• Hoi!
    Ik ga morgen een helix laten zetten en ik heb een paar vraagjes. Voor diegenen die niet weten wat het is:



    Een piercing/oorbel bovenaan je oor.
    Nu mijn vragen voor degenen die het hebben: deed het bij jullie pijn toen ze het deden? En daarna?
    En mijn vraag voor iedereen: wat vinden jullie ervan? (:

    EDIT:



    Hier is hij dan!
    Hem zetten deed bijna geen pijn, alleen een klein steekje, alsof je een heel korte spuit krijgt. Daarna heb ik er wel even last van gehad, niet dat het echt veel pijn deed maar het was eerder zo'n zeurige pijn. En hij moest zo laag omdat ik vreemde oren heb :')
    Ik ben er alleszins super blij mee ^^

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 15:25 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Niks voor mij.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou het wel willen, maar ik heb er zelf niet een dus ik weet niet de antwoorden op die vragen.


    26 - 02 - '16

    Ik vond het heel erg meevallen, je voelt even een steekje maar het is zo gebeurd! Daarna heb ik ook niet veel last gehad, alleen je kunt een tijdje niet meer op dat oor slapen. Ik vind het heel erg leuk! (: Succes ermee!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 19:15 ]


    To love is to destroy.

    Alecia schreef:
    Ik zou het wel willen, maar ik heb er zelf niet een dus ik weet niet de antwoorden op die vragen.


    Same. Een vriendin van me heeft het. Ze zei dat de pijn goed meeviel en het zag er nogal rood uit toen ze terug kwam.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Het deed geen pijn, enkel een steekje. En daarna heb ik er geen last meer van gehad.
    Ik krijg binnenkort een tweede.

    Leuk, maar niets voor mij.^^
    In welk oor?


    •*• Lululu •*•

    Ik vind ze echt spuug lelijk.


    Pretty is just a pretty word.

    Dempsey schreef:
    Leuk, maar niets voor mij.^^
    In welk oor?


    Mijn linker, aangezien mijn haar altijd voor mijn rechter hangt langs mijn schuine froe (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Mijn linker, aangezien mijn haar altijd voor mijn rechter hangt langs mijn schuine froe (:

    Dat is wel slim bedacht. ;3


    •*• Lululu •*•

    Post je een foto als 'm hebt?


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Post je een foto als 'm hebt?


    Oké, zal ik doen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oké, zal ik doen!


    En zeg dan ook gelijk even hoe je het ervoer enz. Dan kan ik nog een keer nadenken of ik zeker weet dat ik zo'n helix wil.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    En zeg dan ook gelijk even hoe je het ervoer enz. Dan kan ik nog een keer nadenken of ik zeker weet dat ik zo'n helix wil.


    Oké (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dempsey schreef:
    Leuk, maar niets voor mij.^^
    In welk oor?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik vind ze echt spuug lelijk.
    tact is misschien ook een deugd?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque