• Gheghe, mijn stijltang was kapoet en mijn moeder zal voor me een nieuwe kopen omdat ik het huis neit uit mag, dus heeft ze er eentje vij de action gekocht en hij doet het ook nog!! Een stijltang van 5.95, Gheghe, maar hij is best goed eigenijk.
    ik dacht eerst dat het ene nepperd was zo eentje waar je mee kunt spelen.x´D

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Handig! De mijne koste nog tamelijk veel -_-' En nu wil ik krultang, das gwn super! Je kan zoveel doen met je haar gewoon met een soort strijkijzer o_O


    What you see, is what you get.

    Gheghe,x'D Zo kun je het ook verwoorden..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    whaha ik heb ne nieuwe van 20 euro [ook goedkoop mr goed n_n was bij zo'n groothandel fzo dus korting enz.]


    We can only learn to love by loving.

    Handig! De mijne koste nog tamelijk veel -_-' En nu wil ik krultang, das gwn super! Je kan zoveel doen met je haar gewoon met een soort strijkijzer o_O
    Ieuw gelukkig is het niet een soort van strijkijzer. Iemand had dat een keer geflikt om haar haar te stijlen met een strijkijzer. Net Hettie de Heks x|
    En stijltangen zijn van keramiek en een strijkijzer niet ^^

    Handig! De mijne koste nog tamelijk veel -_-' En nu wil ik krultang, das gwn super! Je kan zoveel doen met je haar gewoon met een soort strijkijzer o_O


    IKK HEB LEKKER AL EEN KRULTANG*steek kinderlijk tong uit*
    srry moest ff..
    krultangen sijn kut die vn mij was 60 euro fzo en hys hartstikke kut kan nog meer krulle make met mijn styltang dan met da ding [hebk vnochtend ondekt]


    We can only learn to love by loving.

    mijne is ook van de action


    We're all dancing to the same sad song.

    mijne is ook van de action

    Jea,!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Ieuw gelukkig is het niet een soort van strijkijzer. Iemand had dat een keer geflikt om haar haar te stijlen met een strijkijzer. Net Hettie de Heks x|
    En stijltangen zijn van keramiek en een strijkijzer niet ^^

    wahah, hoe dom kan je zijn? o_O x'D


    What you see, is what you get.

    (...)Ieuw gelukkig is het niet een soort van strijkijzer. Iemand had dat een keer geflikt om haar haar te stijlen met een strijkijzer. Net Hettie de Heks x|
    En stijltangen zijn van keramiek en een strijkijzer niet ^^


    omg ik lig helemaal dubbel O_o


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    IKK HEB LEKKER AL EEN KRULTANG*steek kinderlijk tong uit*
    srry moest ff..
    krultangen sijn kut die vn mij was 60 euro fzo en hys hartstikke kut kan nog meer krulle make met mijn styltang dan met da ding [hebk vnochtend ondekt]
    Het is mij maar 1 keer gelukt om een lok te krullen met mijn stijltang =,= Geef mij maar krulspelden x'D

    BTW ik had in de Hitkrant een stijltang gezien waar je ook golfjes mee kan maken =O

    Verneuk mijn supermooie topic even wil je!?[/niet dus.x'D]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    omg ik lig helemaal dubbel O_o
    Dan ga je nog harder lachen dat het op schoolfotodag was x'D

    (...)Het is mij maar 1 keer gelukt om een lok te krullen met mijn stijltang =,= Geef mij maar krulspelden x'D


    *trekt serieuse kop*
    die hebk ook x3 gheghe ik vat die dinge nie ik had se x voor de gien gekocht wnt ik wou x oma krullies fzo o_o ik vat egt nix vn krulspelden enz.

    en ik heb da vnochtend geflikt met mijn styltang x3 gheghe in 1 x x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    IKK HEB LEKKER AL EEN KRULTANG*steek kinderlijk tong uit*
    srry moest ff..
    krultangen sijn kut die vn mij was 60 euro fzo en hys hartstikke kut kan nog meer krulle make met mijn styltang dan met da ding [hebk vnochtend ondekt]

    Now I'm jalouse =( Dankje... ^^
    De mijne koste 80€ ofzo en hij gaat echt super! In een seconde ofzo is ie opgewarmd en ie kan owk gebruikt worden op nat haar. Is natuurlijk niet ect handig, maar als het eens rap moet gedaan woren ^^ En mijn krultang krijg ik zaterdag ofz! wiiih =D


    What you see, is what you get.