• [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 14:28 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Er waren er al zoveel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    WE NEED AN ALLSTAR WEEKEND TOPIC
    HELL YEAH


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Silverton schreef:


    Isaac you sexy


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    LTG door Nele.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG volgende week is gewoon de laatste week van dit schooljaar


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    Hi. And bye.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    DAFUQ?

    I got trolled.

    Seriously.

    Ik bellen naar mijn nicht omdat ze jarig is, haar voicemail: "Hallo?"
    Ik: "Gelukkige verjaardag!"
    Zij: "Nee, nee, nee."
    Ik: "Wat?"
    Zij: "Sorry, maar dit is mijn voicemail."

    D:


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    - Melissa is SpamSpam de superheld!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Silverton schreef:
    (...)


    Isaac hoe nog?


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    - Nele heeft ons verlaten, daarom heeft Sarah een afscheid tekst voor haar gemaakt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rydel schreef:
    (...)

    Isaac hoe nog?
    Lahey wordt gespeeld door Daniel Sharman

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 16:33 ]


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    -Marthe shipt toevallig ook Percabeth en is toevallig ook verslaafd aan Percy Jackson.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)
    haha die is van mijn productie :Y)


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    - Sarah verdient een award!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.