• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan;
    -Louis William Tomlinson;24121993
    -Liam James Payne; Appa
    -Harry Edward Styles; quin98
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader Llamarmy
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    -Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Lake
    - Jared Matthew Horan MonkeySwag
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan 24121993



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 16:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Lauren Holmes

    Ik kijk verbaasd om als Harry zegt dat hij er aan komt. Weer gaan er een paar woorden heen en weer. Dan wilt Louis weglopen, maar Harry staat daar maar. Ineens rolt er een traan over zijn wang. Ik slik en kijk naar Hailey die Harry aanstaart. Ik bijt op mijn lip.
    'Hazz,' fluister ik zacht. 'Maak het goed met Lou. Hailey en ik zien je wel verschijnen. Mijn nummer is niet verandert, dus je kan me bellen als je ons kwijt bent. Wij zijn naar het park.' Ik kijk hem aan en pak Hailey's hand weer vast. 'Succes.' Ik geef hem even een klop op zijn buik en neem Hailey dan mee. Ik liet Harry even gaan u. Ook al zouden we iets leuks gaan doen met Hailey, Louis was belangrijk in Harry's leven. Ik wist dat, ik kende de filmpjes van hun. Harry en Louis hoorde bij elkaar als goede vrienden. Met en glimlach pak ik Hailey haar hand en huppel met haar over de straten.
    'Gaan we naar de speeltuin?'
    'Papa?' Vragend kijkt ze me aan.
    'Die komt zo.' Hailey knik blij en sprint naar de glijbaan. Lachend ren ik achter haar aan. De zorgen om Harry in mijn achterhoofd wegduwend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Ik liep op dit moment echt rond met gemengde gevoelens. Ik was verward en boos door Harry, maar aan de andere kant kon ik me niet beter en gelukkiger voelen door Zayn en Maddie. Het was allemaal heel erg vreemd, alleen het paste wel in het plaatje thuis. Of eigenlijk niet, maar dat was weer een heel ander verhaal. Aan de ene kant was ik blij, zoals het was. We waren in de afgelopen jaren gewoon één hele andere richting opgegaan en waren veranderd. De dingen de je -je niet kon voorstellen waren nu wel werkelijkheid. De vriendschappen waren verwaterd tussen sommige. 'Papa, wakker worden.' hoorde ik een zachte stem naast me waardoor ik toch terug naar de werkelijkheid kwam. 'Rustig maar, want ik ben er nog wakker.' grinnikte ik zachtjes. Dit verging alleen al snel toen iemand me vastpakte en Harry ineens weer in mijn gezichtsveld stond. 'Hazz.' zei ik met een licht vragend ondertoon. Nog een uitbrander had ik geen zin in. Ik wilde gewoon één beste vriend terug en als dat niet kon dan hield het snel weer op. De tranen veegde ik wel weg. Dat was het enige wat ik deed. Of als je me los wurmen uit zijn greep niet meetelde. Heel langzaam schudde ik mijn hoofd terwijl ik zo hard op mijn lip beet, dat ik bloed proefde. 'Sorry Hazza.' zei ik uiteindelijk heel zacht voor ik naar binnenliep. Maddie zag ik al weer bij Zayn staan voor een knuffel en liep zelf ook dit kant op. Het was het enige wat ik nodig had, want het was vertrouwd en ik wist het allemaal gewoon niet meer.


    Danelea Horan
    Ik stond op het balkon tegen de balustrade aangeleund en staarde voor me uit. Ondanks er nog heel veel werk op me lag te wachten, zat ik met mijn gedachten heel ergens anders. Ik kon dan ook het geduld niet opbrengen om iets te doen. Mijn blik gaan naar mijn telefoon naast me op het kleine tafeltje en twijfelde voor een kleine seconde. Toch pakte ik deze op waarna ik hem ontgrendelde. Mijn vingers gleden over het scherm, opzoek naar de naam van mijn broer. Ik kon altijd rekenen op hem, dus iets zei me dat het nu ook wel zo was. Eenmaal de naam van Niall gevonden, had ik binnen een paar seconde een bericht verzonden met daarin Broertjelief, ben je druk bezig of heb je tijd om heel even deze kant op te komen? x

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 23:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Rosalie haar woorden hoor ik nog, het goedmaken dat wil ik ook maar ik weet niet of Lou dat nog wel wilt. ' Ik kom straks naar het park' zeg ik tegen haar met een zwakke glimlach. Mijn blik gaat dan naar Louis die mijn naam uitspreekt. Ik kijk hem even aan opzoek naar woorden want ik heb geen idee wat ik moet zeggen. Voor ik het weet loopt hij weg en ik slik. 'Lou!' roep ik en kijk hem na. Ik ga hem niet weer achterna lopen, al helemaal niet zij huis in. ' Het spijt me' zeg ik nog zo hard dat hij het zou kunnen horen en dan draai ik me om. Als hij het niet meer wilt is het klaar, dan ben ik er ook klaar mee en ga ik weer veder. Ik veeg de tranen van mijn wangen en probeer te stoppen met huilen. Langzaam slenter ik richting het park, niet dat ik nog heel veel zin had gezellig te doen maar misschien kon Hailey me juist wel opvrolijken. Bovendien had ik gezegd dat ze samen met papa en mama naar de speltuin zou gaan dus dat moet dan ook gebeuren.

