• Hallo mensen :)

    Ik was benieuwd of er mensen op Quizlet zijn die van Rock en Metal muziek en dat soort dingen houden?
    Bands zoals:
    -Nightwish
    -KoRn
    -Love and Death
    -Trivium
    -Hell Yeah
    -Parkway Drive
    en dat soort bands

    Het lijk mij echt heel leuk om met meer mensen die van dat soort muziek houden in contact te komen en te praten over de bands die iemand kent want ik vind het leuk om nieuwe muziek te ontdekken en misschien weet iemand nog wel een band met die stijl die ik nog niet ken.


    Dus hou je van deze muziek en lijkt het je leuk met mij te praten reageer dan :)
    Ik zou het heel leuk vinden om dan met je te praten :)
    Praten kan via twitter op PB op Quizlet of zo iets wat je zelf wil natuurlijk :)


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Barbas schreef:
    Ik ben meer richting de Rock, maar Within Temptation kun je ook aan mijn lijstje voegen :Y)


    OMNOMNOMNOMNOM
    Sofie, wist ik dat al?

    IK GA FANGIRLEN OP SHARON
    sowweh


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ga toch liever voor de harde soorten metal :Y) Black Metal en Death Metal fan meldt zich.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben van de symfonische rock en metal :)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hael schreef:
    Celtic Muziek gemixt met Metal... Vind ik wel aardig klinken ^^

    Deze band is echt GEWELDIG. Hardrock/Screamo is de stijl. Ik heb ze vandaag live gezien... I just adore them.


    Wacht even... Thirty Seconds To Mars hardrock? Nee, gewoon nee. Geloof me, ik heb ze ook net op Pinkpop gezien, maar dat is nog eerder pop dan hardrock. (':

    OT: ik hou er niet echt van. Al vind ik Within Temptation wel goed, maar dat vind ik niet echt metal.
    En ik weet niet of Guns N' Roses enzo onder metal vallen? Geloof het niet, hè.
    Ik vind grunge wel heel mooi trouwens, Nirvana en Pearl Jam zijn fantastisch.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 14:17 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    SecretlyACat schreef:
    (...)

    OMNOMNOMNOMNOM
    Sofie, wist ik dat al?

    IK GA FANGIRLEN OP SHARON
    sowweh

    Ja, tenminste, dat dacht ik van wel :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik luister het allemaal wel ^^

    Rockchick over here ! | member of the BVB Army |




    Bought this yesterday! So happy with it haha!

    Ik heb een hele brede muziek smaak, Rock en Metal heeft een groot gedeelte van mijn tienerjaren gevuld en af en toe kan ik er nog wel van genieten.
    Mijn tweelingbroer daar in tegen gaat echt voor de hardste death en black metal en zelfs nog zwaarder en harder dan dat. Met af en toe wat blues tussendoor voor zn eigen talenten..
    tsjah zit een beetje in de familie, me oom hield ook erg van rock en blues toen hij nog leefde.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emiko schreef op 17 juni 2013 - 14:19:

    Xxvampire schreef op 26 nov 2013 - 19:49:


    Rutger moet het aantal dagen dat wordt gewacht voordat een topic wordt gesloten echt verlagen naar een maand of zo.
    -zucht-

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 19:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yesssss.

    Lordi, Slipknot, Marilyn Manson, Stone Sour, Get scared and so oooooon. Hai.


    EDIT: Lolwat. Oud topic is oud.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 20:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WT, evanescence.


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute