• Juist. Anime characters that you don't like.
    Alleen wel de goedzakken. c: Of je moet de slechterik haten om een andere reden dan dat hij slecht is en de redenen van de goeden dwarszit.

    Hoe zit 't.
    Naam anime - Naam persoon - Reden.
    Dus.
    Mijn lijst van mensjes waar ik een hekel aan heb:
    Mirai Nikki - Yukiteru - Hij huilt de hele tijd en oh god wat doet hij er lang over om keuzes te maken.
    Soul Eater - Excalibur - Hij voegt niks toe aan het verhaal en zijn verhalen vind ik eigenlijk maar saai.
    Highschool of the Dead - Rei - Stereotype ecchi meisje. Is er bijna alleen voor de drama en de fanservice.
    Elfen Lied - Yuka - Zeurt te veel. Pleegt incest (al is die graad wel legaal in Japan)
    Amnesia - Dat kind uit Amnesia - JEZUS CHRISTUS, JE HOEFT JE NIET ALTIJD TE VERONTSCHULDIGEN.
    Clannad - Kyou - Dramatic bitch.

    Even een kort groeiend lijstje. c:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 20:25 ]

    Amnesia - Dat kind uit Amnesia - JEZUS CHRISTUS, JE HOEFT JE NIET ALTIJD TE VERONTSCHULDIGEN.
    Vampire knight - Yuki - "Oh Zero oh Kaname oh Zero nee toch Kaname" Ze laat VK op Twilight lijken... En het leek er al zoveel op.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Amnesia - Dat kind uit Amnesia - JEZUS CHRISTUS, JE HOEFT JE NIET ALTIJD TE VERONTSCHULDIGEN.
    Vampire knight - Yuki - "Oh Zero oh Kaname oh Zero nee toch Kaname" Ze laat VK op Twilight lijken... En het leek er al zoveel op.


    This.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Een klein vraagje. Als je een antagonist (slechterik) haat dan is dat toch juist goed? Ik bedoel, het kan aan mij liggen,maar een antagonist is degene wie de protagonist (held) dwars moet zitten en hem alles bemoeilijkt alleen een goede antagonist die denkt dat hij wat hij doet goed is en ik zou persoonlijk een antagonist erg kunnen haten, omdat hij slecht is vanwege het feit dat hij dan niet goed uitgewerkt is xD Er moet namelijk een redenen achter zitten waarom hij doet wat hij doet, waarom is hij slecht? Waarom gelooft hij erin dat dit het juiste is om te doen?

    Om toch even weer een heel mooi bruggetje te slaan terug naar het topic. Ik heb nog niet echt personages gezien wie ik echt super slecht vond, wel wie ik wat minder vond, maar nog niet dat ik ze helemaal niet mag. Maar ik heb ook nog niet egt heel veel animé gezien. :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Allemaal.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Allemaal.


    Ik ben blij dat je het een kans hebt gegeven


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Toradora - Minori Kushieda - Ze is té druk, normaal vind ik dat wel leuk in een character maar bij haar is het nope


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Taiteilijan schreef:
    Amnesia - Dat kind uit Amnesia - JEZUS CHRISTUS, JE HOEFT JE NIET ALTIJD TE VERONTSCHULDIGEN.
    Vampire knight - Yuki - "Oh Zero oh Kaname oh Zero nee toch Kaname" Ze laat VK op Twilight lijken... En het leek er al zoveel op.

    Gotta add that to my list.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Gotta add that to my list.


    Ik weet d'r naam niet eens meer, moet je nagaan hoe ik voor die anime heb gezeten. Vond d'r echt geen barst aan, en zij maakte het alleen maar erger. Dat terwijl de opening van Nagi Yagini als ik het zo goed spel zoooo lekker klinkt.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Ik weet d'r naam niet eens meer, moet je nagaan hoe ik voor die anime heb gezeten. Vond d'r echt geen barst aan, en zij maakte het alleen maar erger. Dat terwijl de opening van Nagi Yagini als ik het zo goed spel zoooo lekker klinkt.

    Ze had geen naam, ze was gewoon de heroine.
    Maar de anime was van een dating game, dus dan kan de heroine niet zoveel personage hebben.
    Still annoys me though.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ze had geen naam, ze was gewoon de heroine.
    Maar de anime was van een dating game, dus dan kan de heroine niet zoveel personage hebben.
    Still annoys me though.


    Ik kan er niet tegen als personages geen naam hebben. Maar ik vond d'r gewoon vervelend. Volgens mij heeft ze de eerste aflevering alleen maar 'sorry' en 'excuses' gezegd.


    Searching heavens for another earth

    Highschool of the Dead - Rei - Stereotype ecchi meisje. Is er bijna alleen voor de drama en de fanservice.
    Vampire knight - Yuki - "Oh Zero oh Kaname oh Zero nee toch Kaname"
    Amnesia - Dat kind uit Amnesia - JEZUS CHRISTUS, JE HOEFT JE NIET ALTIJD TE VERONTSCHULDIGEN.


    Hallelujah! This indeed sowieso al.
    Ik zal mijn animelist eens even door spitten. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou dat geval van Amnesia dan -ze zag er wel leuk uit tough...-
    Dat Yuuki ding van Vampire Knight...
    Yukiteru van Mirai Nikki...
    Safu van No.6
    Ranko van Sankarea... stomme boobie mens..
    Nitta van Devil Survivor... gewoon omdat ik niet wil dat die dude met haar eindigt maar met een ander dude...
    Elizabeth van Kuroshitsuji cuz of reasons..
    Amy van Suisei no Gargantia
    Shiemi van Ao no exorcist
    Nonoha van Phi Brain
    Aya van Monochrome Factor


    Zal ik doorgaan?
    Heel veel irriteren mij gewoon omdat het kan...

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 23:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brock van pokemon. Hij krijgt tig afwijzingen en zelfs z'n pokemons laten merken dat hij haar niet kan krijgen, maar toch geeft hij het niet op :')


    26 - 02 - '16

    Clannad - Kyou - Dramatic bitch. (cat)
    In de after story minder, though

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 20:24 ]

    Hiiro no Kakera - Tamaki Kasuga - Ze zei echt 100000x in een episode "gomendasai!" Damn, ze leek wel een hondje.


    | Reality is for people that lack imagination |