• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    Na even in het dierenasiel rondgekeken te hebben en hier en daar wat dieren gekroeld te hebben, liepen Matthew en ik weer door Central Park. "Vond je het wel leuk?" vroeg ik aan hem. Ik schopte een losliggend steentje weg. "We kunnen wel even bij het meertje gaan zitten?" stelde ik voor. Het meer in Central Park vond ik altijd zo'n mooie plek. Het leek wel uit een sprookje te komen. Vooral in de herfst was het prachtig, met alle mooie kleuren van de bomen, maar in de zomer was het ook heel mooi.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Justin Benjamin Smith
    Ik voelde hem tegen mijn lippen glimlachen en ik glimlachte terug. Mijn ogen hield ik gesloten terwijl hij me heviger zoende. Dit was niet nep, dat kon niet, hoe dronken hij ook was.Ik was totaal vergeten dat we in een publieke gelegenheid waren en dat iedereen ons zo kon zien. Het maakte me eigenlijk ook niets meer uit. Ik voelde me geweldig. Anders geweldig dan met Layla, maar nogsteeds echt geweldig. Ik trok langzaam en met tegenzin terug om te ademen. "Dank je." zei ik zacht met nogsteeds een lichte blos op mijn gezicht, waarna ik de laatste slok koffie achterover sloeg.


    Bowties were never Cooler

    Cameron
    Ik voelde hem terug glimlachen en na een tijdje liet hij zijn lippen los van de mijne. 'Dank je,' zei hij zacht terwijl hij nog steeds de rode blush op zijn wangen heeft. 'Waarvoor?' Zei ik bescheiden en grijnsde evn. Ik dronk het biertje wat nog altijd voor me neus stond op en keek hem toen weer aan. Ik vroeg me af wat hij van me dacht, hij leek het leuk te vinden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Matthew Simon Collins

    Na zo'n halfuurtje wat in het asiel gezeten te hebben en dieren verzorgen zijn we daarna dan naar Central Park gegaan.
    "Vond je het wel leuk?" vroeg ze en ik knikte even ."Ja het was wel gezellig."zeg ik met een glimlacht even.
    Ze schopte een losliggend steentje weg. "We kunnen wel even bij het meertje gaan zitten?" stelde ze voor. en ik knikte even ,waarna ik haar hand vastneem en haar meetrek naar het meertje . Naast ons zat er een groote boom ,die bloesems had ,die mee waaiden met het zachte zomerbriesje. Ik plof me neer en klop naast me als teken dat ze daar mag komen zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mamo schreef:
    Julia Miller
    "Zoek het maar uit," riep ze. "Zal ik zeker doen," mompelde ik. Het kon me allemaal ook niets schelen, ik had in mijn ogen niets fout gedaan en volgens Hannah was zij zelf het probleem. Ik zuchtte en nam een slok van mijn cappuccino. Ik moest me er denk ik maar gewoon bij neerleggen. Ik ging mezelf niet veranderen, simpelweg omdat zij zich aan me ergerde. Ik zou veel doen voor mijn beste vriendin, maar dat ging me echt te ver.

    Hannah
    Met grote stappen liet ik weg. 'Bitch,' mompelde ik in mezelf en ging zuchtend op het kleine fonteintje zitten. Ik pakte boos mijn mobiel en tikte Julia haar naam in maar besloot niet te smsen.. Of toch wel. Ik schudde snel de gedachten weg. Ze moest zelf maar sorry zeggen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Rosie Vanderwaal
    "Ja, het was wel gezellig," zei hij met een glimlach. Matthew knikte toen ik voorstelde bij het meertje te gaan zitten, vervolgens pakte hij mijn hand en trok me mee. Hij plofte neer onder een prachte boom met bloesems. Hij klopte naast zich neer. Ik ging op die plek zitten en leunde iets naar achter. "Vind jij het er hier ook altijd zo sprookjesachtig uit zien?" vroeg ik aan hem. "Met die bloesem," zei ik, terwijl ik omhoog keek, naar de takken met bloesem die boven ons hing. "En al die mensen met hun bootjes." In de zomer waren er veel mensen die met roeibootjes over het meer vaarden, waardoor het meer er nog gezelliger uitzag.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Julia Miller
    Hannah liep met grote stappen weg. Ik bleef achter op het bankje. Ik gooide woest het bekertje koffie in de prullenbak naast me, maar ik miste, waardoor ik op moest staan om het bekertje goed in de prullenbak te gooien. Ik bleef even staan. Hannah mocht zich dan wel aan mij ergeren, maar ik had ook wel wat vervelende dingen gezegd, die ik eigenlijk niet had willen zeggen, in ieder geval niet zo bot als ik had gedaan. Ik haalde even diep adem en liep toen de kant op, waar Hannah heen was gelopen. Ze zat verderop op de rand van een klein fonteintje. Ik ging voor haar staan en keek haar aan. "Ik weet dat je me dood ergert aan me, maar ik wou toch even sorry zeggen," begon ik. "Ik heb een aantal dingen heel bot gezegd en dat was niet de bedoeling, maar het floepte er eigenlijk gewoon uit en dat spijt me."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Justin Benjamin Smith
    Ik glimlachte scheef. "Dat weet je heus wel." zei ik met hervonden zelfvertrouwen. Ik haalde een hand door mijn haren terwijl mijn blos langzaam verdween. Ik was nu echt dol gelukkig. Ergens in mijn achterhoofd schreeuwde een klein stemmetje nog wel dat ik gewoon een dronkemans daad was, maar ik stopte het stemmetje weg in een donkere kast en liet me meevoeren door het gelukzalige gevoel wat me overspoelde. "Zullen we zo terug gaan naar de speeltuin?" vroeg ik aan hem. Tja, naast verliefd was ik nogsteeds een vader en ik vond het al erg bijzonder dat er in deze tijd niets was gebeurt.


