• Binnen twee weken ben ik van plan om mijn haar zilverblond te laten verven, en ik wou toch wel even weten als hier mensen zijn die dat ook hebben/gehad hebben? Ik wil weten waaraan ik begin vooral ik het ga doen, wat de voor- en de nadelen ervan zijn..
    Mijn haar is nu al lichtblond dus het zou normaal geen probleem moeten zijn, denk ik?

    Deze kleur bedoel ik.

    Edit: ik heb eigenlijk niet om jullie mening gevraagd, dus als je het mooi of lelijk vindt hoef ik niet te weten, want ik ga het sowieso doen. Ik vroeg gewoon als er mensen die hier ervaring mee hebben.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 12:16 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    (...)

    Volgens mij heb jij een bril nodig want er is toch wel een verschil hiertussen en écht grijs haar :')

    Ik heb mijn bril al op ^^


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb mijn bril al op ^^


    Nou dan zou je beter moeten kijken (;


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Stoer dat je dat durft! Is dit toevallig je inspiratiebron? ^^
    Denk niet dat het een probleem zal zijn op lichtblond haar. Als je heel donker haar had gehad, zou ik bang voor je geweest zijn dat het donkerder grijs uitvalt, waardoor je op een ouder familielid kan gaan lijken. xd


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Stoer dat je dat durft! Is dit toevallig je inspiratiebron? ^^
    Denk niet dat het een probleem zal zijn op lichtblond haar. Als je heel donker haar had gehad, zou ik bang voor je geweest zijn dat het donkerder grijs uitvalt, waardoor je op een ouder familielid kan gaan lijken. xd


    Ik snap niet waarom iedereen ineens aan haar denkt. Vroeger waren er wel meer mensen die hun haar die kleur verfde. D:


    Your make-up is terrible

    Ik heb het gehad.
    Sommige mensen gaan je aanzien voor een 'oma ' omdat ze het grijs vinden.
    Persoonlijk vind ik het wel heel mooi, alleen het kan wel zijn dat als je een kleurtje er door wil doen dat het lelijk word. En ook als je met zilvershampoo gaat wassen, pas dan op dat het niet blauw of echt grijs word.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap niet waarom iedereen ineens aan haar denkt. Vroeger waren er wel meer mensen die hun haar die kleur verfde. D:
    Het valt wel erg grijs uit hoor. Mijn tante heeft dat ook en dat is ja gewoon grijs, niet oud grijs, maar wel vreemd bij jonge mensen. Ik denk dat het persoonlijke voorkeur is, want ik vind het niet mooi en mijn tante blijkbaar wel, want anders zou ze het niet steeds bijkleuren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Folklore schreef:
    Stoer dat je dat durft! Is dit toevallig je inspiratiebron? ^^
    Denk niet dat het een probleem zal zijn op lichtblond haar. Als je heel donker haar had gehad, zou ik bang voor je geweest zijn dat het donkerder grijs uitvalt, waardoor je op een ouder familielid kan gaan lijken. xd


    Hahaha, neen, ik wou deze kleur al sinds mijn 14e, maar mocht het toen niet, dus heb ik het maar uit mijn hoofd gezet.
    Maar toen de GoT series zijn begonnen en ik Danny zag begon het idee wel terug te komen, dus ben ik heb opnieuw gaan vragen en nu mag het dus wel :').
    Je kan wel zeggen dat ze onbewust mijn inspiratie was haha


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    (...)

    Nou dan zou je beter moeten kijken (;

    Dat doe ik al. Ik geef gewoon mijn mening, ook al vroeg je daar niet om. (:


    -

    HELLBOUND schreef:
    Ik heb het gehad.
    Sommige mensen gaan je aanzien voor een 'oma ' omdat ze het grijs vinden.
    Persoonlijk vind ik het wel heel mooi, alleen het kan wel zijn dat als je een kleurtje er door wil doen dat het lelijk word. En ook als je met zilvershampoo gaat wassen, pas dan op dat het niet blauw of echt grijs word.


    Ik ben van plan om dit eerst een tijdje te proberen en als ik het leuk vind er misschien wat paars of roze door halen :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap niet waarom iedereen ineens aan haar denkt. Vroeger waren er wel meer mensen die hun haar die kleur verfde. D:

    In dit geval dacht ik er vooral aan, omdat ze Daenerys op haar profielfoto heeft en haar naam uit GoT komt. Maar heb eigenlijk nog nooit iemand met die kleur haar gezien.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind het awesome.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zeg doen ! Ik vind het wel leuk als mensen een beetje iets apparts met hun haar durven.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    Ik zeg doen ! Ik vind het wel leuk als mensen een beetje iets apparts met hun haar durven.


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Dejavu schreef:
    Ik zeg doen ! Ik vind het wel leuk als mensen een beetje iets aparts met hun haar durven.


    This. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Folklore schreef:
    (...)
    In dit geval dacht ik er vooral aan, omdat ze Daenerys op haar profielfoto heeft en haar naam uit GoT komt. Maar heb eigenlijk nog nooit iemand met die kleur haar gezien.


    Echt niet? Ik weet nog wel uit mijn scene tijd dat er een meisje was die zulk haar had en op veel foto's stond die toen rondgingen.


    Your make-up is terrible