• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Wat bedoel je met gewoon mezelf zijn?" vraag ik dan aan Nate. "Maar ik beloof het, ik zal niets stoms doen. Ik eet van de lasagne en beweeg even met de handboeien. "Die zijn echt heel...hinderlijk. En doordat ze magisch zijn ben ik al helemaal machteloos."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik doe ze terug open en zet haar bord voor haar neer.
    Ik druk mijn lippen op haar wang en begin te eten van de lasagne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate maakt me los en ik pak mijn bord als hij een kus op mijn wang drukt. Er staat een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik begin dan met eten en kijk naar Nate. "Sorry, ik heb je van je wandeling afgehouden," merk ik dan ineens op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Niet erg, dit is leuker.' glimlach ik en kijk haar met een glimlachje aan.
    Ik eet verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "O ja? Wat is precies leuker? Het eten samen, of dat je mij had vastgebonden aan het bed?" vraag ik aan Nate, een beetje pesterig. Het eten smaakt echt goed en af en toe kijk ik naar Nate. Ik ben blij dat die handboeien snel af waren, want het deed gewoon echt iets met me op een verkeerde manier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Handboeien.' zeg ik ondeugend en eet verder.
    Ik kijk haar ondertussen met een glimlach aan en eet mn bord leeg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Je bent soms echt een stoute jongen," zeg ik met een knipoog. Ik kan niet ontkennen dat ik het niet leuk vind. Ook ik eet mijn bord leeg en zet die dan weg. "En wat gaan we nu doen? Alles behalve mij weer vastleggen aan bed."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    [sorry zat ff op twoo xd vriendinne dwongen me om R te vergeten xd]

    Tyler Parker
    Ik haal onschuldig mijn handen op en kruip op mijn motor. Ik laat de rekker los van haar gedachten.
    Dan start ik de motor.

    Nate Sadler
    Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en grijns. 'Ik zou je de lasagne voeren dan.'
    Ik zwaai eventjes en loop weg.


    Katherine Garcia
    Hij houd ntschuldig zijn handen omhoog en stapt dan op zijn motor, ook ik stapop die van mij en laat de sleutes verschijnen, steek die in het contact en start de moter. Ik wacht niet op Tyler, ik rij het schoolterein af en kijk dan uitdagend achterom.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 16:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler
    Ik lach en rij haar achterna.
    Ik hoop nu gewoon dat May of mam niet uit het raam kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Komt er nog een reactie met Nate? [:
    En ik moet het even weten ghehe, gaat er nog meer gebeuren tussen Nate en Leslie? ^^ because i would like it, maar ik zou het zielig vinden voor Jake :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "Je bent soms echt een stoute jongen," zeg ik met een knipoog. Ik kan niet ontkennen dat ik het niet leuk vind. Ook ik eet mijn bord leeg en zet die dan weg. "En wat gaan we nu doen? Alles behalve mij weer vastleggen aan bed."


    Nate Sadler
    De drang om haar te kussen is zo groot, maar ik wil het niet riskeren. je maakt jezelf gek, zeg ik tegen mezelf.
    Ik zucht. 'Kies jij maar.'

    [Ja duh xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Zullen we een stukje gaan vliegen?" vraag ik dan aan Nate en ik sta op van het bed. "Ik zal wel de borden wegzetten." De borden pak ik op en ik loop er dan mee naar de keuken die ik zowaar in 1 keer vind. Dan ga ik weer terug naar Nate en ik sla mijn armen van achter om zijn hals. "Dus, wat zeg je ervan? Een stukje vliegen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Oke.' glimlach ik en loop naar het balkon. Ik doe mijn shirt uit en kijk naar beneden.
    Dan sla ik mijn vleugels uit en kijk Leslie met een glimlach aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler
    Ik lach en rij haar achterna.
    Ik hoop nu gewoon dat May of mam niet uit het raam kijken.


    Katherine
    Ik hoor hem lachen en vervolgens achter me aan rijden, ik ga een beetje zigzaggend rijden aangezien ik me een beetje verveel en ga dan wat langzamer rijden zodat ik naast Tyler rij.

    {Staan een van hun uit het raam te kijken? x'D

    Heb net de groene band met Judo gehaald (:

    + etenxx}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik volg Nate naar het balkon. Ik laat zo'n kort topje verschijnen in plaats van mijn shirt en strek mijn vleugels dan uit. Ik rol een keer met mijn schouders, het is een tijd geleden dat ik gevlogen heb. "We kunnen gaan," zeg ik dan. Ik spring over de rand van het balkon om Nate een beetje te pesten, maar voordat ik de grond raak, vlieg ik al weer de lucht in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.