• Hoi!
    Ik ga morgen een helix laten zetten en ik heb een paar vraagjes. Voor diegenen die niet weten wat het is:



    Een piercing/oorbel bovenaan je oor.
    Nu mijn vragen voor degenen die het hebben: deed het bij jullie pijn toen ze het deden? En daarna?
    En mijn vraag voor iedereen: wat vinden jullie ervan? (:

    EDIT:



    Hier is hij dan!
    Hem zetten deed bijna geen pijn, alleen een klein steekje, alsof je een heel korte spuit krijgt. Daarna heb ik er wel even last van gehad, niet dat het echt veel pijn deed maar het was eerder zo'n zeurige pijn. En hij moest zo laag omdat ik vreemde oren heb :')
    Ik ben er alleszins super blij mee ^^

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 15:25 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik neem er sowieso wel één, of het nu pijn doet of niet. (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ging mijn tatoeage, helix en tragus in één keer laten zetten. Van dit alles deed de helix dan ook het meeste pijn. Hield het dan ook niet langer dan een paar weken vol en haalde hem toen [met veel moeite] eruit.


    Chaos is a ladder.

    Supertof! Ik wil er zelf ook één, maar geen idee wanneer ik tot bij de piercingsshop ga geraken :'D
    Ik zit in ieder geval nu op smart te wachten op m'n nieuwe piercings die ik besteld heb van de week :3 Het wordt wel eens tijd dat ik m'n navel- en wenkbrauw piercing voor de verandering eens weer een sieraad in doe, na ruim 4 jaar :'D Tja, ze zijn nog altijd niet dicht gegroeid :'D
    En dan een nieuwe piercing voor m'n tepelpiercing, want na zo'n 2 jaar dezelfde, gaat dat ook wel vervelen XD

    De enige tip die ik mee kan geven is het gewoon goed zuiver houden en verzorgen, maar dat geld natuurlijk gewoon voor elke piercing en zal je ook alwel weten ^_^
    En en en en ik wil wel een foto zien wanneer je hem hebt :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Arryn schreef:
    Ik ging mijn tatoeage, helix en tragus in één keer laten zetten. Van dit alles deed de helix dan ook het meeste pijn. Hield het dan ook niet langer dan een paar weken vol en haalde hem toen [met veel moeite] eruit.

    Meh, ik zou ook graag een ringetje daar hebben. Hopelijk haal ik hem er dan niet uit, want dat zou zonde van het geld zijn.
    OT: & ik zou het zeker doen als je dat wil. Zelf ga ik binnenkort ook eens binnenstappen voor eentje.


    And in that moment, we were infinite.

    Trouwens aan een vraagje aan mensen hier: doet een helix meer of minder pijn dan een neusvleugelpiercing.


    26 - 02 - '16

    Ramsays schreef:
    Meh, ik zou ook graag een ringetje daar hebben. Hopelijk haal ik hem er dan niet uit, want dat zou zonde van het geld zijn.
    OT: & ik zou het zeker doen als je dat wil. Zelf ga ik binnenkort ook eens binnenstappen voor eentje.

    Ik heb mijn tragus wel nog steeds. Want het plan was dat ik eigenlijk alleen een tatoeage zou zetten en een helix zou nemen. Dit werd uiteindelijk een tatoeage, helix én een tragus. Maar bij die helix hield ik het niet meer van de pijn [me oor deed na afloop echt onwijs zeer, zelfs weken erna nog] dus nu heb ik alleen nog een tatoeage en een tragus piercing.


    Chaos is a ladder.

    Arryn schreef:
    (...)
    Ik heb mijn tragus wel nog steeds. Want het plan was dat ik eigenlijk alleen een tatoeage zou zetten en een helix zou nemen. Dit werd uiteindelijk een tatoeage, helix én een tragus. Maar bij die helix hield ik het niet meer van de pijn [me oor deed na afloop echt onwijs zeer, zelfs weken erna nog] dus nu heb ik alleen nog een tatoeage en een tragus piercing.


    Weet je toevallig hoe dat komt? Omdat je hem niet ontsmet hebt ofzo?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil die echt heel graag een haha


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Silverton schreef:
    (...)tact is misschien ook een deugd?


    Ze vroeg toch om meningen? Nou, hier heeft ze 'em.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Ze vroeg toch om meningen? Nou, hier heeft ze 'em.


    Dat vind ik ook fijn van je, maar je had het misschien iets beter kunnen formuleren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook fijn van je, maar je had het misschien iets beter kunnen formuleren.
    dat bedoel ik dus


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook fijn van je, maar je had het misschien iets beter kunnen formuleren.


    Oke; Ik vind een 'helix' persoonlijk niet zo mooi.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Oke; Ik vind een 'helix' persoonlijk niet zo mooi.
    tevreden, xD je zal niet de enige zijn die dit doet, maar het is de bedoeling dat we netjes gaan reageren he ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)tevreden, xD je zal niet de enige zijn die dit doet, maar het is de bedoeling dat we netjes gaan reageren he ;)


    Ja, sorry, ik was even chagrijnig door gezeur thuis. (:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Ja, sorry, ik was even chagrijnig door gezeur thuis. (:


    Maakt niet uit, fijn dat je jezelf gecorrigeerd hebt (:

    @ Rhaenys: wat houdt je tegen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien