• Er zijn vele RPG's op Quizlet, maar de vraag is welk onderwerp missen julllie nog???


    Vampire + Servant = Servamp

    SneakyDom schreef:
    (...)

    RPing on Tumbler is semi-damned impossible, because unless you copy your post before you send it, you loose it.... It's no where near as detailed as on here... I've tried both, so Q is definitely better.

    RPGs I miss... Original ones :) and I'd like to give a horror one a go. [if I can ever find one in English.....]


    I was thinking about horror too (: But it cannot be something with boring ghosts.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan geen Engels, tenminste niet super goed, dus van mij hoeven die Engelse RPG's niet. :Y)


    26 - 02 - '16

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    I was thinking about horror too (: But it cannot be something with boring ghosts.


    No way, much to over-done and boring...

    We should make a horror RPG! :3 with actually scary things!


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    SneakyDom schreef:
    (...)

    No way, much to over-done and boring...

    We should make a horror RPG! :3 with actually scary things!


    SAW, hahaha. Nah, dat gaat niet werken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het trouwens best om een multi-language RPG te hebben hoor, waarin iedereen lekker post in welke taal ze het leukst vinden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het trouwens best om een multi-language RPG te hebben hoor, waarin iedereen lekker post in welke taal ze het leukst vinden.


    Also a good compromise. :Y)

    Om on-topic te blijven: Qua genre vind ik fantasy vaak leuk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pretty little Liars

    Ik vind het trouwens best om een multi-language RPG


    Misschien iets van Uitwisselings studenten die dan in een dorp terecht komen, waar 's avonds allerlei gruwelijke dingen gebeuren.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 13:39 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb hier het verhaal dat ik denk dat leuk is:

    Een groepje uitwisselings studenten worden uitgenodigd om te komen logeren in het kleine dorpje ....(zelf naam verzinnen).
    1voor 1 worden ze bedreigd met hun eigen nachtmerrie.
    Zullen jullie je nachtmerrie overwinnen of zal de nachtmerrie jou overwinnen.

    Vragen mag.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 13:46 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Javert schreef:
    (...)

    Also a good compromise. :Y)

    Om on-topic te blijven: Qua genre vind ik fantasy vaak leuk.



    Jaaaa, fantasy. Ik wil best een heel uitgebreidt rpg maken, omdat ik dat leuk vindt, maar dan heb je zo je best gedaan op de hele verhaallijn / kaarten etc. en dan reageert er niemand..


    Aan niets denken is ook denken.

    LyraPhoenix schreef:
    Ik heb hier het verhaal dat ik denk dat leuk is:

    Een groepje uitwisselings studenten worden uitgenodigd om te komen logeren in het kleine dorpje ....(zelf naam verzinnen).
    1voor 1 worden ze bedreigd met hun eigen nachtmerrie.
    Zullen jullie je nachtmerrie overwinnen of zal de nachtmerrie jou overwinnen.

    Vragen mag.
    Kan beter als een verhaal vind ik dan zelf.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Grijze Jager :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dit is mischien een leuke:

    Er gaat een verhaal ronde over een ford in..... Iedereen die er in gaat is er nog nooit levend uitgekomen. Het verhaal gaat dat in the.... schatten zitten, schatten van goud en kennis en nog veel meer. Een iemand (naam persoon) besluit om er heen te gaan om het te onderzoeken ( je mag zelf een reden bedenken) alleen hij / zij wil niet alleen gaan dus hij haalt een groepje mensen bij elkaar. Dat groepje mensen komen bij elkaar in een tavern in het land.... En vanaf daar gaat het verhaal hoe jij het wilt. Het verhaal speelt zich af in de middeleuwen met magie, magiesche en mytische wezens.


    Vampire + Servant = Servamp

    Appa schreef:
    Grijze Jager :Y).


    Zoiets had ik ook in gedachte, maar dan met draken in plaats van paarden.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Zoiets had ik ook in gedachte, maar dan met draken in plaats van paarden.


    Neuhh, dan zal ik niet meedoen. Pony's en paarden zoals Trek en Abelard zijn leuker.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."