• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa -Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness >.....
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla



    Jullie zijn stuk voor stuk allemaal even belangrijk voor mij. Zonder één van jullie voelt het hier leeg. Jullie betekenen allemaal heel veel voor me en ik vind jullie héél lief.<3 xx

    Tinychat

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 18:47 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oh... Ik snap het denk ik...


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    Oh... Ik snap het denk ik...


    Haha, maar wat vind jij? c: Het heeft eigenlijk helemaal geen nut, dat is dus het hele punt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb hier eerder een account gehad, maar ben om een reden een tijd weggeweest. In 2010 ben ik hier gekomen, ben toen een half jaar tot een jaar weggeweest en kwam toen weer terug. Ik ben heel blij dat ik een nieuw account aangemaakt had... En niet doorging op mijn oude


    Miep

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Haha, maar wat vind jij? c: Het heeft eigenlijk helemaal geen nut, dat is dus het hele punt.


    Geen idee... Ik slaap half en ga nu maar een koude douche nemen...


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Ja, sorry.

    Time to love again gaat over Yinthe die op vakantie een helevleuke jongen ontmoet. Harry. Na de vakantie zitten ze ver uit elkaar, maar ze is echt verliefd dus schrijft hem brieven daarover komt geen antwoord. Onder tussen bekend een goede vriend van haar dat hij har leuk vindt, maar het is niet wederzijds. Deze vriend is Niall en hij geeft zich op voor x-factor. Daar komt ze Harry weer tegen. Harry heeft door dat Niall har leuk vind en zij hem nog steeds en hij drijft de vrienden steeds verder uit elkaar.


    Without the love is geïnspireerd op het gelijknamige lied van Demi en op mijn eigen leven. De jongens nemen een cd op in de studio waar Meisje woont. Zij krijgt gevoelens voor hem. Maar ze heeft weinig vertrouwen nadat het wederzijds is. Meisje neemtv samen met haar broer en een vriend van haar broer op. Liam vind haar ook leuk, maar denkt date wat heeft metvde vriend van haar broer die haar ook wel ziet zitten.
    broer en een vriend van halfbroer

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 14:05 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Donoghue schreef:
    Ik heb hier eerder een account gehad, maar ben om een reden een tijd weggeweest. In 2010 ben ik hier gekomen, ben toen een half jaar tot een jaar weggeweest en kwam toen weer terug. Ik ben heel blij dat ik een nieuw account aangemaakt had... En niet doorging op mijn oude


    Ik ben ook wel 'ns periodes op dit account weggeweest en dat voelde soms best onwennig. Maar ja, I dunno. Ik ben altijd iemand geweest die van een schone lei houdt.
    I feel like reborn since last evening. I don't know how, but the whole situation with that dude from my class woke me up somehow.

    Lake schreef:
    (...)

    Geen idee... Ik slaap half en ga nu maar een koude douche nemen...


    Kom je net uit bed gerold? Me is jealous. :c Nou ja, douche! [neem een warme douche; dat ontspant meer c:]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 14:04 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat broer en vriend van halfbroervhoortt er niet bij dat ging mis door autocorrect en nu krijg ik het niet weg.

    Is er trouwens iemand die weet wat Demi zingt in Without the love. zingt ze: We're good as a lovesong of what good is a lovesong?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    Dat broer en vriend van halfbroervhoortt er niet bij dat ging mis door autocorrect en nu krijg ik het niet weg.

    Is er trouwens iemand die weet wat Demi zingt in Without the love. zingt ze: We're good as a lovesong of what good is a lovesong?


    ,,What good is a love song?''

    Link: Demi Lovato - Without The Love lyrics


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    ,,What good is a love song?''

    Link: Demi Lovato - Without The Love lyrics

    Oke op een andere songteksten site staat we're good as a lovesong. Zelf verstand ik wel elke keer what good is a lovesong.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Oke op een andere songteksten site staat we're good as a lovesong. Zelf verstand ik wel elke keer what good is a lovesong.


    Wacht, ik heb een app, ik kijk daar ook even op voor je.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is bij mijn Demi Lovato Lyrics-app gewoon ,,Waht good is a love song?''

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 14:17 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    Het is bij mijn Demi Lovato Lyrics-app gewoon ,,Waht good is a love song?''

    thankyou me is happy. Ik vind we're good as a lovesong namelijk niet zo mooi als what good is a lovesong.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    thankyou me is happy. Ik vind we're good as a lovesong namelijk niet zo mooi als what good is a lovesong.


    Ik vind de tweede iets poëtisch hebben; heel dubbelzinnig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ik vind de tweede iets poëtisch hebben; heel dubbelzinnig.

    Haha inderdaad (:

    mwuuuh, het lukt me niet met m'n verhalen. Weet sowieso nietcwelke van de twee. en ook niet hoe enzo. :s


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Haha inderdaad (:

    mwuuuh, het lukt me niet met m'n verhalen. Weet sowieso nietcwelke van de twee. en ook niet hoe enzo. :s


    Doe beide. En soms gaat het vanzelf tijdens het schrijven en soms werkt het om de verhaallijn heel globaal, bombastisch en beknopt neer te zetten op een persoonlijke notitie. Of je slaapt er een nachtje / paar dagen over.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife