• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa -Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness >.....
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla



    Jullie zijn stuk voor stuk allemaal even belangrijk voor mij. Zonder één van jullie voelt het hier leeg. Jullie betekenen allemaal heel veel voor me en ik vind jullie héél lief.<3 xx

    Tinychat

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 18:47 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    (...)



    NEEEEE.


    Danmarks Dynamite.

    Bechemi schreef:
    Aw Aniek. c:

    @Myke, wel goed van je dat je voor jezelf opkomt!


    Hij zit mij al het hele jaar te treiteren en te pesten. Ik ben bijna mijn hele leven gepest. Ik ben niet zielig, dus ik trek er geen aandacht mee en benoem dat ik zo zielig was. Het heeft mij hard gemaakt, ik heb ontdekt wat mijn hobby's zijn, ik weet wie mijn vrienden zijn door het pesten. Alleen ik kon niet mijn mondje roeren, behalve schelden. En dat heeft geen zin, dat is alleen leuk. Alleen nu ben ik gebekt en nu ben ik los gegaan. Ik was en ben zo boos. Het hele jaar haal ik mijn schouders op en loop dan gewoon met wat vrienden naar de wc of zo, of draai mij om op mijn stoel. Ik moest niet zo gemeen doen, het gaat een halfuur lang zo door, plus commentaar van de klas, maar het stak zo erg! D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Madhouse schreef:
    gabs, ik had z'n feedback getipt, maar het id allemaal weg :c



    Hoe bedoel je ?


    Danmarks Dynamite.

    Myke, ik vind het heel goed dat je het voor jezelf hebt opgenomen. De volgende keer bel je mij maar gewoon op en dan zal ik even met die jongen gaan praten.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gab en ik zijn de enige Zayn girls WOOPWOOOPP


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bechemi schreef:
    Gab en ik zijn de enige Zayn girls WOOPWOOOPP

    Ik ben een halve.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    Myke, ik vind het heel goed dat je het voor jezelf hebt opgenomen. De volgende keer bel je mij maar gewoon op en dan zal ik even met die jongen gaan praten.(krul)


    Bespaar jezelf, die klojo gaat N&T doen, en het enige wat we gemeen zullen hebben in NL en EN. Ik kan gewoon aangeven dat ik niet bij hem in de klas dan wil of ik sla mijzelf erdoorheen. Die klootzak gaat niet mij weer een jaar lang denigreren. Bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Hij zit mij al het hele jaar te treiteren en te pesten. Ik ben bijna mijn hele leven gepest. Ik ben niet zielig, dus ik trek er geen aandacht mee en benoem dat ik zo zielig was. Het heeft mij hard gemaakt, ik heb ontdekt wat mijn hobby's zijn, ik weet wie mijn vrienden zijn door het pesten. Alleen ik kon niet mijn mondje roeren, behalve schelden. En dat heeft geen zin, dat is alleen leuk. Alleen nu ben ik gebekt en nu ben ik los gegaan. Ik was en ben zo boos. Het hele jaar haal ik mijn schouders op en loop dan gewoon met wat vrienden naar de wc of zo, of draai mij om op mijn stoel. Ik moest niet zo gemeen doen, het gaat een halfuur lang zo door, plus commentaar van de klas, maar het stak zo erg! D':


    Soms komt er gewoon een moment waarop je jezelf gewoon even moet laten gaan. Nu was zo'n moment voor jou, denk ik. Lucht het op dat je een keer goed tekeer bent gegaan tegen hem?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Bechemi schreef:
    Gab en ik zijn de enige Zayn girls WOOPWOOOPP



    YESSSS


    Danmarks Dynamite.

    Karev schreef:
    (...)
    Ik ben een halve.(krul)



    Yaaay. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    THank ya all for ya support, guys! <3 Ik ga nu eten, maar bedankt. I'm feelin' a bit happier now. c:

    HAMBURGEEEEEERS.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maliksch schreef:
    (...)

    NEEEEE.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bechemi schreef:
    (...)

    Soms komt er gewoon een moment waarop je jezelf gewoon even moet laten gaan. Nu was zo'n moment voor jou, denk ik. Lucht het op dat je een keer goed tekeer bent gegaan tegen hem?


    Oh ja, zeker, en al heb ik dingen gezegd die niet netjes zijn, ik heb er geen spijt van. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    THank ya all for ya support, guys! <3 Ik ga nu eten, maar bedankt. I'm feelin' a bit happier now. c:
    HAMBURGEEEEEERS.

    Eetsmakkelijk <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."