• Sinds ik vakantie had na de examens ga ik elke dag fitnessen eerst deed ik er nog fietsen en lopen bij als warming up, echter na een weekje richtte ik mij meer op de spier oefeningen die ik wou doen en kreeg ik ook geen last van spierpijn omdat mijn spieren er al aan gewend waren.:)

    Dit is mijn dagelijkse programma waar ik 90 minuten over doe (tussendoor zit ik nog wel eens op mijn mobiel):

    100 x total abdominal 25 kilo
    100 x abdominal crunch 20 kilo
    100 x rotary torso 20 kilo
    100 x leg extension 20 kilo
    100 x leg curl 20 kilo
    100 x adductor 30 kilo
    100 x abductor 30 kilo.

    Vandaag heb ik de laatste 150 x gedaan en nog 20 extra total abdominal met 30 kilo.:3
    Ik merk dat het steeds beter gaat en dat het makkelijker word!=D -Volgende week ga ik sommige zwaarder zetten-

    En nu alleen hopen dat het zijn vruchten ook afwerpt op mijn lichaam.x)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 0:06 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Geweldig, dat is iets wat ik ook vet graag wil doen! Nou nog sparen voor een abonnement op de sportschool haha.

    Zulke trainingen worden zo hard aangeraden, ook voor vrouwen! Juist omdat je er wat spiermassa mee opbouwt en er snel heel getraind mee uitziet, maar absoluut niet extreem gespierd. En door al die extra spieren verbrand je automatisch meer calorieën.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 22:58 ]


    Your make-up is terrible

    Jeeeeeezus. 100x per onderdeel in 90 minuten? You got the spirit.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Fitness is ontzettend gezond (: Doe het zelf drie keer per week. Erg chill! Succes!


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Geweldig, dat is iets wat ik ook vet graag wil doen! Nou nog sparen voor een abonnement op de sportschool haha.


    Hahaha nou ik doe het echt niet voor mijn plezier of zo dat kan ik je garanderen!x)
    Maar goed gelukkig betaald mijn moeder het (19,95 per maand) dus ik kan het wel doen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Wow, het enige wat ik doe is 100 x eten op een dag. Maar serieus respect, ik word al me als ik aan het idee van sporten denk.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 22:59 ]


    Can't control my second personality

    Ichiya schreef:
    Jeeeeeezus. 100x per onderdeel in 90 minuten? You got the spirit.


    Als ik het doe dan doe ik het ook goed hoor haha.='D
    Of nou ja eigenlijk is het zo dat mijn moeder 90 minuten gaat sporten en ik me maar moet aanpassen dus dan moet ik er vaart achter zetten, al went het wel lol.x3


    Ribery schreef:
    Fitness is ontzettend gezond (: Doe het zelf drie keer per week. Erg chill! Succes!


    Weet ik, daarom doe ik het ook haha.xD
    Doe liever basketbal.=P


    Elly4ever schreef:
    Wow, het enige wat ik doe is 100 x eten op een dag. Maar serieus respect, ik word al me als ik aan het idee van sporten denk.


    Het is dat ik mezelf in het weekend een pauze gun met non-sport anders zou ik sterven hoor hahaha.xD

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 23:02 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben gekapt met fitness omdat ik het niks vond, maar ik vind 't knap van je dat je zoveel kan in zo'n korte tijd.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik ben gekapt met fitness omdat ik het niks vond, maar ik vind 't knap van je dat je zoveel kan in zo'n korte tijd.


    Ik vind t ook niks maar het moet maar eh.x) Moest er wel aan wennen hoor in het begin, was ook echt veel.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Als ik het doe dan doe ik het ook goed hoor haha.='D


    Fyi meer != beter. Beter = beter. Zelfde geldt overigens voor gewicht.

    Al doe je 1000 push ups in 10 minuten, als je een verkeerde houding aanneemt, kun je je alsnog bezeren.

    wow echt respect voor jou! ik doe 1 keer in de week een uurtje zumba en arobics in 1 en dat vind ik wel genoeg xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Whoa!! Dat je het volhoudt!!


    -

    WildSprinkle schreef:
    Whoa!! Dat je het volhoudt!!


    Dat denk ik soms ook.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Zou ik eeeeecht niet kunnen! :o
    Echt super! :3


    they come, they go

    Jezus, dat lijkt me echt niet meer gezond elke dag. 0.o


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Jezus, dat lijkt me echt niet meer gezond elke dag. 0.o


    Ex astris, sciencia