    Rosalie Lauren Holmes

    Lachend ga ik met Hailey van de glijbaan. Gelijk rent ze door naar het volgende toestel.
    'Hails ik kan niet meer,' lach ik. Ze kijkt me met grote smekende ogen aan. Lachend pak ik haar bij haar middel en draai haar een rondje. 'Goed, laatste voor mij dan.' Grijnzend druk ik een kus op haar kruin. Ze zet haar voetjes op mijn voeten en zo lopen we naar het toestel. Ze klimt er behendig op, wat je niet van mij kan zeggen. 'Hailey niet zo snel,' mompel ik. Ik hoor haar lacj, wat beteknd dat ze me uitlacht. Verontwaardigd kijk ik haar aan, maar dat maakt haar alleen maar harder aan het lachen. Ze kruipt vrolijk door allemaal touwen en staat dan weer bij de glijbaan. Ineens begint ze enthousiast te zwaaien.
    'Harry, roept ze vrolijk. 'Papa,' vervolgd ze en springt op en neer, terwijl ik hier vast zit in de touwen. Ik laat me languit liggen en zucht. Ik haat speelrekken.
    'Harry, help me,' roep ik dramatisch en lach even. Zometeen zou ik plaatsnemen op een bankje en was het Harry's beurt om op avontuur te gaan. Als ik los kwam tenminste...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    GirlWithLove schreef:
    (...)

    (Huis, )


    (wiens huis? Het zou namelijk een beetje vreemd zijn
    als ik bij een willekeurige persoon aanbel ofzo...)


    imperfection is beauty

    GirlWithLove schreef:
    (...)

    (Huis, )


    (wiens huis? Het zou namelijk een beetje vreemd zijn
    als ik bij een willekeurige persoon aanbel ofzo...)


    (Niall's Huis )


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Louis Tomlinson
    Ik wilde terug naar niet al te lang geleden. Naar het moment van voor het ijs halen. De vrolijkheid die in het huis hing door waar we het allemaal overhadden, zoals dat Zouis Malikson binnenkort echt officieel zou zijn, de gastenlijst en dat we de trouwerij het beste in Montcalm Palace kunnen doen. Dat we bezig waren met de verdere planning om de volgende droom in vervulling te laten gaan. Samen zouden we het allemaal voor elkaar krijgen. Ik keek naar de jongen bij wie mijn armen, en ook die van Maddie, omheen gewikkeld waren.
    De woorden van Harry buiten drongen wel tot me door, maar ik had geen idee wat ik ermee aan moest. Aan de ene kant wilde ik het goed maken, alleen aan de andere kant zei mijn gevoel dat het niet verstandig was. Tenminste nog niet. Toch was het een beslissing die snel genomen moest worden, want ik wist verder niets van Harry. Geen telefoonnummer en geen huisnummer. Het was puur geluk dat hij hier liep. Of was het juist toeval dat we elkaar op dit moment weer tegenkwamen? Een zucht verliet mijn mond terwijl mijn greep iets verstrakte. Ondanks ik juist de oudste was, was het volgens mij echt Zayn die het beste met dit soort dingen om kon gaan. 'Ik hou van je, Boo.' zei ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 18:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Louis had nergens meer op gereageerd dit betekend voor mij dat het dus echt klaar is, onze vriendschap is over en ik ga hem proberen te vergeten. Ik had stiekem nog de hoop gehad dat hij nog naar buiten kwam, dat die wat zei, dat het goed kwam maar voor mij was het nu wel duidelijk dat dit niet meer zou gebeuren. Ik was hem kwijt, maar dat was ik eigenlijk al heel lang, al sinds de stop van one direction maar op dit moment was het zo definitief. Deze jongen zou ik nu nooit meer zien, de jongen die ik jarenlang mijn beste vriend genoemd had. Het was nu klaar, onze vriendschap was voorgoed over en ik ging door zonder hem zoals ik nu al vele jaren deed. Ik had niet eens door dat ik alweer in het park was totdat ik een Harry hoor en niet veel later een papa. Ik kijk naar Hailey die vrolijk aan het zwaaien is. Ik weet niet hoe ze het doet maar de vrolijke kleine meid weet toch een glimlach op mijn gezicht te krijgen en ik zwaai terug. Bij het zien van Rosalie schiet in de lach, ik was totaal niet in de stemming te lachen eigenlijk maar het zag er zo grappig uit dat ik wel moest. Ik loop naar haar toe en bevrijd haar simpel uit de touwen. 'Hoe krijg je het toch voor mekaar?' vraag ik met een grinnik en ga daarna naar Hailey toe die ik even optil en een knuffel geef om er daarna weer neer te zetten.

