• Hoi!
    Ik ga morgen een helix laten zetten en ik heb een paar vraagjes. Voor diegenen die niet weten wat het is:



    Een piercing/oorbel bovenaan je oor.
    Nu mijn vragen voor degenen die het hebben: deed het bij jullie pijn toen ze het deden? En daarna?
    En mijn vraag voor iedereen: wat vinden jullie ervan? (:

    EDIT:



    Hier is hij dan!
    Hem zetten deed bijna geen pijn, alleen een klein steekje, alsof je een heel korte spuit krijgt. Daarna heb ik er wel even last van gehad, niet dat het echt veel pijn deed maar het was eerder zo'n zeurige pijn. En hij moest zo laag omdat ik vreemde oren heb :')
    Ik ben er alleszins super blij mee ^^

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 15:25 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bij mij viel het wel mee. Ik was ook bang voor de pijn, maar uiteindelijk viel het echt goed mee! Deed eigenlijk meer pijn achteraf, dan wanneer de naald er effectief doorgestoken werd. Niet dat het echt onnoemelijk veel pijn deed. Eigenlijk irriteerde het gewoon meer.

    Ik heb wel een half jaar last gehad, dus ik kon zo lang niet op die kant slapen. Toen ik een ringetje kocht was het vrijwel meteen genezen. Het staafje bleef altijd in mijn (los) haar hangen, waardoor het niet kon genezen. Als je lang los haar hebt, kan je beter snel voor een ringetje gaan. Als het dan genezen is kan je nog altijd een staafje nemen. Of je loopt gewoon enkele maanden met je haar in een staartje. :Y)


    Let the Night embrace you

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Ja, sorry, ik was even chagrijnig door gezeur thuis. (:
    know the feeling, anyway ik denk dat het je geweldig zal staan bes


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Frodo schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, fijn dat je jezelf gecorrigeerd hebt (:

    @ Rhaenys: wat houdt je tegen?



    Geen probleem, nu ik het terug lees ziet het er inderdaad nogal hard uit.


    Pretty is just a pretty word.

    Sagitta schreef:
    Bij mij viel het wel mee. Ik was ook bang voor de pijn, maar uiteindelijk viel het echt goed mee! Deed eigenlijk meer pijn achteraf, dan wanneer de naald er effectief doorgestoken werd. Niet dat het echt onnoemelijk veel pijn deed. Eigenlijk irriteerde het gewoon meer.

    Ik heb wel een half jaar last gehad, dus ik kon zo lang niet op die kant slapen. Toen ik een ringetje kocht was het vrijwel meteen genezen. Het staafje bleef altijd in mijn (los) haar hangen, waardoor het niet kon genezen. Als je lang los haar hebt, kan je beter snel voor een ringetje gaan. Als het dan genezen is kan je nog altijd een staafje nemen. Of je loopt gewoon enkele maanden met je haar in een staartje. :Y)


    Ik heb kort haar, net niet tot op mijn schouders, dus ik denk niet dat dat laatste een probleem zal zijn (: toch bedankt voor de tip!

    @ Xanthe; dankjewel ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je voelt natuurlijk wel dat die naald erin gaat, maar ik kon het geen pijn noemen(:. Bij alle 3 trouwens niet!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Tsja, piercings zijn nooit prettig om te zetten, maar het was niet vreselijk ofzo. Nou is mijn pijngrens ook wel redelijk hoog, maar oke.


    Bad decisions make good stories.



    Hier is hij dan!
    Hem zetten deed bijna geen pijn, alleen een klein steekje, alsof je een heel korte spuit krijgt. Daarna heb ik er wel even last van gehad, niet dat het echt veel pijn deed maar het was eerder zo'n zeurige pijn. En hij moest zo laag omdat ik vreemde oren heb :')
    Ik ben er alleszins super blij mee ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Niets voor mij een piercing, though het staat je leuk ^^ (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ziet er leuk uit ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I like it! : D Al denk ik toch dat ik eerder voor een ringetje zou gaan.
    Dus je hebt er nu niet echt last van?


    And in that moment, we were infinite.

    Ziet er awesome uit! Ik is jaloers!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ramsays schreef:
    I like it! : D Al denk ik toch dat ik eerder voor een ringetje zou gaan.
    Dus je hebt er nu niet echt last van?


    Nu, 4 uur erna, heb ik er amper nog last van ja (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:



    Hier is hij dan!
    Hem zetten deed bijna geen pijn, alleen een klein steekje, alsof je een heel korte spuit krijgt. Daarna heb ik er wel even last van gehad, niet dat het echt veel pijn deed maar het was eerder zo'n zeurige pijn. En hij moest zo laag omdat ik vreemde oren heb :')
    Ik ben er alleszins super blij mee ^^


    I like


    26 - 02 - '16

    Staat je goed. Zelf heb ik er niet zo'n behoefte aan, maar ik vind het bij sommige mensen wel echt tof staan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Staat je leuk!

    Zelf zou ik er ook graag een willen, maar mijn ouders vinden dat niet zo'n goed idee. Daarover ben ik nog in discussie, haha. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen