• Dit is toch wel heel ernstig :')

    MAAR, ze zijn geslaagt, jongens! (cat)

    http://www.upcoming.nl/tbauke/1415/20-tweets-van-vmbo-scholieren-die-geslaagt-zijn


    "I shut my eyes in order to see.'

    Er zitten nog wel ergere tussen. Iemand kan niet eens eindelijk spellen en sommige zijn zelfs te lui om ik en niet volledig te spellen.

    Ik mag toch echt hopen dat ze die fouten expres hebben gemaakt (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit was een aantal jaar geleden toch een trend?


    Caution first, always.

    Lol ^^


    ©1998

    -_______-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Younique schreef:
    (...)

    Zo'n fout/zulke fouten.

    En zelfs vmbo'ers horen niet dit soort fouten te maken. Maar ik ontken niet dat ook wij wel eens dit soort foutjes maken.


    Jammer genoeg heb ik dyslexie.(cat)
    Het punt is gewoon dat Vmbo'ers altijd als domme, luie mensen worden afgeschilderd terwijl ze lang niet allemaal zo zijn.
    Ik bedoel maar vwo'ers zijn allemaal dikke nerds zonder leven, toch?n_n


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jammer genoeg heb ik dyslexie.(cat)
    Het punt is gewoon dat Vmbo'ers altijd als domme, luie mensen worden afgeschilderd terwijl ze lang niet allemaal zo zijn.
    Ik bedoel maar vwo'ers zijn allemaal dikke nerds zonder leven, toch?n_n

    Ik denk dat ze op het vwo luier zijn dan op het vmbo. (cat) Denken dat ze een toets zo wel eventjes kunnen maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SPECS schreef:
    (...)

    Jammer genoeg heb ik dyslexie.(cat)
    Het punt is gewoon dat Vmbo'ers altijd als domme, luie mensen worden afgeschilderd terwijl ze lang niet allemaal zo zijn.
    Ik bedoel maar vwo'ers zijn allemaal dikke nerds zonder leven, toch?n_n

    Dat is helemaal niet mijn doel met dit topic... ik heb nota bene zelf VMBO gedaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Dat is helemaal niet mijn doel met dit topic... ik heb nota bene zelf VMBO gedaan.


    Nee dat snap ik wel maar ik word er onderhand een beetje ziek van, ze pikken altijd de vmbo'ers eruit voor dit soort dingen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee dat snap ik wel maar ik word er onderhand een beetje ziek van, ze pikken altijd de vmbo'ers eruit voor dit soort dingen.

    Ik vind dat het wel meevalt ^^ Over iedereen valt wel wat te zeggen. Ik trek me er niks van aan, want ik weet wel beter. En goed, domme en luie mensen heb je overal, zelfs op 't VWO :v Ik zie er, eerlijk gezegd, de lol wel van in.


    "I shut my eyes in order to see.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee dat snap ik wel maar ik word er onderhand een beetje ziek van, ze pikken altijd de vmbo'ers eruit voor dit soort dingen.


    Maar voor andere zaken halen ze er dan toch weer de mensen die ASO *hoe heet dat in Nederland* doen uit?


    The truth may be orange!

    Volgens mij valt er over elk niveau wel een vooroordeel te noemen.

    * Ontopic - Oké geslaagt met een -t; juist... . Maar ijndelijk met lange ij?! Dat heb ik nog nooit iemand zien doen :|
    (Die zag ik op de site staan)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 21:47 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Achterlijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zo iemand daar weten dat geslaagd met een D is en niet met een T? :P
    Lijkt me niet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mijn eerste tweet van vandaag was als volgt: 'Degene die serieus geslaagt durft te typen kom ik persoonlijk slaan met mijn Nederlandsboek.'
    Mijn tweede tweet was: 'En voor de mensen die gezakd typen: terecht.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Parachutes schreef:
    -_______-


    26 - 02 - '16