• Hi! Dit is gewoon een vraagje. Zijn er hier mensen die fan zijn van 5SOS? JA of NEE

    5SOS is een band uit Australië. Hun muziek genre is een mix van Blink-182, All Time Low, Ed Sheeran, Mayday Parade, Boys Like Girls, Busted (band), dus als je deze bands/zangers ken, dan weet je ongeveer hoe hun muziek is.





    Dit is gewoon een research hoor! Ik heb het voor een fan onderzoek nodig, haha!
    Dus als jullie heel vriendelijk willen zijn om gewoon een normaal antwoord te geven i.p.v. meteen in de verdediging te gaan, omdat iemand een mening heeft over 5SOS. Maak alsjeblieft hier geen ruzie van. Dank jullie wel! xx

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 16:26 ]


    Simple but effective.

    Dit is gewoon een research hoor! Ik heb het voor een fan onderzoek nodig, haha!
    Dus als jullie heel vriendelijk willen zijn om gewoon een normaal antwoord te geven i.p.v. meteen in de verdediging te gaan, omdat iemand een mening heeft over 5SOS. Maak alsjeblieft hier geen ruzie van. Dank jullie wel! xx


    Simple but effective.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Niet weer dit he. Als die jongens graag willen zingen en meisjes er blij van worden..


    Fout geformuleerd; die jongens zingen zodat meisjes er blij van worden, maar ik voel er weinig voor deze discussie weer te openen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 16:18 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben ook fan net zoals van Union J en One Direction. Ik snap niet wat mensen tegen boysbands hebben. Ik vind girlsbands even gezellig eigenlijk alleen kan je dan niet kwijlen op de gigantisch knappe jongens. Zo een bands zelfs gewone rockbands en zo zijn gewoon een leuk concept vind ik, het geeft een gevoel van eenheid, dat in deze egoïstische maatschappij soms wel eens moeilijk is.
    Zo een bands vooral One Direction zijn voor mij het symbool van vriendschap.

    try hard is mn favoriet van 5SOS

    ik ga nu niet over hen beginnen fangirlen zoals ik bij one direction al doe

    maar ik vind hun liedjes wel goed


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Ugh. Ik haat het feit dat er steeds meer boybands komen en dat de echte artiesten doodgaan.


    26 - 02 - '16

    HazzaBoo schreef:
    OVER HERE! (:

    STEP ASIDE BITCHES. MOMMA IS HOME ;D

    WHAT'S UP MET MIJN 5SOS BOYS ;D ?!??!?!??!??!?


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Ik dacht dat ze een kut boybandje waren zoals de meeste tegenwoordig, maar god die sooound en die jongens. I guess im in love.


    SLOAN.

    Ik heb ze live gehoord als voorprogramma toen ik bij het 1D Concert in Manchester was en eerlijk gezegd vind ik ze niet echt geweldig.
    Ik was wel blij met hen als een voorprogramma, maar ik hoef ze zegmaar niet naar hun eigen concert. Sommige nummers die ze hebben vond ik best wel mooi en ik weet dat ze kunnen zingen maar ik ben er niet wild van. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Unpredictable ^^ Mijn vriendin is heel erg fan en zelf luister ik ook wel naar de liedjes. haha, I adore Ashton ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik niet, ik vind er eigenlijk niets bijzonders aan.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben geen fan van ze. Ik heb stukjes van de liedjes in de beginpost geluisterd en ik vind het te rustig. Ze zingen zo langzaam voor mijn gevoel, dus ben ik geen fan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind ze leuk, ik hou echt van hun muziek en Ashton is een cutie, haha.


    The universal language of art.

    Yes yes yes! Ik vind ze echt super (krul)

    Hmmm, ze zingen niet slecht. Maar het is gewoon weer de zoveelste boyband en ik wordt er een beetje moe van.

    Colada schreef:
    Het is geeneens een boyband.

    Volgens Wikipedia:
    Een boyband of boysband is een popgroep die bestaat uit een aantal, doorgaans relatief jonge, mannelijke leden.

    Jep, wel een boyband.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 12:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.