• I love you all <3


    Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa -Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn

    Tinychat

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 18:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juni 2013 - 18:45 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    InsaneMe schreef:
    Alvast slaap lekker, ik weet niet of ik vanaaf nog terug kom. Luf ya all.


    Bedankt, jij ook! Love ya all, too!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Komt o.a. door mij vanavond - door mijn idee. It caused a lot to talk about. :'D


    Indeed hahaha.


    Danmarks Dynamite.

    Maar Meliss, zou je mee willen doen met onze story.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 21:46 ]


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    Maar Meliss, zou je mee willen doen met onze story.


    Kort samengevat voor Melissa:
    We gaan een story schrijven met de mensen van dit topic. Dit zullen shorts-stories en Sa's worden e.d. Je mag samen schrijven of alleen, er komt een speciale story en Gabe - ik noem je even Gabe c: - heeft met Noek en Marie de leiding. ik help waar ik kan; ik ben een soort van ,,conciërge"en help waar ik kan. Het zal uiteraard over 1D gaan en je hóéft niet mee te doen of veel te schrijven, het is voor de lol!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 21:51 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Kort samengevat voor Melissa:
    We gaan een story schrijven met de mensen van dit topic. Dit zullen shorts-stories en Sa's worden e.d. Je mag samen schrijven of alleen, er komt een speciale story en Gabe - ik noem je even Gabe c: - heeft met wat anderen de leiding (ik ben slecht in namen). Ik ben de conciërge en help waar ik kan. Het zal uiteraard over 1D gaan en je hóéft niet mee te doen of veel te schrijven, het is voor de lol!


    Met Marie en Noek, haha.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Met Marie en Noek, haha.


    Ik zet het erbij! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    I'm nervous.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    I'm nervous.


    Wat is er?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Madhouse schreef:
    I'm nervous.


    Waarom ?


    Danmarks Dynamite.

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Wat is er?

    Ik neem een cd op in een studio en twee broers en een vriend nemen dat op. Nuet mijn broers, maar twee van de drie zijn broers zeg maar. De jongste broer vind ik echt superleuk enbde afgelopen twee keren zou ik zijn nummer vragen, maar steeds durfde ik niet. Nu ga ik vrijdag weer heenen zijn broer is er dan niet bij. Als ik dan even alleen.ben, zou ik z'n nummer gaan vragen, maar een vriend van me adviseerde om hem gewoon toe te geven day ik hem leuk vind. Alleen ik ben zo bang dat her dan superawkward wordt daarna. :s maar zelf wil ik het ook wel liever toegeven, anders moet het vis whatsapp en dat vind k ook wat lullig, maar als.het niet wederzijds is, wordt het wel superongemakkelijk.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Ik neem een cd op in een studio en twee broers en een vriend nemen dat op. Nuet mijn broers, maar twee van de drie zijn broers zeg maar. De jongste broer vind ik echt superleuk enbde afgelopen twee keren zou ik zijn nummer vragen, maar steeds durfde ik niet. Nu ga ik vrijdag weer heenen zijn broer is er dan niet bij. Als ik dan even alleen.ben, zou ik z'n nummer gaan vragen, maar een vriend van me adviseerde om hem gewoon toe te geven day ik hem leuk vind. Alleen ik ben zo bang dat her dan superawkward wordt daarna. :s maar zelf wil ik het ook wel liever toegeven, anders moet het vis whatsapp en dat vind k ook wat lullig, maar als.het niet wederzijds is, wordt het wel superongemakkelijk.


    Nummer vragen, gewoon wat opbouwen en wat w'appen of zo, kan nooit kwaad. Ik hoop voor je dat hij je leuk vindt! Als je na het w'appen hem nog steeds cute vindt, kun je het altijd face-to-face aan hem vertellen. Misschien merk je wel signalen tijdens het w'appen dat hij jou wel of niet leuk vindt. Veel plezier morgen, trouwens!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Madhouse schreef:
    (...)
    Ik neem een cd op in een studio en twee broers en een vriend nemen dat op. Nuet mijn broers, maar twee van de drie zijn broers zeg maar. De jongste broer vind ik echt superleuk enbde afgelopen twee keren zou ik zijn nummer vragen, maar steeds durfde ik niet. Nu ga ik vrijdag weer heenen zijn broer is er dan niet bij. Als ik dan even alleen.ben, zou ik z'n nummer gaan vragen, maar een vriend van me adviseerde om hem gewoon toe te geven day ik hem leuk vind. Alleen ik ben zo bang dat her dan superawkward wordt daarna. :s maar zelf wil ik het ook wel liever toegeven, anders moet het vis whatsapp en dat vind k ook wat lullig, maar als.het niet wederzijds is, wordt het wel superongemakkelijk.


    Misschien moet je het doormiddel van zijn nummer te vragen toegeven.
    Dan heb je gelijk zijn nummer en vertel je wat je voelt.

    - Dit kan heel stom klinken, want ik denk heel erg raar na op dit moment. -


    Danmarks Dynamite.

    owja nog waf extra: ik neem die cd op met een vriendin en we zinn gewoon heel goed met die.jongens bevriend geraakt en als ik het hem vertel, wordt het voor haar waarschijnlijk ook erg ongemakkelijk. Enik heb het idee dat ik mega-gefriendzoned ben.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.