• Juist. Anime characters that you don't like.
    Alleen wel de goedzakken. c: Of je moet de slechterik haten om een andere reden dan dat hij slecht is en de redenen van de goeden dwarszit.

    Hoe zit 't.
    Naam anime - Naam persoon - Reden.
    Dus.
    Mijn lijst van mensjes waar ik een hekel aan heb:
    Mirai Nikki - Yukiteru - Hij huilt de hele tijd en oh god wat doet hij er lang over om keuzes te maken.
    Soul Eater - Excalibur - Hij voegt niks toe aan het verhaal en zijn verhalen vind ik eigenlijk maar saai.
    Highschool of the Dead - Rei - Stereotype ecchi meisje. Is er bijna alleen voor de drama en de fanservice.
    Elfen Lied - Yuka - Zeurt te veel. Pleegt incest (al is die graad wel legaal in Japan)
    Amnesia - Dat kind uit Amnesia - JEZUS CHRISTUS, JE HOEFT JE NIET ALTIJD TE VERONTSCHULDIGEN.
    Clannad - Kyou - Dramatic bitch.

    Even een kort groeiend lijstje. c:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 20:25 ]

    Highschool of the Dead - Rei - Stereotype ecchi meisje. Is er bijna alleen voor de drama en de fanservice.
    Vampire knight - Yuki - "Oh Zero oh Kaname oh Zero nee toch Kaname"
    NANA - Sachiko Kawamura - Het is gewoon een schijnheilig vriendjespikker. -,-'


    En er zullen er vast wel meer zijn waar ik me aan irriteer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I like nearly everyone XD. Ik kan zo gauw niet een karakter verzinnen die ik haat. Wel karakters waar ik gewoon niet zo veel mee heb, maar een hekel hebben aan kan ik zo gauw niet bedenken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh ! alle groot boobie meisjes vind ik ook irritant.. Meer om de feit dat de rest van de meisjes normale boobies heeft, maar nee zij word een goeie vriend van de hoofdpersoon, laten we haar grote boobies geven...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heroine Amnesia : Ze is te beleeft met haar bedankt en sorry de heletijd en zo doet zo vaag >-<

    Verder niet echt een character die me irriteert.


    Kawaii ^w^