• Hi! Dit is gewoon een vraagje. Zijn er hier mensen die fan zijn van 5SOS? JA of NEE

    5SOS is een band uit Australië. Hun muziek genre is een mix van Blink-182, All Time Low, Ed Sheeran, Mayday Parade, Boys Like Girls, Busted (band), dus als je deze bands/zangers ken, dan weet je ongeveer hoe hun muziek is.





    Dit is gewoon een research hoor! Ik heb het voor een fan onderzoek nodig, haha!
    Dus als jullie heel vriendelijk willen zijn om gewoon een normaal antwoord te geven i.p.v. meteen in de verdediging te gaan, omdat iemand een mening heeft over 5SOS. Maak alsjeblieft hier geen ruzie van. Dank jullie wel! xx

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 16:26 ]


    Simple but effective.

    Pom schreef:
    Ugh. Ik haat het feit dat er steeds meer boybands komen en dat de echte artiesten doodgaan.


    Indeed.


    Queer zijn is gewoon alles

    Nah. ze zijn wel leuk, maar fan ben ik niet (:


    Mama told me not to waste my life. She said spread your wings, my little butterfly

    'De zoveelste boyband'? Dan kun je ook zeggen 'de zoveelste solo-artiest'. Same thing.

    Maar ik vind hun muziek goed. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    JA :)


    Let's always be stupid! Forever! :3

    -sigh-


    Take me to wonderland

    Volgens mij xAniqueHoran, maar dat weet ik niet 100% zeker. En ze zit eigenlijk nooit op het forum..


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik vind hun muziek gooooooooeeeeed :)
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Oh god.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben wel echt fan van de jongens! Vooral Ashton vind ik echt een schatje! Maaar dat vind ik :) xx maar 1D komt altijd op me eerste plaats.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Sinistre schreef:
    Nooit van gehoord..


    ars moriendi

    Vind ze niet super, maar ze zijn ook niet verschrikkelijk :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    5 seconds of summer is geen BOYband maar echt een band. boyband shit is niet hun ding;)


    "Love Lives Forever"

    Rinkee schreef:
    5 seconds of summer is geen BOYband maar echt een band. boyband shit is niet hun ding;)

    Zijn het allemaal jongens en zingen ze pop? Dan is het een boyband:
    Een boyband of boysband is een popgroep die bestaat uit een aantal, doorgaans relatief jonge, mannelijke leden.

    Bron: Wikipedia

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 20:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen echte fans, nee. Net zoals die 1D fans zeggen dat ze ook van The Fray houden terwijl ze geen eens de liedjes Never Say Never of You Found Me kennen. De meesten denken ook dat ze fan zijn terwijl ze dat alleen maar zeggen omdat ze fan zijn van 1D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Geen echte fans, nee. Net zoals die 1D fans zeggen dat ze ook van The Fray houden terwijl ze geen eens de liedjes Never Say Never of You Found Me kennen. De meesten denken ook dat ze fan zijn terwijl ze dat alleen maar zeggen omdat ze fan zijn van 1D.


    Daar ben ik het helemaal eens. Ik irriteer mij er dood aan als fans van 1D zeggen dat ze fan van The Fray, terwijl ze geen één liedje kennen.


    Simple but effective.