• Gheghe, mijn stijltang was kapoet en mijn moeder zal voor me een nieuwe kopen omdat ik het huis neit uit mag, dus heeft ze er eentje vij de action gekocht en hij doet het ook nog!! Een stijltang van 5.95, Gheghe, maar hij is best goed eigenijk.
    ik dacht eerst dat het ene nepperd was zo eentje waar je mee kunt spelen.x´D

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Dan ga je nog harder lachen dat het op schoolfotodag was x'D


    whaha dan lagk nooit o_o dan gak janke vn bangheid voor die fotograaf
    VORIG JAAR HADDE WE EEN GAST MET VAN DIE SGOENEN VAN SLANGENLEER Iewlg en hy was net een pedo


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    *trekt serieuse kop*
    die hebk ook x3 gheghe ik vat die dinge nie ik had se x voor de gien gekocht wnt ik wou x oma krullies fzo o_o ik vat egt nix vn krulspelden enz.

    en ik heb da vnochtend geflikt met mijn styltang x3 gheghe in 1 x x3
    Ik heb van die klipkrullers ^^
    Ik heb al denk ik honderd keer geprobeerd om mijn haar te gaan krullen met mijn stijltang =,=

    (...)

    whaha dan lagk nooit o_o dan gak janke vn bangheid voor die fotograaf
    VORIG JAAR HADDE WE EEN GAST MET VAN DIE SGOENEN VAN SLANGENLEER Iewlg en hy was net een pedo

    Zijn niet alle schoolfotograven pedo's??o.O


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    whaha arme Kath tog.. n_n
    mrkmoe gaan bye <3


    We can only learn to love by loving.

    @ivy
    O_o mr dese was erger dan normaal mr ben weg bye


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha dan lagk nooit o_o dan gak janke vn bangheid voor die fotograaf
    VORIG JAAR HADDE WE EEN GAST MET VAN DIE SGOENEN VAN SLANGENLEER Iewlg en hy was net een pedo
    Een familielid maakt altijd schoolfoto's van mijn oude school. Nu hebben we steeds een andere fotograaf ¬¬"

    Doeii nicol.(Ll)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    whaha arme Kath tog.. n_n
    mrkmoe gaan bye <3
    doeiii =]

    (...)Ik heb van die klipkrullers ^^
    Ik heb al denk ik honderd keer geprobeerd om mijn haar te gaan krullen met mijn stijltang =,=

    Is dat eigenlijk handig zo'n klipkrullers? Wil ik owk, maar weet niet of da goed is...


    What you see, is what you get.

    (...)
    Is dat eigenlijk handig zo'n klipkrullers? Wil ik owk, maar weet niet of da goed is...
    Ja, maar je moet ze er wel goed indoen(het liefst door iemand anders) en ik raad niet de leinste krullers aan, maar de iets grotere anders gaat het er nogal jaren 70 eruit zien x']

    (...)Ja, maar je moet ze er wel goed indoen(het liefst door iemand anders) en ik raad niet de leinste krullers aan, maar de iets grotere anders gaat het er nogal jaren 70 eruit zien x']

    Owkééj, kan daar owk eens voor kijken dan :)


    What you see, is what you get.

    ik zag ze xD
    maar k moet um zelf gaan betalen ;p


    Vampire Heart.

    Gheghe, mijn stijltang was kapoet en mijn moeder zal voor me een nieuwe kopen omdat ik het huis neit uit mag, dus heeft ze er eentje vij de action gekocht en hij doet het ook nog!! Een stijltang van 5.95, Gheghe, maar hij is best goed eigenijk.
    ik dacht eerst dat het ene nepperd was zo eentje waar je mee kunt spelen.x´D

    x3


    5,95 das kei goedkoop jong!!! de myne koste iets in de 70!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    beter... voor weinig geld. goede suppeltjes ook nog...


    Some angels have no wings.