• Er zijn vele RPG's op Quizlet, maar de vraag is welk onderwerp missen julllie nog???


    Vampire + Servant = Servamp

    Het feit dat de rpg zo snel gemaakt is, zorgt er eigenlijk voor dat er weinig animo is. Het is veel leuker om je aan te melden op een rpg waar je kan zien dat er veel tijd in is gestoken. John Flanagen heeft redelijk veel kaarten en stuff getekend die je zou kunnen gebruiken x)
    Daarbij zou een plot ook wel leuk zijn waar mensen zich op kunnen baseren en waardoor ze veel meer inspiratie hebben om te posten. Ik begrijp wel dat je de rpg snel in elkaar wilde zetten, maar je kan beter traag zijn en mensen laten wachten om een goede rpg in elkaar te zetten dan snel zijn en zo weinig animo krijgen.
    Dat was mijn inbreng weer c:

    Om toch nog iets toe te voegen dat wat meer met het topic te maken heeft: Ik vind iets van de zeven zonden wel altijd leuk of iets van een andere planeet 'nd stuff


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Javert schreef:
    Het is erg moeilijk, denk ik, om iets origineels te vinden.
    In general though, I'd want more english RPG's where people write long posts. And good plots.

    Maar goed. Ja, het zal erg moeilijk zijn om iets te doen dat nog niet gedaan is op Q.


    een engelse rpg met een goede plot zal idd leuk zijn, alleen niet meer dan 4 regels per post.
    anders word het iets te moeilijk voor mij om zoveel (nuttigs) te schrijven


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yakatchi schreef:
    (...)

    een engelse rpg met een goede plot zal idd leuk zijn, alleen niet meer dan 4 regels per post.
    anders word het iets te moeilijk voor mij om zoveel (nuttigs) te schrijven


    Oh no, I hate small posts. Dan gaat het als een sneltrein en loopt eenRPG zo snel dood. Long posts, with detail. That's what I like. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    (...)

    Oh no, I hate small posts. Dan gaat het als een sneltrein en loopt eenRPG zo snel dood. Long posts, with detail. That's what I like. :Y)


    This ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Javert schreef:
    (...)

    Oh no, I hate small posts. Dan gaat het als een sneltrein en loopt eenRPG zo snel dood. Long posts, with detail. That's what I like. :Y)


    Exactly. Unfortunately my English is too bad to post in English rpg's


    Aan niets denken is ook denken.

    Javert schreef:
    (...)

    Oh no, I hate small posts. Dan gaat het als een sneltrein en loopt eenRPG zo snel dood. Long posts, with detail. That's what I like. :Y)


    Ik vind 4 zinnen altijd net te weinig. Ik druk altijd pas na 4 zinnen getypt te hebben op enter en dan nog drie keer 4 zinnen schrijven, omdat ik het anders sowieso te weinig vind. x_x 250-300 woorden per post is vaak echt mijn minimum.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind 4 zinnen altijd net te weinig. Ik druk altijd pas na 4 zinnen getypt te hebben op enter en dan nog drie keer 4 zinnen schrijven, omdat ik het anders sowieso te weinig vind. x_x 250-300 woorden per post is vaak echt mijn minimum.


    Het is natuurlijk voor idereen anders. :Y) Personally, I try to go for twnty lines in word.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    (...)

    Het is natuurlijk voor idereen anders. :Y) Personally, I try to go for twnty lines in word.


    Ik typ nooit in Word, gewoon op Quizlet. Komt ook omdat mijn word geen spellingscontrole heeft aangezien ik hem ergens vandaan gedowload heb haha. Dan is het makkelijker hier te typen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik typ nooit in Word, gewoon op Quizlet. Komt ook omdat mijn word geen spellingscontrole heeft aangezien ik hem ergens vandaan gedowload heb haha. Dan is het makkelijker hier te typen.


    Fair enough. I guess if I were you, I'd do the sam. ^^ Ik gebruik word omdat deze laptop bij de minste beweging crasht. So I like to save. A lot. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    (...)

    Fair enough. I guess if I were you, I'd do the sam. ^^ Ik gebruik word omdat deze laptop bij de minste beweging crasht. So I like to save. A lot. :'D


    Oh, dat is wel vervelend. Ik heb ook een tijdje in word getypt toen Quizlet steeds die vervelende 'oepsie' meldingen kreeg net als ik een post wilde verzenden. Ik ben nogal wat kwijt geraakt daardoor. Ik zou wel gek worden als mijn laptop zo snel zou crashen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, dat is wel vervelend. Ik heb ook een tijdje in word getypt toen Quizlet steeds die vervelende 'oepsie' meldingen kreeg net als ik een post wilde verzenden. Ik ben nogal wat kwijt geraakt daardoor. Ik zou wel gek worden als mijn laptop zo snel zou crashen.


    Slowly. slowly, it is driving me insane :'D Ach ja, oud ding.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Blutbad schreef:
    Nou, een Percy Jackson RPG lijkt mij wel leuk hoewel er waarschijnlijk al een zal worden gemaakt. En een leuke OP fantasy RPG, die vind ik ook wel leuk maar ja, daar zijn er veel van waarvan sommige al snel stil vallen, helaas.


    Had ik ooit eens.

    Niemand deed de moeite om te posten.


    help

    Heb voor degene die toch een Sci fi RPG wilde er een aangemaakt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Escritura schreef:
    Het is erg moeilijk, denk ik, om iets origineels te vinden.
    In general though, I'd want more english RPG's where people write long posts. And good plots.

    Maar goed. Ja, het zal erg moeilijk zijn om iets te doen dat nog niet gedaan is op Q.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jullie hoeven alleen te zeggen of het wel of niet leuk is:


    Ik heb laatst een boek gelezen dat gaat over LARP (life acting role play) Ookwel RPG genoemd.
    Het boek heet 'Seaculum' en kreeg ineens het idee om een RPG te maken over RPG zelf.
    Dat een aantal kinderen waaronder drie spelleiders een plek in de wereld uitzoeken om te gaan larpen. En vervolgens met een groep dit te gaan doen.

    Jullie moeten zeggen of het leuk of niet leuk is...


    Vampire + Servant = Servamp