• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Kijk me aan.' zeg ik zachtjes met een lieve blik in mijn ogen. Ik zorg dat ze opkijkt. 'Je hebt geen idee hoe gelukkig je me maakt door dat te zeggen.' zeg ik zachtjes en plaats een kus op haar wang. 'Maar ik weet dat er een maar aan volgt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk op en zie dan de lieve blik in Nate zijn ogen. Het verwarmt gewoon mijn hart. Zijn lippen zijn zacht op mijn wang en een zachte zucht verlaat mijn mond. "Er is geen maar. Ik voel het gewoon, of niet gewoon. Ik voel het en het verwart me. Ik kan gewoon niet meer van mezelf op aan en ik kijk naar je op een manier die niet zou moeten en ik weet niet of het komt doordat Jake nu plots weg is en dat rottig ging, of doordat het echt door jou komt." Weer een hele woordenstroom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik denk even na over haar woorden. 'Dus je weet niet of je gevoelens echt zijn.' zeg ik het nog een simpel voor bevestiging.
    Dag, hoop. Het was leuk met je kennis te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "De gevoelens zijn echt," ga ik dan tegen hem in, "alleen hoe ze komen. Dat weet ik niet. Of het komt doordat Jake er niet voor me is en ik het gevoel heb dat hij niet luistert en jij er wel bent en luistert, of omdat ik ze echt door jou voel."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik snap het niet meer.' mompel ik zuchtend en ga weer languit op de grond liggen.
    'Misschien moeten we terug naar de boot gaan.' mompel ik zachtjes. Ik wilde je ergens mee naartoe noemen.' Naar één van mijn vele huizen die ze nog niet gezien heeft. Nja als pooier vroeger had je verschillende huizen nodig, voor je werk en ontspanning, en deze is zeker weten voor ontspanning.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk toe hoe Nate ligt. Als hij klaar is met praten, kijk ik naar hem en buig voorover. "Dit is wat ik voel, Nate," zeg ik dan en druk mijn lippen op die van hem. Ik zit op mijn knieën en mond op mond met Nate, maar het voelt heel erg goed aan en ik verbreek de kus nog niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kus haar teder en liefdevol terug. 'Ik wil je iets tonen.' zeg ik zachtjes. Ik laat kleren verschijnen. 'Ik flits ons er wel naartoe en ik stuur Javier wel dat hij de boot kan halen.' glimlach ik en stroop mijn duikerpak van mijn lichaam. Ik hoop dat ze het geweldig vind, het huis, want ik vind het zeker, nog geweldiger dan dat huis bij de kliffen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik voel zijn liefde en geniet ervan. Dan neem ik een beetje afstand. Ik knik dan en kijk Nate afwachtend aan. Nieuwsgierig naar wat hij wil laten zien. Ik doe ook het pak uit, laat mezelf opdrogen en doe de kleding aan. "Ik ben benieuwd," zeg ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik grijns lichtjes en pak haar hand vast. 'Ogen dicht.' zeg ik zachtjes en flits ons dan naar het Boomhuis. We staan op het terras en je kan mooi over het woud kijken. 'Open je ogen maar.' zeg ik zachtjes. Je hoort de vogels fluiten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik doe mijn ogen dicht en vertrouw op Nate. Ik voel hoe we ergens anders zijn dan en ik snuif de geur op. Nog steeds heb ik Nate's hand vast. Ik open mijn ogen en kijk dan mijn ogen uit. "Hier is het ook al zo mooi," zeg ik met een zucht, "hoe ken je al deze plaatsen toch?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Dit was toeval.' glimlach ik, ik neem haar mee door de schuifdeuren naar binnen. Binnen is alles zo gezellig mogelijk en knus ingericht mogelijk. Ik leid haar rond en kom als laatste bij de slaapkamer Ik ga in de deurpost staan en laat haar kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik denk na. Naar het hellevuur verbannen door een hoofdengel? Had ik daar niet iets over gelezen? 'Nee volgens mij niet.' zeg ik zachtjes. 'Je kan engelen én demonen enkel met een sterrenshot doden dus volgens mij waren ze gewoon een paar jaar verbannen, of eeuwen.'


    Katherine Garcia
    'Nee, volgensmij niet' antwoord hij en ik veeg mijn tranen weg voordat ik hem vragend aankijk. 'Hoe- Wat-' ik kap mijn zin af als ik niet zeker weet wat ik wil zeggen, zouden ze nog leven? En zo ja waren ze al terug? Ik sta op zonder zat te zeggen en loop het strand op, waarschijnlijkom het gesprek te vermeiden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Het huis is van binnen ook echt mooi en ik kijk ernaar en moet mezelf soms herinneren om adem te halen. "Het ziet er heel mooi uit," zeg ik tegen Nate en kijk om naar hem. "Kom eens hier," zeg ik dan en wenk hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    Ik zucht en blijf zitten. Als ik met Mayra kan communiceren... zou het dan ook met mijn vader gaan? Misschien lukt het iets minder maar toch met familie... Pap? denk ik en concentreer me volledig op hem. Er komt verwarring en verbazing in mijn hoofd, ik glimlach. Ik ben het Tyler... denk ik en ik voel een glimlach maar dan word ik buitengesloten. Ik zucht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Blij dat je het mooi vind, vroeger stond het hier vol met spullen van Elena, mijn exvriendin en niet de heks, maar sinds ik Leslie ken heb ik alles weggedaan. Oude liefdes worden geheeld met een nieuwe liefde.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'