    Bowties were never Cooler

    Kayleigh Isabelle Hunter

    'Dan maakt dat twee van ons, ik heb namelijk ook niets te doen,' gaf Drew als antwoord. Ik glimlachte weer naar hem. 'Pardon,' zei hij tegen een serveerster die langsliep en ze bleef staan. 'Wat wil jij Kayleigh?' vroeg Drew. Ik dacht na. 'Het maakt mij helemaal niks uti, kies jij maar,' zei ik uiteindelijk. Ik had echt geen idee wat ik moest nemen momenteel. Meestal heb ik wel zin in een bepaald drankje, maar nu niet.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Matthew Simon Colins

    Rosie kwam naast me zitten en leunde wat achterover ."Vind jij het er hier ook altijd zo sprookjesachtig uitzien?"vroeg ze en ik keek haar even aan."Met die bloesems.""En al die mensen met hun bootjes." ik knik even.
    Ik nam een net afgewaaide bloesem van de grond en keek even naar Rosie "En met jou erbij lijkt het net alsof ik er echt inzit"fluister iken strijk een verdwaalde pluk haar achter haar oor en steek het bloesempje in haar zijdezachte haar en glimlach even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mismi schreef:
    Esmee Sophia Pearson
    Hij kijkt naar me om. "Oh, hey, ja inderdaad ik was daar" zegt hij met een glimlachje. "Esmee was het roch?" Vraagt hij. Ik knik. "Ja, Esmee. Ik ben alleen jou naam vergeten.." zeg ik dan. "Ik ben niet zo heel goed met namen.. en het was nogal een rare ochtend vandaag.." zeg ik dan.


    Blake Austin Gabriëls

    Ze knikte. "Ja,Esmée. Ik ben alleen jou naam verheten"zei ze en ik lach even zacht. "Ik ben niet zo heel goed met namen ..En het was nogal een rare ochtend vandaag."Zegt ze. "Ah is niet erg.Zoiets heb ik ook vaak. Ik heet Blake.zeg ik dan tegen haar.
    "En het was inderdaad een vreemde ochtend."zucht ik. Het was niet bepaald een prettige dag , aangezien Felicitys oudere broer dat ongeval heeft gehad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Drew Austin Whiteley
    "Het maakt mij helemaal niks uit, kies jij maar," antwoordde Kayleigh. "Uh, doe dan maar twee mocha frappuccino's," zei ik tegen de serveerster. Ze knikte en liep weg. "Dat lust je wel toch?" vroeg ik voor de zekerheid aan Kayleigh. Straks had ik net iets gekozen wat ze niet lustte. Niet veel later kwam de serveerster terug met twee glazen mocha frappuccino en ik nam van die van mij meteen een slok.

    Rosie Vanderwaal
    Matthew pakte een bloesem die van de boom was gewaaid op en keek me even aan. "En met jou erbij lijkt het net alsof ik er echt in zit," fluisterde hij. Ik glimlachte even en voelde mijn wangen een rode kleur krijgen. Hij strijkt een pluk haar achter mijn oor en steekt de bloesem in mijn haar, daarna glimlacht hij even. Ik glimlach ook. "Dat is echt het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd," zeg ik tegen hem.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie glimlachte even en ze kreeg blosjes op haar wangen wat haar ontzettend schattig maakte.
    "Dat is echt het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd."zei ze en ik glimlachte even naar haar. Ik streelde haar wang even en boog me dan voorover om een vederlicht kusje op haar lippen te drukken en daatna beet ik op mijn lip."Je bent echt prachtig, wist je dat?"zeg ik gemeent tegen haar. Ik vond haar echt leuk en ik hoopte dat ze hetzelfe voor mij voelde


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    Matthew glimlachte even naar me en streelde mijn wang, hij boog zich voorover en drukte een vederlicht kusje op mijn lippen. Ik moest toegeven dat ik toch wel een soort kriebels in mijn buik kreeg, terwijl ik hem pas net kende. "Je bent echt prachtig, wist je dat?" zegt hij. Ik glimlachte even. "Dankjewel," zei ik zacht. Dit keer boog ik me naar voren en drukte ik een kus op zijn lippen, die iets langer duurde dan de vorige.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Dankjewel."zei ze zacht en glimlachte even ,waarna ze haar lippen wat langer op die van mij drukte.Ik kreeg het warm vanbinnen en ik glimlachte tegen haar zachte lippen aan,waarna ik haar gewillig terugkuste. Dat gevoel vanbinnen was echt niet te beschrijven.
    Ik liet even kort haar lippen los om op adem te komen en glimlachte naar haar.Ik vind haar echt leuk."Wauw."zucht ik gelukzalig. Ik trek haar voorzichtig op mijn schoot en streel haar wang even."Je bent echt fantastisch."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH