• Hoi Q,

    Ik zoek dus een cover *verrassing*. Het wordt overigens een kort OP-verhaal, getiteld 'De Bondgenoot'. Ik hanteer de volgende 'eisen':

    Samenvatting
    Het verhaal staat nog in de kinderschoenen, dus dit is nog niet helemaal uitgewerkt. Hanteer deze samenvatting maar.
    Lucian ‘Luke’ MacCandlish heeft een terrorist op het oog, Chernyakhovksy. De man moet gedood worden van de regering. Luke neemt zijn team mee, maar stuit op een hinderlaag. Een van de mannen die opdracht heeft gegeven tot het doden van de terrorist, blijkt een mol en schiet de helft van Lukes team dood. Luke is vastberaden de man te doden, en gaat achter hem aan, maar een gebouw valt op hem en hij dreigt te sterven. Maar een van de overlevenden trekt hem eronderuit en met zijn tweeën doden ze de beveiliging van Chernyakhovsky, en de terrorist zelf.

    Plaatjes
    Faceclaim
    Ik wil géén bekende mensen op de cover. Een silhouet of gezicht in de schaduw mag wel.

    Leuke ideetjes?
    Gebroken glas
    Rookwolken
    Ingestort gebouw/ruïne
    UKSF: United Kingdom Special Forces
    SAS: Special Air Service

    Ik laat het verder aan jou over om geschikte/scherpe plaatjes te zoeken.

    Sfeer
    Dramatisch, dystopisch, grauw, militair tintje

    Formaat
    Verticaal natuurlijk, bij voorkeur 600x800 pixels

    Naam op de cover
    Ik wil één versie met Nikki, één versie met Nikki Smolders en één versie zonder naam.
    Niet te klein weg gepropt in een hoekje, mag best wel aanwezig zijn, maar het mag niet groter of opvallender zijn dan de titel

    Lettertype
    Ik wil graag een wat rauwer lettertype, maar niet te extreem. Het moet wel een beetje een basislettertype zijn. Absoluut géén sierlijk lettertype!

    Overig
    Ik ben fan van redelijk simpele covers. Blenden en mooie kleureffecten mogen wel. Allemaal gekke poespas is uit den boze.
    Ik wil je naam niet op de cover hebben. Ik overweeg dit verhaal op Sweek te zetten en/of op Q en in dat geval komt je naam zeker bij de omschrijving.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 10:25 ]


    oi, suzy

    Heb je hem nog nodig? Anders wil ik eventueel wel iets proberen.


    Credendo Vides

    Ja graag!


    oi, suzy

    Ik zet hier ook even een mt, misschien vind ik wat tijd.
    Misschien kijk ik er gewoon overheen, maar wat is de titel? (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    O ja (cat) 'De Bondgenoot'


    oi, suzy

    Ik heb een poging gedaan ^^ de gebruikte afbeeldingen zijn rechtenvrij (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Bedankt voor de poging (: ik vind hem alleen niet echt geschikt voor mijn verhaal. Het doet me meer denken aan een Scandinavische thriller over een seriemoordenaar. Het rode kleurtje vind ik ook niet zo mooi.


    oi, suzy

    Ik kan misschien wel iets proberen, maar het is niet gegarandeerd.


    Heaven is a place that we all have

    Nog iemand?


    oi, suzy

    still need someting ?


    take risks

    Yep!


    oi, suzy

    oke wellicht is het totaal niet wat je zoekt, maar heb iig iets geprobeeeerd. laat maar weten wat je ervan vindt, desnoods wil ik hem ook nog wel overnieuw maken als er teveel niet goed is (:
    ik heb hem ook nog met alleen je voornaam, alleen die vindt ik zelf wat minder mooi


    take risks

    Dat begint zeker ergens op te lijken! Ik vind alleen de bovenkant wat leeg. Misschien kan je de tekst een klein stukje omhoog schuiven?
    En ik kan niet zo goed onderscheiden wat de plaatjes nu eigenlijk voorstellen; rechtsonder een assault rifle? Wat mij betreft mag die wel wat duidelijker.
    De kleur, sfeer en het lettertype zijn heel mooi!


    oi, suzy

    Heb je nog steeds een cover nodig?
    Anders wil ik wel eens kijken of ik iets kan maken (al beloof ik wel niets). (:


    The soul needs autumn.

    Probeer maar wat (: altijd fijn!


    oi, suzy

    Is dit een beetje wat je zoekt?
    (Ik op zoek naar een nog beter font voor de titel, maar dit is ongeveer de stijl die ik in gedachte had)


    The soul needs autumn.