• Er zijn vele RPG's op Quizlet, maar de vraag is welk onderwerp missen julllie nog???


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Jullie hoeven alleen te zeggen of het wel of niet leuk is:


    Ik heb laatst een boek gelezen dat gaat over LARP (life acting role play) Ookwel RPG genoemd.
    Het boek heet 'Seaculum' en kreeg ineens het idee om een RPG te maken over RPG zelf.
    Dat een aantal kinderen waaronder drie spelleiders een plek in de wereld uitzoeken om te gaan larpen. En vervolgens met een groep dit te gaan doen.

    Jullie moeten zeggen of het leuk of niet leuk is...


    Ik ben er niet zo'n fan van.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    LyraPhoenix schreef:
    Jullie hoeven alleen te zeggen of het wel of niet leuk is:


    Ik heb laatst een boek gelezen dat gaat over LARP (life acting role play) Ookwel RPG genoemd.
    Het boek heet 'Seaculum' en kreeg ineens het idee om een RPG te maken over RPG zelf.
    Dat een aantal kinderen waaronder drie spelleiders een plek in de wereld uitzoeken om te gaan larpen. En vervolgens met een groep dit te gaan doen.

    Jullie moeten zeggen of het leuk of niet leuk is...


    Ik denk dat dat nogal snel saai gaat worden + het lijkt me irritant om te RPG'en, hoe mensen RPG'en.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een originele Harry Potter RPG zonder onbekende personages.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    Een originele Harry Potter RPG zonder onbekende personages.
    Ik heb altijd al willen meedoen aan een HP RPG waar niemand me negeert.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Ik heb altijd al willen meedoen aan een HP RPG waar niemand me negeert.

    This. Maar het vervelende is dat mensen staan op OP's, ik zie het leuke van OP's in fanfiction RPG's niet... Het een of het ander zou ik zeggen.

    Een HP RPG zonder direct gezoen in het eerste topic, of een goed uitgewerkte onbekende rpg, fantasy, zoiets.

    Oo ik kom net op een geniaal begin van een idee, over een bejaardentehuis of zo (dan heb je niet van die 20 jarige mensen), waarin iedereen dus (eventueel gestoorde) bejaarden spelen.
    Maar dat moet natuurlijk een plot hebben én goed uitgewerkt worden. And there have to be enough players.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 13:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)
    This. Maar het vervelende is dat mensen staan op OP's, ik zie het leuke van OP's in fanfiction RPG's niet... Het een of het ander zou ik zeggen.

    Een HP RPG zonder direct gezoen in het eerste topic, of een goed uitgewerkte onbekende rpg, fantasy, zoiets.

    Oo ik kom net op een geniaal begin van een idee, over een bejaardentehuis of zo (dan heb je niet van die 20 jarige mensen), waarin iedereen dus (eventueel gestoorde) bejaarden spelen.
    Maar dat moet natuurlijk een plot hebben én goed uitgewerkt worden. And there have to be enough players.


    Ik heb ooit een RPG gestart over een groep alcoholisten in een afkickcentrum die een plan zouden uitbroeden om gezamenlijk te ontsnappen, helaas is dit nooit verder gekomen dan een eerste speeltopic.


    26 - 02 - '16

    Florentina schreef:
    Geen fanfiction rpg, een originele plot, waarbij mensen langer meedoen en wat langer posten. Een rpg waarin de personages niet allemaal rond de 18 - 30 zijn maar waarbij alle leeftijden voorkomen.


    NightVale schreef:
    Het is erg moeilijk, denk ik, om iets origineels te vinden.
    In general though, I'd want more english RPG's where people write long posts. And good plots.

    Maar goed. Ja, het zal erg moeilijk zijn om iets te doen dat nog niet gedaan is op Q.


    Dit dus. Eigenlijk voornamelijk originaliteit. Qua fanfiction vind ik Harry Potter nog wel gaan- Mits het dus een origineel verhaal is.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind fantasy RPG's geweldig, maar niet met vampiers, weerwolven.

    Wat dachten jullie iets met draken, maar geen eragon.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Ik vind fantasy RPG's geweldig, maar niet met vampiers, weerwolven.

    Wat dachten jullie iets met draken, maar geen eragon.


    Oh yes, I like Fantasy c: Dat was ik vergeten. Meer Fantasy Rpg's- Maar niet Twilight-related.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 18:04 ]


    Tijd voor koffie.

    Een Engels RPG lijkt mij wel leuk, vooral om mijn Engels te verbeteren. Mijn Engels is niet, ehh, opzienbarend goed, maar ik vind Engelse de leukste taal (zelfs leuker dan Zweeds en dat zegt een hoop :Y)) die d'r is en ik ben d'r graag mee bezig, dus ik schrijf al een story in het Engels. Een RPG in het Engels lijkt mij erg leuk als je elkaar ken helpen en een beetje meetrekken als je Engels minder is, of juist spelen met de Engelse taal als je er al goed in bent. Ik denk dat Engels een andere afwisseling is dan Nederlands.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, een asylum RPG zou geweldig zijn. Ik vind psychiatrische RPG's en story's awesome - mits ze goed zijn. Ik heb zelf een tijdje meegelezen met een asylum RPG. >.<

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 18:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fortunatis schreef:
    (...)

    Oh yes, I like Fantasy c: Dat was ik vergeten. Meer Fantasy Rpg's- Maar niet Twilight-related.


    En ook liever niet echt Urban-Fantasy, want die zijn wel weer vrij veel te vinden...
    Als ik een keer tijd en inspiratie heb, ga ik een oud idee eens goed uitwerken.
    Iets met dat de werelden helemaal door elkaar gegooid zijn en dat ieder soort wezen in zijn eigen wereld leeft. En dat dan een groep een manier probeert te vinden om het weer als vanouds te krijgen.


    Stenenlikker

    Sinistra schreef:
    Een originele Harry Potter RPG zonder onbekende personages.


    Dat lijkt mij zo vet!

    Ik ben Luna Lovegood.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ergens wil ik best iets a la Anastasia proberen, van die lost grand duchess en dat verschillende mensen zeggen dat zij haar zijn en stuff.

    voor diegene die de film niet kennen.

    Dan gewoon met een leuk plot en waar meerdere personen een grote rol in spelen x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ben ik de enige die niet zit te wachten op RPG's waar je hele boekwerken moet schrijven per post? Ik heb veel liever een RPG waarbij je gewoon zoveel regels mag schrijven als je wilt, mits het geen one-liners zijn natuurlijk. Als ik een leuk RPG zie met een minimum van zo'n 7 regels, knap ik er al meteen weer op af. Maar ik zal wel weer de enige zijn die er zo over denkt...


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."