• Sinds ik vakantie had na de examens ga ik elke dag fitnessen eerst deed ik er nog fietsen en lopen bij als warming up, echter na een weekje richtte ik mij meer op de spier oefeningen die ik wou doen en kreeg ik ook geen last van spierpijn omdat mijn spieren er al aan gewend waren.:)

    Dit is mijn dagelijkse programma waar ik 90 minuten over doe (tussendoor zit ik nog wel eens op mijn mobiel):

    100 x total abdominal 25 kilo
    100 x abdominal crunch 20 kilo
    100 x rotary torso 20 kilo
    100 x leg extension 20 kilo
    100 x leg curl 20 kilo
    100 x adductor 30 kilo
    100 x abductor 30 kilo.

    Vandaag heb ik de laatste 150 x gedaan en nog 20 extra total abdominal met 30 kilo.:3
    Ik merk dat het steeds beter gaat en dat het makkelijker word!=D -Volgende week ga ik sommige zwaarder zetten-

    En nu alleen hopen dat het zijn vruchten ook afwerpt op mijn lichaam.x)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 0:06 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Elly4ever schreef:
    Wow, het enige wat ik doe is 100 x eten op een dag. Maar serieus respect, ik word al me als ik aan het idee van sporten denk.


    Yeah.(krul)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik krijg er honger van (cat)

    Ik ga 2 keer per week naar de sportschool gekgenoeg vind ik de loopband heel vermakelijk :'3


    Let it come and let it be

    Oké, ik ben al te lui om naar een sportschool te gaan. Of om überhaupt op te zoeken hoeveel dat kost en hoe dat werkt.
    Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Reid schreef:
    Jezus, dat lijkt me echt niet meer gezond elke dag. 0.o

    Eigenlijk is het juist wel heel gezond om iedere dag iets aan sport te doen. (krul)

    Succes ermee in ieder geval! Zelf wil ik ook een klein beetje krachttraining aan mijn dagelijkse routine toevoegen, maar het komt er maar niet van. Het wordt toch echt tijd dat ik wat gewichtjes aan ga schaffen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    Eigenlijk is het juist wel heel gezond om iedere dag iets aan sport te doen. (krul)

    Succes ermee in ieder geval! Zelf wil ik ook een klein beetje krachttraining aan mijn dagelijkse routine toevoegen, maar het komt er maar niet van. Het wordt toch echt tijd dat ik wat gewichtjes aan ga schaffen.

    Iets. Een half uurtje, geen 90 minuten intensief sporten.


    comfort in c h a o s

    Tis niet gezond. Je spieren moeten juist kunnen rusten.

    Ik weet nog dat ik ergens in de derde bij bio voor een fictief persoon het perfecte schema moest kunnen maken. Volgens mij was het iets van eens in de drie dagen sporten.
    good old times

    Zelf vind ik sportschool zonde van mijn geld, dus doe ik lekker 's ochtends oefeningen.
    En ik woon 20km van school, dus dat fietsen vind ik ook weer genoeg,

    Maar in ieder geval, knap dat je het doet!


    The night is dark and full of terrors.

    Poeh, lijkt me verschrikkelijk, maar knap dat je het doet. Ik vind elke dag vier kilometer hardlopen al genoeg (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga drie keer in de week naar de fitness waarbij ik 2 keer de Milon Cirkel pak (mag ook niet meer omdat het anders te zwaar is voor je spieren, moeten ook regelmatig een rustdag hebben). En verder 1 á 2 keer hardlopen in de bossen en duinen en ik doe 2 30 day challenges. Dat vind ik wel genoeg haha. Maar goed bezig, al denk ik dat het eigenlijk iets te veel is voor je spieren om dat echt elke dag te doen..

    Ik doe de sportlijn en doe nog kunstschaatsen, paarrijden af en toe voetbal en de musical groep.
    Fitness komt er niet meer bij kijken xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ben ik de enige die zich afvraagt waarom je op je mobiel zit in de sportschool? (cat)


    I am an idiot, I move.

    't Is maar wat je leuk vindt hè.
    Weet wel dat dit soort dingen alleen gezond zijn als je het goed doet, anders verniel je je lijf ermee.


    i put the fun in funeral

    Scholar schreef:
    Ben ik de enige die zich afvraagt waarom je op je mobiel zit in de sportschool? (cat)


    Ik ben snel verveeld en als je beenspieren doet dan heb je je handen vrij.='D


    You were born original, don't die as a copy.