• Vinden jullie deze story geloofwaardig eigenlijk?

    Ik vroeg het me eigenlijk af, vooral het momenteel laatste hoofdstukje met de brief ....

    Het verhaal bekijkt twee perspectieven. Het perspectief van Harry, die in de wereldberoemde band One Direction zit en het perspectief van Demi. Demi lijdt aan pancreatitis en heeft nog maar een maand te leven, enkel een geschikt pancreas kan haar helpen. Harry's leven dat perfect lijkt te zijn, wordt helemaal om gegooid door zijn broer die sterft. Hij kan het niet kroppen en wil stoppen met alles. Demi wordt hierdoor gered. Maar ze wil graag de familie ontmoeten, ze weet niet dat het de familie Styles is, dus ze schrijft een brief. Maar dat gooit alles pas echt om bij Harry. Vooral wanneer zijn ouders en zus besluiten het meisje te ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 9:07 ]

    Ik vind het onderwerp wel mooi en je schrijft ook best wel goed.
    Ik weet niet of het geloofwaardig is, maar ik denk dat als jij schrijven leuk vindt dan zou ik me niet druk maken om of het geloofwaardig is of niet.
    Misschien, als ik wat meer tijd heb, ga ik je verhaal wel lezen, maar ik moet zeggen dat ik niet zo van dit soort verhalen houd.

    En wat die kudo's betreft.. Tja. Dat was niet slim. Maar goed, dat snap je zelf nu ook wel lijkt me. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Sinistre schreef:
    (...)

    Wat een kut reactie, je vraagt zelf toch of het geloofwaardig is en mensen geven simpelweg antwoord..

    Wat is daar nu kut aan ik vroeg gewoon of je dokter was......