    Llamarmy schreef:
    Eirwen
    Ik gaf Leandra haar thee en inspecteerde het meisje onopvallend. Ze was wel heel erg dun, bijna eng. Ik was ook wel echt heel erg dun, maar dat van haar was niet gezond meer. Alsof ze een maand niet had gegeten. Ik zag Liam slikken en aaide even over zijn hand. 'Komt wel goed. Hij verwacht dat het eind volgende week af is, aangezien hij het dan nog kan keuren voor het eruit gaat." Liam streste zich vaak zo snel over dit soort dingetjes. het kon toch gebeuren. Ik keek op bij zijn vraag. "Ik moet wel werken, want mijn deadline is over 2 dagen, maar ik ben bijna klaar, dus als ik optijd kon zal ik zo ongeveer rond 3 uur klaar zijn en dan kan ik als ze om half 4 uit school komt haar oppikken en iets leuks met haar gaan doen. Ik vond het altijd leuk om op dat hummeltje te passen. Ze noemande me vaak zelfs tante, wat ik best een eer vond. Ik keek wat vertedert naar het kindje wat lag te rollebollen met de honden in het gras. Ik keek naar Liam. "Morgen wordt het lekker weer. Vind je het erg als ik met haar en de honden naar een van de strandjes ga?" Ik zou dan natuurlijk extra goed opletten, want zo'n hummeltje kon niet zwemmen, maar ze zou het vast prachtig vinden. Ik nam een slok thee uit de fles en zuchtte door de wegwaaiende plukjes. Toch kon ik mijn haar niet hier gaan zitten doen, want dan zou het echt overal zitten.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Even dacht ik na. Alex zou ik Eirwen natuurlijk wel toevertrouwen, maar tussen de mensen daar en in het water wist ik het zo net nog niet. 'Zolang jullie het maar leuk hebben' gaf ik uiteindelijk toe. Toen ik via Leandra weer naar Alex keek glimlachte ik. Alex had wel wat van Leandra weg, dat zag je meteen. Leandra leek op Sascha, dus het was wel logisch. Ineens liet Alex de twee honden met rust en kreeg een grijns op haar gezicht. 'Hailey!' riep ze vrolijk. Hailey? Dan zou Rosalie er ook wel zijn. 'Ik kom zo terug, even naar Alex' glimlachte ik waarna ik opstond en Alex achterna liep. Ze stond stil en keek naar iemand die bij Hailey stond. 'Toe maar, ga maar naar Hailey' grinnikte ik. 'Hailey?' vroeg ze zachtjes. Door één iemand was Alex weer verlegen geworden. 'Maar papa, wie is dat?' vroeg ze. Ik bestuurde de jongen even en mijn glimlach verstrakte zich onmiddellijk tot een neutraal gezicht. 'Harry' was mijn antwoord. 'Harry?' herhaalde Alex verbaasd. 'Ga maar spelen' mompelde ik en vrolijk huppelde ze weer weg. 'Lang niet meer gezien' verklaarde ik toen ik weer recht stond en ik keek de jongen met gespleten ogen aan.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 12:35 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Lauren Holmes

    Aan Harr's gezicht te zien heeft hij gehuild, maar mij uitlachen kon hij makkelijk. Ik wierp hem een boze blik en kroop na zijn bevrijding overeind.
    'Ik ben nooit goed geweest met klimrekken,' mompel ik en klop mijn kleding af. Harry begroet Hailey met een glimlach op zijn gezicht. Niet veel later hoor ik stemmen. Ik kijk op en zie Alex en Liam. Alex rent vrolijk naar Hailey toe en Liam stapt op Harry af. Ik slik. Ik vroeg me af of dit wel een goede timing was.
    'Hé Liam,' begroette ik de man met een glimlachje. Daarna richt ik me op de meisjes. 'Hé Alex, hoe gaat het?' Ze keek me vrolijk aan en beantwoordde snel, waarna Hailey en Alex vrolijk begonnen te spelen. Ik klom van het rek af en liep naar het bankje. Ik liet Harry een gesprek voeren met Liam en Alex spelen met Hailey. Ik pakte mijn tas en haalde mijn studieboek eruit. Ik zag dit wel als een moment om de stof even door te lezen. Ik moest toch iets. Met een zucht keek ik even naar de twee meiden. Hoewel ik aan het leren was, ik verloor ze niet uit het oog. Stel er viel er eentje... Dat kon totaal verkeerd aflopen. Mijn blik gleed even naar Harry en Liam. Hopelijk ging dat goed...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles

