• Ik zie steeds vaker PLL fans voorbij komen op Q, maar RPG's hier van zijn ver te zoeken en het is eens wat anders dan anders. Heeft er misschien iemand zin om samen een PLL RPG te starten? Ik heb misschien al een paar kleine ideetjes, maar voor de rest niks. We kunnen dus samen brainstormen en dan één starten? Als je interesse hebt, mag je altijd een berichtje achterlaten in mijn GB, dat lees ik sneller. Ik zoek één tot twee mede-owners of hoe je het ook mag noemen.


    16 - 09 - '17

    Ik heb geen idee waar het over gaat.

    Edit: ik heb het gegoogled, lol.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 18:45 ]

    ligt eraan wat je ideeen zijn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik denk niet dat dat gaat werken to be honest.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er is er eentje hoor, maar door de examens is hij even stilgevallen


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amell schreef:
    ligt eraan wat je ideeen zijn


    Die hoef je niet perse te gebruiken, ik vind ze nogal simpel zeg maar ..


    16 - 09 - '17

    Ubiquitous schreef:
    Ik denk niet dat dat gaat werken to be honest.


    Hoezo niet?.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Die hoef je niet perse te gebruiken, ik vind ze nogal simpel zeg maar ..


    Hmm oke, ja ik heb nu geen idee wat voor ideeen je heb dus kan ook niet zeggen of ik daaraan wil meewerken of niet xD

    [sorry dat ik geen puntjes en streepjes op letters kan zetten..op de een of andere manier kan me ma der laptop dat niet...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (...)

    Hmm oke, ja ik heb nu geen idee wat voor ideeen je heb dus kan ook niet zeggen of ik daaraan wil meewerken of niet xD

    [sorry dat ik geen puntjes en streepjes op letters kan zetten..op de een of andere manier kan me ma der laptop dat niet...]


    Heb ze in een pb naar je gestuurd


    16 - 09 - '17

    Het lijkt me wel leuk, maar ik heb niet echt ideeën


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik vind het echt enorm vervelend dat mensen zo ondoordacht constant nieuwe RPG's openen terwijl andere RPG's een tekort aan spelers hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het echt enorm vervelend dat mensen zo ondoordacht constant nieuwe RPG's openen terwijl andere RPG's een tekort aan spelers hebben.


    Ik open er toch geen? Ik vraag alleen iets ..


    16 - 09 - '17

    Lijkt me wel een leuk idee, alleen hoe had je het in gedachten? Ik zou nameljk niet meedoen als het echt de verhaallijn van de originele PLL had.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silvertongue schreef:
    Lijkt me wel een leuk idee, alleen hoe had je het in gedachten? Ik zou nameljk niet meedoen als het echt de verhaallijn van de originele PLL had.


    Het is ook niet de bedoeling dat het gaat lopen zoals de serie, dan is t niet meer origineel ..

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 19:29 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Het is ook niet de bedoeling dat het gaat lopen zoals de serie, dan is t niet meer origineel ..


    Het zijn ook boeken btw ^^ Maar dat lijkt me indd leuker. Waarschuw me maar als je het gaat openen


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silvertongue schreef:
    (...)

    Het zijn ook boeken btw ^^ Maar dat lijkt me indd leuker. Waarschuw me maar als je het gaat openen


    Ja, weet ik, maar die heb ik nooit gelezen ;s
    En ok, ik kijk wel of ik het echt ga doen, maar anders waarschuw ik wel


    16 - 09 - '17