• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Zachtjes loop ik naar Nate toe. Ik sla mijn armen om zijn nek. "Het is hier fantastisch, dank je om dit te delen," zeg ik zachtjes. Ik kijk hem aan en knuffel hem dan. "Je maakt het echt geweldig." Dan kijk ik Nate weer aan terwijl ik nog zo dichtbij sta.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik zucht en blijf zitten. Als ik met Mayra kan communiceren... zou het dan ook met mijn vader gaan? Misschien lukt het iets minder maar toch met familie... Pap? denk ik en concentreer me volledig op hem. Er komt verwarring en verbazing in mijn hoofd, ik glimlach. Ik ben het Tyler... denk ik en ik voel een glimlach maar dan word ik buitengesloten. Ik zucht.


    Katherine Garcia
    Ik leun tegen een boom en probeer alles op een rijtje te krijgen, ik wilde er niet zwak uitzien. Ik ademde rustig in e pakte mijn telefoon waar ik hetbtelefoon nummer van vader- nee, de mannelijke engel bij wie ik geleeft had en belde na te twijfel hem. Nummer niet berijkbaar. Ik vloekte en drukte na een tijde mijn vinger boven haar nummer te hebben gehouden op het knopje 'bellen', toen ik bijna op wou hangen hoorde ik een stem 'Katherine?' Het eerste wat me opviel was dat ze me bij een andere naam noemde. Mijn echte naam. 'Katherine, laat me het uitleggen. K-' ik had opgenomen voordat ze meer kon zeggen. Ik deed iets wat ik niet vaak deed, beivloede mijn eigen stemming zodat ik me nit zo slecht voelde en liep op mijn tenen door het water terug Naar Tyler.



    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik sla mijn armen om haar heen en druk mijn lippen op de hare. Teder terug.
    Ik til haar op.

    Tyler Parker
    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Alles ok?'
    Ik op mijn armen zodat ik haar een knuffel kan geven en haar kan troosten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Het verrast me als Nate me kust, maar ik geef wel in. Ik kus hem terug en maak een zacht geluidje als hij me ineens optilt. Ik sla mijn benen om zijn middel heen en geniet zo van de kus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik ga gewoon zitten zo zodat ze direct op mijn schoot zit. Ik kus haar met alles wat ik in me heb.
    Mijn handen blijven gewoon braaf op haar onderrug liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik weet dat ik mezelf zo weer in de moeilijkheden breng en ik weet ook dat ik aan mezelf had gezworen dat ik dat nooit meer zou doen, maar het gebeurt gewoon. De kus is zo intens en al helemaal omdat het alleen een kus is en niets anders. Mijn handen gaan zacht door zijn haar en ik verbreek heel even de kus om adem te komen. Mijn voorhoofd is tegen dat van hem geleund en ik kus hem dan weer zachtjes verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik haal even adem en da gaan we verder met de kus.
    Mijn handen glijden iets onder haar kleren en blijven nu gewoon op de huid van haar onderrug liggen waar ik zachtjes streel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik verbreek de kus weer en kijk dan naar Nate. "Nate," zeg ik dan zachtjes, "ik ben nog steeds getrouwd met Jake." Eigenlijk verraad ik Jake nu en dat terwijl hij probeert om zijn beste vriend te redden. Ik druk kleine kusjes op Nate zijn lippen, want ze zijn te aanlokkelijk, zacht en liefdevol. Maar Jake kuste me ook liefdevol voordat hij wegging. "Ik weet het allemaal gewoon niet meer," fluister ik dan zachtjes en kijk omlaag. Ik blijf wel nog bij Nate op schoot zitten. Er wellen tranen in mijn ogen op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Sorry.' zeg ik zachtjes. 'Ik zal gaan koken.' Ik leg haar voorzichtig op het bed en veeg teder haar tranen weg.
    Dan loop ik naar de keuken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik krul mezelf op in het bed en nadat Nate de kamer uit is, komen er weer nieuwe tranen. Heel mijn binnenste is weer eens verscheurd nu ik besef welke kant ik dit heb laten opgaan. Ik pak mijn telefoon erbij. Geen sms'je van Jake. Dan stuur ik hem er eentje. Hi Jake, hoe gaat het met het onderzoek? X hvj. Zo kan ik mijn geweten iets sussen. Ik klem een kussen tussen mijn armen en laat daar de tranen op los.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 7:05 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wat moeten we doen?' zegt Spencer. Ik denk na. 'Zoek alles uit wat je over die sekte te weten kan komen.' zeg ik en ze knikken. Mila komt naast me zitten. 'Al een plan?' Ik schud mijn hoofd. 'Maar informatie kan nooit kwaad.' Ik voel mijn gsm afgaan en kijk naar het berichtje. Er komt een glimlachje op mijn gezicht. Gaat wel, hou ook vn jou x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Nate
    Ik sla mijn armen om haar heen en druk mijn lippen op de hare. Teder terug.
    Ik til haar op.

    Tyler Parker
    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Alles ok?'
    Ik op mijn armen zodat ik haar een knuffel kan geven en haar kan troosten.


    Katherine Garcia
    Ik knik gewoon als hij vraagt of alles ok is, ik ga tegen hem aan in zijn armen zitten. 'Wat deed je net?' Vraag ik hem aangezien het had geleken alsof hij zich ergens op had geconsentreerd toe ik uithet water was gestapt.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ik kan communiceren met hem.' glimlach ik vrolijk.
    Ik neem haar handen vast terwijl ik haar ook knuffel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik krijg al snel een antwoord terug van Jake. Veel succes, ik denk aan je. Zoals wel vaker is zijn sms'je redelijk kort en ik krijg niet echt inzicht van wat er precies aan de hand is. Ik leg mijn telefoon weg en leg het kussen op mijn hoofd om de tranen te deppen. Hoe kan ik nu nog Jake onder ogen komen? En Nate? Ik weet niet eens hoe ik me tegenover hem moet gedragen. Ik sta op van het bed en loop richting de achterdeur. Zachtjes doe ik die open en ik ga dan op de reling zitten. Zelfs als ik zou vallen, dan ga ik niet dood aangezien ik een demon ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ik kan communiceren met hem.' glimlach ik vrolijk.
    Ik neem haar handen vast terwijl ik haar ook knuffel.


    Katherine Garcia
    'Kan hij ook antwoorden? Hoe antwoord je op zoiets?' Vraag ik hem wanneer hij mijn handen vastpakt terwijl hij me een knuffel geeft. Ik zou met Tylerb naar de bios gaan, wachten tot hij vanavond sliep en vervolgens naar de engelen gaan.

    {Misschien dat ze daar gehouden word als ze erheen gaat ofzo?}



    Don't be like the rest of them, darling