• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Paynez - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn




    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 20:09 ]


    Reality's overrated.

    I hate my dad...


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Aw why ?


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    en ik kon het topic weer eens niet vinden - -'


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Oké, ik was zo vrolijk. En nu ben ik weer helemaal pissed off. Ik ben dus dit jaar in plaats van Nederlands Kampioen derde van Nederland geworden. Nou, mijn 'moeder' was echt heel boos. Want ik was niet hoog genoeg geëindigt. Komop, het is van heel Nederland, dit jaar een nog hoger niveau en i ben freaking ZIEK. Ik mocht geen wedstrijden meer rijden. Nu heb ik vandaag en gisteren wel gereden. Maar het zou mijn laatste wedstrijd worden. (Daar was ik niet blij over, maar daar heb ik me overheen gezet.) En nu heeft ze ineens bedacht dat mijn paard weg moet. Mijn paard is mijn alles als het ware, echt. Maar dat k*twijf wilt hem verkopen. Ik betaal hem ZELF. Echt, het is nou niet het meest veilige paard ooit. maar hij is geweldig, en het is mijn enige 'vriend' op dit moment. Omdat ik verder gewoon niemand heb. Ik betaal alles zelf, doe alles zelf, zelfs in mijn rolstoel doe ik alles om hem te kunnen houden, en het lukt me. Ik kan gewoon niet oznder hem. Dat is mijn verjaardagscadeau: Mijn paard gaat weg.
    Serieus, ik heb alles moeten opgeven voor dat hele ziekzijn gebeuren. Ik heb geen toekomst buiten het paardrijden meer, en zelfs dat moet ik opgeven.
    IK BEN GEWOON ZO BOOS.


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    Oké, ik was zo vrolijk. En nu ben ik weer helemaal pissed off. Ik ben dus dit jaar in plaats van Nederlands Kampioen derde van Nederland geworden. Nou, mijn 'moeder' was echt heel boos. Want ik was niet hoog genoeg geëindigt. Komop, het is van heel Nederland, dit jaar een nog hoger niveau en i ben freaking ZIEK. Ik mocht geen wedstrijden meer rijden. Nu heb ik vandaag en gisteren wel gereden. Maar het zou mijn laatste wedstrijd worden. (Daar was ik niet blij over, maar daar heb ik me overheen gezet.) En nu heeft ze ineens bedacht dat mijn paard weg moet. Mijn paard is mijn alles als het ware, echt. Maar dat k*twijf wilt hem verkopen. Ik betaal hem ZELF. Echt, het is nou niet het meest veilige paard ooit. maar hij is geweldig, en het is mijn enige 'vriend' op dit moment. Omdat ik verder gewoon niemand heb. Ik betaal alles zelf, doe alles zelf, zelfs in mijn rolstoel doe ik alles om hem te kunnen houden, en het lukt me. Ik kan gewoon niet oznder hem. Dat is mijn verjaardagscadeau: Mijn paard gaat weg.
    Serieus, ik heb alles moeten opgeven voor dat hele ziekzijn gebeuren. Ik heb geen toekomst buiten het paardrijden meer, en zelfs dat moet ik opgeven.
    IK BEN GEWOON ZO BOOS.


    Ik snap dat je boos bent. :c
    Dat's gewoon oneerlijk.


    Danmarks Dynamite.

    Ja, AFLKJASDLFKADSJFKLJ, sorry, ik ben nu gewoon zo boos. Ik heb donderdagavond nog een zelfmoordpoging gedaan (Dat wisten jullie waarschijnlijk). Dat is niet de eerste keer, en iedere keer heb ik twee redenen om te blijven leven, mijn paard en jullie. Jullie zullen me niet missen, mijn paard gaat nu toch weg. Wat heeft het dan nog voor zin?


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    Ja, AFLKJASDLFKADSJFKLJ, sorry, ik ben nu gewoon zo boos. Ik heb donderdagavond nog een zelfmoordpoging gedaan (Dat wisten jullie waarschijnlijk). Dat is niet de eerste keer, en iedere keer heb ik twee redenen om te blijven leven, mijn paard en jullie. Jullie zullen me niet missen, mijn paard gaat nu toch weg. Wat heeft het dan nog voor zin?


    Nee dat wist ik niet en Jawel ik zou je wel missen..


    Danmarks Dynamite.

    Waarom moet ik ziek worden, het verpest gewoon mijn al *** leven. (Ik heb 'nogal wat dingen' meegemaakt.)


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    Waarom moet ik ziek worden, het verpest gewoon mijn al *** leven. (Ik heb 'nogal wat dingen' meegemaakt.)


    Hmm.. :c


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Nee dat wist ik niet en Jawel ik zou je wel missen..


    Twee seconden misschien.
    Sorry, ik haat de wereld op dit moment. Er zijn altijd sh*t.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 17:26 ]


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Twee seconden misschien.
    Sorry, ik haat de wereld op dit moment. Er zijn altijd sh*t.


    Hmm, geloof me nou maar.
    Ik geef heel veel om jullie, dus ook om jou.
    Omdat jullie mij altijd vrolijk maken en dus probeer ik alles te doen om jullie vrolijk te maken.


    Danmarks Dynamite.

    NOEK I LOVE YOU. WE LOVE YOU.


    •*• Lululu •*•

    Maliksch schreef:
    (...)

    Hmm, geloof me nou maar.
    Ik geef heel veel om jullie, dus ook om jou.
    Omdat jullie mij altijd vrolijk maken en dus probeer ik alles te doen om jullie vrolijk te maken.


    LADJFLJD, mijn 'moeder' kwam binnen. Superkwaad, omdat ik zogenaamd alles op het 'ziekzijn' schuif, dat is ook zo, dat doet zij ook. Mijn computer heeft ze letterlijk op de grond kapotgegooid. Die ligt in stukjes. Dit type ik op de telefoon van mijn 'vader'. Dit is dus een afscheid achtig. Ik ben officieel alles kwijt.


    Reality's overrated.

    Dankje Tim, nu voel ik me weer dik. Hahaha, het is ook niet jou schuld...


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×