• Hallo iedereen :D

    Ik heb weer eens inspiratie, maar niet voor al mijn al bestaande verhalen --'
    Weer een nieuw verhaal? Jup
    Is er misschien belangstelling voor weer een Harry Potter verhaal, maar dan over een heel andere boeg?

    Laat het me weten of je interesse hebt om het te lezen :D
    Ik ga niets verklappen, want dat zou het verhaal verpesten ;)

    X'jes mij

    Samenvatting:

    Dit verhaal gaat over de 14 jaar oude Glaw Edeson.
    Ze zit als jonge heks op Zweinstein, waar haar ouders maar al te blij mee zijn.
    Dan zien ze haar ten minste niet, kunnen ze zich concentreren op, volgens hun, hun enige kind.
    Buiten hun zijn er nog meer mensen die tovenaren en heksen niet moeten.
    De regering is er achter gekomen dat er tovenaren en heksen bestaan en zag hun als een bedreiging.
    Ze hebben in een lab een serum ontwikkeld, zodat de gene die het serum wordt toegediend een normaal iemand zal worden.
    Het serum is toegediend aan meer dan 1 miljoen mensen verspreid over de hele wereld.
    Het serum heeft niet helemaal het gewenste effect, het heeft een bijwerking...

    Link naar het verhaal

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 20:10 ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Dat ligt er aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Dat ligt er aan.


    Pretty is just a pretty word.

    Ligt eraan, over wat voor andere boeg je het gaat gooien.


    Physics is awesome

    Er is een verschil tussen 'Niets verklappen' en een samenvatting. En ik lees niets zonder eerst de samenvatting te lezen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Blutbad schreef:
    Ligt eraan, over wat voor andere boeg je het gaat gooien.


    Queer zijn is gewoon alles

    Macabre schreef:
    Dat ligt er aan.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Als ik een samenvatting zou geven, zou ik het verhaal verklappen en dat maakt het verhaal niet meer spannend zijn.
    Ik kan wel vertellen dat het een erg spannend verhaal zal worden en het speelt zich af rond de tijd dat Harry zijn kinderen op school zitten.

    Verder zou ik alles willen vertellen, maar dat zou het verhaal verpesten D':
    Als jullie nog meer willen weten, moeten jullie het maar zeggen. Ik heb namelijk erg weinig verteld...
    Ik hoop dat jullie het begrijpen en ik zal gewoon gaan typen en dan zie ik wel of jullie het leuk vinden.


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Ik ben wel benieuwd ;D
    Ik ben je eerste abo dus ^^


    Nypmh > Yaspis

    Waarschuw me maar.


    Pretty is just a pretty word.

    xBrownEyes schreef:
    Als ik een samenvatting zou geven, zou ik het verhaal verklappen en dat maakt het verhaal niet meer spannend zijn.
    Ik kan wel vertellen dat het een erg spannend verhaal zal worden en het speelt zich af rond de tijd dat Harry zijn kinderen op school zitten.

    Verder zou ik alles willen vertellen, maar dat zou het verhaal verpesten D':
    Als jullie nog meer willen weten, moeten jullie het maar zeggen. Ik heb namelijk erg weinig verteld...
    Ik hoop dat jullie het begrijpen en ik zal gewoon gaan typen en dan zie ik wel of jullie het leuk vinden.

    Het is de bedoeling van een samenvatting lezers nieuwsgierig te maken, het is niet bedoeld om heel het plot erin te stoppen.