• ~×××~

    Een paar weken geleden stond er bij de top Stories en Quizzen eigenlijk niet meer dan alleen maar One Direction.
    Maar nu komen steeds meer OP stories in de top, en ook 1D quizzen komen niet veel meer in de top..
    Is de 'One Direction Hype' soms voorbij?

    Ik zelf heb er niet zoveel problemen mee. Ik ben niet zo'n ingewijde 1D Fan, maar het valt gewoon op.
    Eigenlijk vind ik het wel leuk dat er steeds meer OP stories in de top komen, die verhalen kunnen namenlijk ook heel leuk zijn!
    Al ben ik zelf bezig met een 1D Fanfiction, ik heb ook wel eens een OP geschreven.. Zonder veel succes.
    Maar dat laatste kan ook komen omdat ik misschien niet zo'n goede schrijver ben d:

    Maargoed, Back to the point: One Direction lijkt stukje bij beetje te verdwijnen van Q.
    Waarom? Zijn de jongens ineens niet zo interessant meer?
    Jammer voor hun betekent dit dat hun cariërre alweer bijna bij zijn eind zou kunnen komen, en dat terwijl ze nog niet eens zo lang beroemd zijn.
    Ik zelf was een tijdje terug hélemaal fan van ze, maar ook ik begon me te vervelen aan hun. De liedjes worden saai omdat het eigenlijk allemaal hetzelfde is, en ik ben niet zo'n persoon dat houdt van een lange tijd hetzelfde gedoe. ik hou wel van verandering,,

    Maar hoe zit dat met jullie?
    Zijn jullie over de britse boyband heen gegroeid?
    Of is Q nogsteeds even erg in de ban van de vijf jongens maar worden de OP stories gewoon meer in de spotlight gezet?
    Ik vraag het me echt enorm af..

    Groetjess Roww

    ~×××~


    Little do you know