• Ik ben toegelaten op de opleiding 'Ondernemer Horeca' - niveau 4. c:
    Moet wel nog alle oficiele brieven krijgen e.d., maar heb vanochtend een stevig en goed geslaagd gesprek gehad met degene die ook mijn begeleider zal worden als eerstejaars. Mijn motivatiebrief scoorde ontzettend goed (hij bleef er op terug komen, super vet!) en met de toetsen vooraf scoorde ik op niveau 3 gemiddeld 100% en op niveau 4 gemiddeld tussen de 80 en 100, met een zeer hoog aangegeven capaciteit om alles op te kunnen pakken. :3
    Dus na bijna 4 jaar ga ik toch weer terug naar school om toch eindelijk maar eens serieuze papieren te behalen. Hopelijk om daarna mijn thema restaurant te kunnen openen of eventueel om nog door te gaan naar de hogere hotel school voor een HBO diploma. c:
    Kom weliswaar wel met jonkies in de klas van gemiddeld 16-17 jaar (wordt zelf 22 voor het nieuwe schooljaar begint), but so be it.
    Ik ben er eindelijk achter wat voor kant ik op wil die ook realistisch lijkt om te bereiken.


    Oh en P.S offtopic, maar Pinkpop was echt leuk en ik kan niet wachten op Graspop. En m'n beste maatje is ook toegelaten op een opleiding, dus nu kunnen we allebei eindelijk lekker voor onze toekomst gaan.

    Oh happy days. :3

    Oh en P.P.S ... Ik geloof dat ik een beetje verliefd aan het worden ben, voor het eerst in een hele lange tijd. ._.


    Til hug og blod.

    whaaaaaaah, ga zo door !!
    niet opgeven !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Gefeliciteerd :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Thanks! ^^


    Til hug og blod.

    Gefeliciteerd! :D


    16 - 09 - '17

    Congrats! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vind ik echt altijd om goed nieuws van andere te horen. Ik ben blij voor je en ga er voor! (:

    Gefeliciteerd! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Congratss ;3!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Bedankt allemaal. :3


    Til hug og blod.

    Gefeliciteerd!^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gefeliciteerd! Go for it


    Aan niets denken is ook denken.

    Gefeliciteerd! Erg leuk voor je!
    Veel succes alvast :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Melieke schreef:
    Gefeliciteerd! (:


    •*• Lululu •*•

    Super! Gefeliciteers joh!:D


    You were born original, don't die as a copy.

    Superleuk! Gefeliciteerd =D

    En: niks van leeftijd aantrekken.. bij ons is de jongste 17 (1e jaar HBO) en de oudste iets van 26.. misschien is er nog wel iemand ouder maar ik weet zijn leeftijd dus niet.. er is er in ieder geval een van 26 xD