• Voor CKV moest ik een praktische opdracht doen. Voor de mensen die niet bekend zijn met het vak en/of deze uitdrukking: CKV staat voor Cultuur en Kunstvorming en een praktische opdracht houdt in dat je geen opdracht van de leraar krijgt, maar zelf iets verzint dat je helemaal gaat uitvoeren en uiteindelijk kan laten zien. Dit kan muziek zijn, schilderijen, film, mode, noem het maar op, want alles is kunst. Dit mag samen of in een groepje. Ik heb uiteindelijk een filmpje gemaakt met een ander meisje. In dit filmpje gebruiken we allemaal "tweedehands materiaal", dus niks is zelf gemaakt, behalve het idee. Wel is alles zelf gemixt en geedit. Het moet uiteindelijk een nachtmerrie voorstellen. Volgens mijn leraar hebben we talent voor video's maken :')
    Pas op! Word je snel bang, kan je slecht tegen horror en thriller en heb je een té levendige verbeelding, kijk dit filmpje dan niet! Al het beeldmateriaal komt uit horror en thriller films.

    Als je wel trailers enzovoort kan kijken, dan is dit wel mogelijk om te zien. Ikzelf ben ook niet zo'n horrorfan en ik kan het ook zien zonder slapeloze nachten. Deze waarschuwing is gewoon voor de zekerheid.

    Oortjes creëren een extra spannend effect (:

    En, hoe vonden jullie het? Misschien tips?


    From these ashes, I will rise

    Goed gedaan! I'm freaked out. 8)


    You are beautiful, you are love.

    Ziet er tof uit! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het voor 32 seconden geprobeerd.. Maar ik ga deze aan mijn vriendin laten zien die erg van horror houdt :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nice! I love horror. c:

    Lemme just...

    runs