• Hier kan iedereen die meedoet aan mijn RPG van Academicus Vampyrus praten over vanalles en nog wat.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ^ Huh? Allebei mijn personages zitten vast hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik had het over de rest (: ik vroeg me af hoe het ineens zo stil was, maar iedereen wacht op mekaar zodat ze in één keer alle personages kunnen schrijven (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yep, I don't get it either, want zo kunnen we wel heel lang wachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb ook nog andere dingen te doen naast deze RPG

    Ik zal dit weekend wel iets schrijven voor Eden en Damian, want ik weet niet of er nog wel een post gaat komen met Nathan.
    Anyway, het wordt gewoon een beetje saai om posts voor de Dhampiers te schrijven, aangezien het enige wat ze doen is een beetje rennen en andere oefeningen, dan raakt me inspiratie snel op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ We hebben toch niet gezegd dat je persé wat moet schrijven? Ik weet heus wel dat je andere dingen te doen hebt, dat hebben de anderen ook. En we kunnen altijd wat anders verzinnen voor de Dhampiers. Als je daarmee zit, kun je dit simpelweg melden, want dan kon ik ook iets erbij zetten o.i.d.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vroeg me af of mensen hier van plan waren hiermee door te gaan, dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je bent niet de enige. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rpg idee is heel leuk, alleen beetje verkeerd uitgelegd en gestijld. Zo is ie niet aantrekkelijk, which is a pity.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waarom doe je dan mee? Het is een dertien jarig kind en wil gewoon een leuke RP, die gaat nog niet allés uitdenken hoor.
    Ze doet ook enkel maar haar best.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat is mijn punt helemaal niet, ik bedoel enkel dat het daardoor nu zo stil ligt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk er nog over of ik nog meedoe , maar dat kan ik nu nog niet zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ubiquitous schreef:
    Dat is mijn punt helemaal niet, ik bedoel enkel dat het daardoor nu zo stil ligt.

    Zeg dat er dan ook bij. Dit is heus niet de enige RP die momenteel stil ligt. Volgens mij weet jij net zo goed als ik dat het eenmaal de vakantie periode is, daarbij hebben mensen ook nog andere dingen. Dat heeft helemaal niets met het plot te maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Zeg dat er dan ook bij. Dit is heus niet de enige RP die momenteel stil ligt. Volgens mij weet jij net zo goed als ik dat het eenmaal de vakantie periode is, daarbij hebben mensen ook nog andere dingen. Dat heeft helemaal niets met het plot te maken.


    Nu begrijp je me weer verkeerd :') Ik snap ook wel dat de meesten nog vakantie hebben, anyway, het is gewoon zonde dat er hier niet meer geschreven wordt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien is het trouwens sowieso een idee om een nieuw rollentopic te openen o.i.d.? Er kunnen dan wat mensen bij komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Nu begrijp je me weer verkeerd :') Ik snap ook wel dat de meesten nog vakantie hebben, anyway, het is gewoon zonde dat er hier niet meer geschreven wordt.

    O, ik begrijp jou verkeerd? Volgens mij begrijp ik je prima, maar dan nog, als het zo is; leg het dan op een duidelijke manier uit. Fleur en ik vinden het ook zonde, maar ze heeft geprobeerd het levend te houden. Dit gebeurd nu eenmaal.

    En Sydrian, ze wilt dat op zich nog wel proberen, maar dat komt dan vanavond. Als dat niet heeft gewerkt, sluit ze het topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.