    Ik zie een meisje naar Hailey komen gerend, waarschijnlijk een vriendinnetje die nu met haar wilt spelen. Mijn blik gaat naar de gene naast haar, maar dat was Liam... Wat is er toch aan de hand vandaag? Ik heb de jongens zolang niet meer gezien en net kwam ik Louis tegen en nu ook nog is Liam. Ik kijk Liam wat ongelovig aan terwijl hij dichterbij komt. Ik bijt op me lip en heb eigenlijk geen idee hoe ik moet reageren. Bij zijn woorden knik ik dus ook enkel en kijk hem aan. 'Hoe gaat het nu met je?' vraag ik hem maar hopend dat het niet zo met Louis afloopt. Ik voelde me ook in de steek gelaten door Liam, maar zelf had ik ook meer aan het contact kunnen doen met de jongens, maar daar was ik bang voor. Bang dat ze me niet meer zouden willen zien. Ik kijk even naar Hailey en het andere meisje die vrolijk spelen, dan moet dat zijn dochtertje zijn. Mijn blik gaat weer naar Liam terwijl ik er wat ongemakkelijk bij sta.

    Liam James Payne

    Een grinnik verliet mijn mond. Ik voelde gewoon dat Harry zich niet bepaald op zijn gemak voelde. 'Het gaat goed, dankjewel' knikte ik. Natuurlijk wilde ik boos zijn. Niet alleen op Harry, maar ook op mezelf. Na een paar pogingen proberen kapte ik het contact maar gewoon af. Wie was ik om mijn vier beste vrienden te laten vallen? 'Het spijt me' Ik beet op mijn lip en keek Harry schuldig aan. 'Ik had contact moeten houden. Door die stomme break heb ik de tijd allemaal achter me gelaten zonder te beseffen dat ik mijn beste vrienden én bandleden kwijtraakte. Nu besef ik pas hoe dom ik ben geweest, want nu zijn we zes jaar verder en staan we als vreemden tegenover elkaar' zuchtte ik en uit schuldgevoel begroeven mijn ogen zich in de grond. 'Ik.. Sorry' mompelde ik nogmaals. Dit keer was het schuldgevoel tien keer zo erg. Maar wat zou jij doen als je op een dag na zes jaar één van je beste vrienden weer zou zien? Misschien woedend zijn omdat diegene of jij geen contact meer had gehouden maar ik was zo niet. Het ging mij erom wat ík allemaal fout had gedaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles

    Ik glimlach even als Liam zegt dat het goed gaat, dat is al fijn om te horen. Bij zijn het spijt me glimlach ik wat breder, 'het spijt mij ook' zeg ik en kijk hem even aan. Het ging al beter dan bij Louis al had ik die ruzie zelf veroorzaakt. Bij zijn volgende woorden schud ik mijn hoofd, ' Het is goed Li, ik had ook contact moeten zoeken maar ik was gewoon te bang. Ik snap wel waarom jij het niet gedaan hebt' zeg ik en ik kijk hem even aan. Ik pak hem vast en trek hem gauw in een knuffel. ' Je moet je niet zo schuldig voelen oké' zeg ik en laat hem langzaam weer los. Ik kijk weer even naar de twee spelende meiden. ' Dus dat is je dochtertje?' vraag ik met een glimlach, hij had echt een schattig kindje. Mijn ongemakkelijke gevoel was nu wel weer een beetje weg omdat ik nu het gevoel heb dat het weer redelijk goed tussen ons zit en daar was ik echt blij mee.

    Liam James Payne

    Wat had ik Harry gemist. En dat ie alles voor goed verklaarde bracht mijn glimlach weer terug op mijn gezicht. 'Dankje, Harry' meende ik. Bij zijn vraag keek ik ook even naar Alex en Hailey. 'Ja, dat is Alex' knikte ik en mijn mondhoeken krulden verder omhoog. 'Ze is drie jaar nu, over twee maanden wordt ze vier' vertelde ik en ik keek Harry weer aan. 'Ben jij soms de vader van Hailey?' vroeg ik, niet erg verbaasd. Hailey leek van uiterlijk erg op Harry. Dezelfde ogen, dat zag je zo. Het was precies een kleine Rosalie en een kleine Harry in één. Maar wat ik me wel afvroeg was waarom ik Harry nooit met Hailey zag. Ik had hem sowieso niet gezien, maar elke keer als ik Alex ophaalde van school was Rosalie er. Ik dacht echt dat ze alleenstaand ouder was, ze was immers nog erg jong. Eigenlijk mocht ik daar niks over zeggen want de meeste vaders waren ook niet tweeëntwintig toen hun kind geboren werd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."