• Er zijn vele RPG's op Quizlet, maar de vraag is welk onderwerp missen julllie nog???


    Vampire + Servant = Servamp

    Sinistra schreef:
    (...)
    This. Maar het vervelende is dat mensen staan op OP's, ik zie het leuke van OP's in fanfiction RPG's niet... Het een of het ander zou ik zeggen.

    Een HP RPG zonder direct gezoen in het eerste topic, of een goed uitgewerkte onbekende rpg, fantasy, zoiets.

    Oo ik kom net op een geniaal begin van een idee, over een bejaardentehuis of zo (dan heb je niet van die 20 jarige mensen), waarin iedereen dus (eventueel gestoorde) bejaarden spelen.
    Maar dat moet natuurlijk een plot hebben én goed uitgewerkt worden. And there have to be enough players.


    Dat lijkt me echt leuk ! Haha

    Cool! Doorgedraaide bejaarden!


    Bowties were never Cooler

    Misschien kan ik mijn RPG over alcoholisten ook wel nieuw leven inblazen.


    26 - 02 - '16

    Mamo schreef:
    Ben ik de enige die niet zit te wachten op RPG's waar je hele boekwerken moet schrijven per post? Ik heb veel liever een RPG waarbij je gewoon zoveel regels mag schrijven als je wilt, mits het geen one-liners zijn natuurlijk. Als ik een leuk RPG zie met een minimum van zo'n 7 regels, knap ik er al meteen weer op af. Maar ik zal wel weer de enige zijn die er zo over denkt...


    Ik weet wat je bedoeld en daar geef ik je groot gelijk in, maar mijn RPG's moet het minimaal 4 regels zijn. En natuurlijk geen One liners.

    @Cashby....Ik ken die film en het is best wel grappig om een RPG in die tijd te maken. (misschien met een vleugje orginele fantasie erin)


    Vampire + Servant = Servamp

    Een One Direction RPG :Y)
    Hhaha, nee, een PLL RPG lijkt me zeer gaaf.


    -

    Ellery schreef:
    Een One Direction RPG :Y)
    Hhaha, nee, een PLL RPG lijkt me zeer gaaf.


    PLL loopt altijd dood.

    Die bejaarden lijken me wel geinig haha.


    Your make-up is terrible

    Zoidberg schreef:
    Misschien kan ik mijn RPG over alcoholisten ook wel nieuw leven inblazen.


    Wie zou daar behoefte aan hebben trouwens?


    26 - 02 - '16

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Ik weet wat je bedoeld en daar geef ik je groot gelijk in, maar mijn RPG's moet het minimaal 4 regels zijn. En natuurlijk geen One liners.

    @Cashby....Ik ken die film en het is best wel grappig om een RPG in die tijd te maken. (misschien met een vleugje orginele fantasie erin)


    4 regels is nog haalbaar, maar soms zie ik RPG's waar je echt gewoon een minimum aantal regels hebt wat naar mijn mening gewoon niet haalbaar is. Of het ligt gewoon aan mij, dat kan natuurlijk ook.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Bejaarden zouden inderdaad nog wel cool kunnen zijn, mits je een goed plot hebt tenminste x3

    @LyraPhoenix: Ik mis gewoon rpg's die zich in de jaren 80/90 afspelen en Anastasia leek me wel leuk om me op te baseren


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    Bejaarden zouden inderdaad nog wel cool kunnen zijn, mits je een goed plot hebt tenminste x3

    @LyraPhoenix: Ik mis gewoon rpg's die zich in de jaren 80/90 afspelen en Anastasia leek me wel leuk om me op te baseren


    I agree. Er zou een Disney rpg moeten komen vind ik.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    I agree. Er zou een Disney rpg moeten komen vind ik.


    Ooh jaa, dat zou een goeie zijn, dan met alle doelgroepen.

    Tinkerbell RPG. HIHI


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Ooh jaa, dat zou een goeie zijn, dan met alle doelgroepen.

    Tinkerbell RPG. HIHI


    YES! Tinkerbell rpg is awesome indeed.


    26 - 02 - '16

    Is iedereen er mee eens,

    Tinkerbell RPG, waabij alle leeftijden beschikbaar zijn.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mamo schreef:
    (...)

    4 regels is nog haalbaar, maar soms zie ik RPG's waar je echt gewoon een minimum aantal regels hebt wat naar mijn mening gewoon niet haalbaar is. Of het ligt gewoon aan mij, dat kan natuurlijk ook.


    Dat ligt aan jou, ik schrijf vaak posts van 600/700 woorden lang.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Dat ligt aan jou, ik schrijf vaak posts van 600/700 woorden lang.


    Jij kan inderdaad hele lange posts schrijven. Ik snap ook niet hoe jou dat lukt, omdat het mij gewoon heel vaak niet lukt. Ik heb soms al moeite met 300 woorden, maar op andere momenten schrijf ik er makkelijk zoveel. Het ligt bij mij echt aan 't moment.


    26 - 02 - '16