• I love you all <3


    Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa -Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn

    Tinychat

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 18:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juni 2013 - 18:45 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Maliksch schreef:
    (...)

    Misschien moet je het doormiddel van zijn nummer te vragen toegeven.
    Dan heb je gelijk zijn nummer en vertel je wat je voelt.

    - Dit kan heel stom klinken, want ik denk heel erg raar na op dit moment. -


    Nee, niet via w'app doen of zo. Het is makkelijker dan face-to-face - face-to-face is altijd eng - maar zo is het directer en kan je makkelijker zijn reactie pijlen en zit er meer emotie in.

    Vind ik dan. C:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 22:06 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Madhouse schreef:
    owja nog waf extra: ik neem die cd op met een vriendin en we zinn gewoon heel goed met die.jongens bevriend geraakt en als ik het hem vertel, wordt het voor haar waarschijnlijk ook erg ongemakkelijk. Enik heb het idee dat ik mega-gefriendzoned ben.


    Probeer dan uit de friend-zone te komen door één op één met hem af te spreken en duidelijk je best te doen voor hem; een licht geurtje, je haar wat anders, een leuke lach. Dat valt meer op als je samen bent bij een caféetje of zo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Nee, niet via w'app doen of zo. Het is makkelijker dan face-to-face - face-to-face is altijd eng - maar zo is het directer en kan je makkelijker zijn reactie pijlen en zit er meer emotie in.


    Dat bedoelde ik, lieverd.
    Zodra ze zijn nummer vraagt, het dan te zeggen.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik, lieverd.
    Zodra ze zijn nummer vraagt, het dan te zeggen.


    Oh, haha, oeps! :'S


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Nummer vragen, gewoon wat opbouwen en wat w'appen of zo, kan nooit kwaad. Ik hoop voor je dat hij je leuk vindt! Als je na het w'appen hem nog steeds cute vindt, kun je het altijd face-to-face aan hem vertellen. Misschien merk je wel signalen tijdens het w'appen dat hij jou wel of niet leuk vindt. Veel plezier morgen, trouwens!


    maar vrijdaf is waarschijnlijk de laatste kweer dat ik hem echt zie en dan moetxik daarna gaan whatsappen en dat vind ikminder fijn als face to face vertellen. Een whatsappje kun je aan iedereen lateb lezen en een gesprek face to face kan verteld worden, maar dan weet je nooit zeker wat waar is en wat niet. Tsja idk. :s


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)

    maar vrijdaf is waarschijnlijk de laatste kweer dat ik hem echt zie en dan moetxik daarna gaan whatsappen en dat vind ikminder fijn als face to face vertellen. Een whatsappje kun je aan iedereen lateb lezen en een gesprek face to face kan verteld worden, maar dan weet je nooit zeker wat waar is en wat niet. Tsja idk. :s


    Dus face-to-face, dan kan hij er niet onderuit of jou ontwijken of je aan het lijntje houden. En als hij je leuk vindt, dan kan je hem een knuffel geven en als hij je niet leuk vindt, kun je makkelijker en overtuigender benadrukken dat je hem nog gewoon als een goede vriend ziet en dat zo wilt houden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Madhouse schreef:
    (...)

    maar vrijdaf is waarschijnlijk de laatste kweer dat ik hem echt zie en dan moetxik daarna gaan whatsappen en dat vind ikminder fijn als face to face vertellen. Een whatsappje kun je aan iedereen lateb lezen en een gesprek face to face kan verteld worden, maar dan weet je nooit zeker wat waar is en wat niet. Tsja idk. :s


    Als ik jou was, zou ik er gewoon voor gaan vrijdag ! c:


    Danmarks Dynamite.

    Fuck, nu als ik een liedje hoor en aan mijn 'crush' denk krijg ik een raar gevoel.
    Ik ben bang dat ik toch wat meer voor 'm ben gaan voelen. :c
    Fijn, net voor de vakantie.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Als ik jou was, zou ik er gewoon voor gaan vrijdag ! c:

    haha dat zei een vriend van me ook en waarschijnlijk is het de beste en enigste kans. Want zijn broer is er niet en ik ga bet niet zeggen als.zijn broer er wel bij is. Hoe awkward is dat voor hem. Het is awkwsrd voor mij masr nog meer voor hem, ook al denk ik dat z'n broer miet heel lullig gaat doen, maar ik moet alleen met hem zijn. Maar wat moet ik zeggen?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    haha dat zei een vriend van me ook en waarschijnlijk is het de beste en enigste kans. Want zijn broer is er niet en ik ga bet niet zeggen als.zijn broer er wel bij is. Hoe awkward is dat voor hem. Het is awkwsrd voor mij masr nog meer voor hem, ook al denk ik dat z'n broer miet heel lullig gaat doen, maar ik moet alleen met hem zijn. Maar wat moet ik zeggen?


    Ik denk - ik heb er geen ervaring mee - zeggen wat je voor hem voelt.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Ik denk - ik heb er geen ervaring mee - zeggen wat je voor hem voelt.

    ik had wel een idee wat ik Ou kunnen zeggen, maar dat klinkt waarschijnlijk superhopeloos -.-


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Maliksch schreef:
    Fuck, nu als ik een liedje hoor en aan mijn 'crush' denk krijg ik een raar gevoel.
    Ik ben bang dat ik toch wat meer voor 'm ben gaan voelen. :c
    Fijn, net voor de vakantie.


    Ik begin gevoelens te krijgen voor mijn vriend, terwijl we steeds closer worden. Dat is pas een hel. Degene die me had gespamt

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 22:21 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga nu - echt - naar bed. Dag!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    @ Berna, oh.. ja. Je moet zelf weten hoe je zegt.
    @ Marie oh, fijn !
    + Marie, ik heb een paar regels bedacht voor de story.. zal ik ze pb'en ?


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    @ Berna, oh.. ja. Je moet zelf weten hoe je zegt.
    @ Marie oh, fijn !
    + Marie, ik heb een paar regels bedacht voor de story.. zal ik ze pb'en ?


    I know right :C En ik wil hem nog geen eens leuk vinden. Pb ze maar (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.