• Gheghe, mijn stijltang was kapoet en mijn moeder zal voor me een nieuwe kopen omdat ik het huis neit uit mag, dus heeft ze er eentje vij de action gekocht en hij doet het ook nog!! Een stijltang van 5.95, Gheghe, maar hij is best goed eigenijk.
    ik dacht eerst dat het ene nepperd was zo eentje waar je mee kunt spelen.x´D

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gheghe,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    M'n vriendin die had een keertje CD's gekocht bij de ACTION
    en die waren goedkoop en werkte prima!.
    Dus later een keer kocht ze CD's bij de mediamarkt en van het merk SONY. Die waren ten eerste duurder dan die van de Action, en ze werkte niet goed. Dus ik zou zeggen fuck sony go action.
    Ps; Ik haal ook die enge dingetjes van de action

    Wat is er éh mis met de action?

    Niks. Het is fijn dat het goedkoop is maar ik koop er bijna nooit iets omdat het echt bij áltijd uit elkaar valt >.<

    Onze Action is echt slecht.

    Gheghe, mijn stijltang was kapoet en mijn moeder zal voor me een nieuwe kopen omdat ik het huis neit uit mag, dus heeft ze er eentje vij de action gekocht en hij doet het ook nog!! Een stijltang van 5.95, Gheghe, maar hij is best goed eigenijk.
    ik dacht eerst dat het ene nepperd was zo eentje waar je mee kunt spelen.x´D

    x3

    Hdden ze ook een Krultang? Voor krullen 3x.

    xD misschien ga ik morgen dan ook wel even kijken, want die van mij wordt niet zo heet:O

    (...)
    Niks. Het is fijn dat het goedkoop is maar ik koop er bijna nooit iets omdat het echt bij áltijd uit elkaar valt >.<

    Onze Action is echt slecht.


    Sommige dingen is wel écht troep. Maar tis wel gwn lekker goedkoop. Ik koop er meestal van die gadgets, zoals potloden, gum, enzz.
    & De Action staat tegenover mijn huis:d

    x

    Oef, hehe. Dan ga ik hem kopen. Heb alleen deze week geen tijd door Shadow n_n


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Hdden ze ook een Krultang? Voor krullen 3x.

    Ja ze hdaane ook krultangen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    k ga hem ook halen want het grappige s ene jongen die mij leuk vind woond naast de actionxD

    Haha, beter.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Haha, zou ik ook denken xD

    Mijne was 120€ en doet het ook heel Goed<33
    Maar die is Speciaal voor Kroes.

    das hiip =D
    heeft mn zus voor zo'n 60 of 70 euro ofso gekocht XD


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Zonde van je geld, ik heb een keertje een van 100 euro gehad maar een keer op de grond laten vallen en stuk sindsdien altijd een van 10 euro.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oh Vet Is Goed Voor Mn Moeder's Haar.
    Ik Heb Al Stijl Haar.

    Ik heb een Carmen en die kostte maar 20 euro(maar ik kreeg hem gratis bij de HK) en de prijs viel me reuze mee, want Carmen is nogal een bekend merk bij de sterren x|