voor Hailey' knikte ik. Waarom verbaasde het me toch niet dat Harry single was? 'We kunnen wat gaan eten in een lunchroom of iets dergelijks?' stelde ik voor. Het volle gevoel van het eten was alweer wat weggezakt. Nu pas herinnerde ik me dat Leandra en Eirwen er ook nog waren. Zouden ze het erg vinden? Want ik wilde graag met Harry én Rosalie bijpraten om zo ook meer te weten te komen over hun beide levens. 'Heb je trouwens nog contact met de anderen?' vroeg ik aan Harry. Niall, Zayn en Louis had ik echt heel erg gemist en misschien kwamen hun ook wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."