• I love you all <3


    Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa -Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn

    Tinychat

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 18:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juni 2013 - 18:45 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Curlies schreef:
    (...)

    Ik kan wel meehelpen, maar volgende week en de week daarna kan ik niet veel doen :3


    Dat zou fijn zijn !
    Ik heb over twee weken. Na deze week dus, proefwerkweek. Maar ik weet van mezelf dat ik toch wel online zal zijn. :')


    Danmarks Dynamite.

    Idk, ik hoop dat Myke dit goed vind. Want zij doet nu niks en zij kwam met het idee. omg


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    Idk, ik hoop dat Myke dit goed vind. Want zij doet nu niks en zij kwam met het idee. omg


    Iemand die een idee heeft, hoeft niet per sé ook in de organisatie te zitten, hoor. Ik vind het gewoon gezellig; het is geen wedstrijd of een moetje, maar ontspanning en voor de lol. Dus als iemand de leiding wilt, dan mag dat van mij. Ik wil lol hebben en als de organisatie dat niet voor mij is, zie ik ervan af. Ik vind het wézl erg leuk om te bemiddelen of adviseren of helpen met grammatica, maar echt een leider-iets, is meer voor jou weggelegd. Ik vind het leuk, maar ik ben erg chaotisch en wordt liever met structuur begeleidt. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Iemand die een idee heeft, hoeft niet per sé ook in de organisatie te zitten, hoor. Ik vind het gewoon gezellig; het is geen wedstrijd of een moetje, maar ontspanning en voor de lol. Dus als iemand de leiding wilt, dan mag dat van mij. Ik wil lol hebben en als de organisatie dat niet voor mij is, zie ik ervan af. Ik vind het wézl erg leuk om te bemiddelen of adviseren of helpen met grammatica, maar echt een leider-iets, is meer voor jou weggelegd. Ik vind het leuk, maar ik ben erg chaotisch en wordt liever met structuur begeleidt. :'D


    Dan wil ik wel graag de leiding nemen. - wat mensen ook al dachten dat ik zou doen, haha -
    Je mag me altijd helpen als je iets op te merken hebt ! <3
    & Dan gaat sowieso Marie dus helpen. c:


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind het goed. #thumbsup


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Maliksch schreef:
    (...)

    Dat zou fijn zijn !
    Ik heb over twee weken. Na deze week dus, proefwerkweek. Maar ik weet van mezelf dat ik toch wel online zal zijn. :')


    Deze week is de laatste week dat ik kan aftekenen voor taken en zo. Dus ik ga de hele middag gewoon taken overschrijven en dan in die week aftekenen :3 Dan vanaf 24-6 tot 27-6 heb ik PWW ik ga echt diehard leren. Ik wil namelijk niet falen :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oké dan neem ik het heft in handen !
    En komt Marie er over twee weken volledig bij.

    - Sowieso mag iedereen iets inbrengen !
    Over het design enzo -


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Dan wil ik wel graag de leiding nemen. - wat mensen ook al dachten dat ik zou doen, haha -
    Je mag me altijd helpen als je iets op te merken hebt ! <3
    & Dan gaat sowieso Marie dus helpen. c:


    Ik wil best helpen, maar ik vind een taak qua mensen helpen met de story als ze dat willen leuker. C: Mocht er dus een provisorische ,,Bèta" nodig zijn of ,,Bemiddelaar", dan ben ik graag van dienst.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ik wil best helpen, maar ik vind een taak qua mensen helpen met de story als ze dat willen leuker. C: Mocht er dus een provisorische ,,Bèta" nodig zijn of ,,Bemiddelaar", dan ben ik graag van dienst.


    Dan doe je dat toch inderdaad !
    Zoals grammatica en indeling in de SA ofzo zelf, toch ?


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Dan doe je dat toch inderdaad !
    Zoals grammatica en indeling in de SA ofzo zelf, toch ?


    Yep, ik vind lay-out geweldig, ik wil niet voor niets een kunstzinnige opleiding gaan doen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Yep, ik vind lay-out geweldig, ik wil niet voor niets een kunstzinnige opleiding gaan doen!


    Maar wil je dan ook niet de inleiding hoofdstuk - met de foto's enzo - doen.
    Weetjewel, aan het begin van een story ?


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Maar wil je dan ook niet de inleiding hoofdstuk - met de foto's enzo - doen.
    Weetjewel, aan het begin van een story ?


    Uitleg van van de hoe en waarom, wie eraan meewerken en alles? Ja, sure, ik hou van nleidingen. Mocht ik ook doen tijdens mijn expositie met het expositieboekje. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maliksch schreef:
    (...)

    Dan wil ik wel graag de leiding nemen. - wat mensen ook al dachten dat ik zou doen, haha -
    Je mag me altijd helpen als je iets op te merken hebt ! <3
    & Dan gaat sowieso Marie dus helpen. c:


    Ik wil ook helpen, maar dit gaat een beetje snel haha, ik hou het niet bij...


    Reality's overrated.


    Zayn. :c


    Danmarks Dynamite.

    @ Myke, nee dat bedoelde ik eigenlijk niet. HAHAHA. Maar dat kan wel hoor !
    Ik snap niet zo goed wat jij nu voor een taak wilt. ö hihi
    @ Noek, oké oké !


    Danmarks Dynamite.