• I had a weird dream. I was locked in a house. Almost everything was black or transparant. There were funny things floating in the air, but they were not possible. There were also scary creatures. I couldn't get away from them. They closed me in. That was when I woke up. I stood up, and walked slowly to the door of my bedroom. I had an odd feeling, but didn't know why. I tried to ban the fear. I had to ignore it, just ignore it. My hand opened the door, en without thinking, I walked out of the room. The door fel shut. My eyes widened. I was standing in the same room as in my dream. It was the first floor, of the fifty who were ahead. Fastly, I turned around. The door to my bedroom had vanished. I was locked in the same house as in my dream. Everything was the darkest black, exept the illusions. I had to come through it. In the deepest corner of my mind, I knew that the only way to get out was to reach the 50th floor. But I also knew it was possible I wouldn't make it.

    Als het intro niet duidelijk is, gewoon er naar vragen.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Hoe in aanraking gekomen met het Huis:
    Extra
    Wordt misschien nog uitgebreidt.


    Regels:
    ~ Minimaal 5 regels volschrijven. Ik controleer hier streng op.
    ~ Maximaal 2 personages.
    ~ Als het aantal meisjes te snel oploopt, zet ik hier een stop op.
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    ~ Wees aardig voor elkaar. Dit hoeven de personages natuurlijk niet te doen.
    ~ Alles wat OOC is kan in het praattopic, zo blijft het speeltopic overzichtelijk.
    ~ Reserveringen blijven 48 uur staan tenzij je van tevoren zegt dat je iets hebt.
    ~ Naamsveranderingen en lange tijd weg aangeven.
    ~ +16 mag.


    Ik kreeg nog vragen van een vriendin van mij, wat ik wel handig vind om erbij te zetten.
    1: Wat is nou de verhaallijn? De bedoeling is dat de jongeren die in het huis zijn gekomen doormiddel van moeilijke raadsels oplossen het huis uitkomen. Voor elke verdieping 1 raadsel.
    2: Wat is het doel? Het huis uitkomen.
    3: Wat kun je zijn? Een jongere die het huis uit wil maar hier in terechtgekomen is.
    4: Wat voor doel heb je dan? Doormiddel van de raadsels oplossen het huis uitkomen.


    Rollen:
    - Avalon Ilsa Hamock || After (1,1)
    - Moon Myra Kreata || Wolfheart (1,2)
    - Vanessa Isabella Campbell || Celebration (1,3)
    - Rachelle Kelly Lowland || Months (1,1)
    - Samantha Levels || BeMe (1,2)
    - Hayden Lars Cohen || Unimaginable (1,2)
    - Mike Tyler Lahey || Fleeko (1,1)
    - William Jake Milburn || Dallam (1,2)
    - Steve Johnson || BeMe (1,3)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 15:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil wel meedoen.^-^

    Ik wil graag een meisje.(A) Ik zal proberen haar vandaag ingevuld te hebben.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    mag ik een meisje reserveren?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lees eerst de GB die ik je heb gestuurd, als het dan goed is: Reserveer ik een meisje(:
    Gewoon proberen haha.


    :)

    Months schreef:
    Lees eerst de GB die ik je heb gestuurd, als het dan goed is: Reserveer ik een meisje(:
    Gewoon proberen haha.


    met die gb ben ik het wel eens, ik reageer ook altijd minder in vakanties


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    @After, klein vraagje over de invullijst: wat moeten we bij dit Hoe in aanraking gekomen met het Huis: ongeveer invullen? Of ik wacht gwn met mijn rol tot jij hem al hebt ingevuld(A)


    :)

    Naam: Rachelle Kelly Lowland
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Rachelle(ook wel Chelle genoemd) is een rustig persoon, maar maakt rake opmerkingen. Ze denkt goed na voordat ze iets doet en probeert mensen niet te kwetsen, maar alles doormiddel van 'positivite kritiek' te zeggen. Het Huis zal het haar moeilijk maken hiermee door te gaan. Verder is Rachelle een vrolijk persoon en weet met veel mensen vrienden te worden. Dit betekent niet dat ze ook één beste vriend of vriendin heeft. Eigenlijk is ze met iedereen vrienden, maar zou ze niemand goed genoeg vertrouwen om bijvoorbeeld een geheim te vertellen. Komt ze echt ergens in de problemen, dan zou ze niemand hebben waaraan ze zoiets zou vertellen. Deze situatie doet haar wel verdriet, ze zou graag één beste vriendin of vriend hebben, maar ze doet er niet veel aan.
    Uiterlijk:


    Hoe in aanraking gekomen met het Huis: Rachelle had de volgende dag een optreden met haar jazz-band, waarin ze saxofoon speelde. Ze wilde nog lang blijven oefenen en speelde tot diep in de nacht, tot ze tijdens het spelen neerzakte op de grond en uitgeput in slaap viel. Toen ze weer wakker werd, was ze kwaad op zichzelf en begon snel weer met oefenen. Maar dit keer bespeelde zij de saxofoon niet. De saxofoon bespeelde haar. Ze voelde zich slap, en werd zo door de saxofoon getrokken.
    Extra: Rachelle is erg muzikaal. Ze zingt en bespeelt verschillende instrumenten, waaronder saxofoon en keyboard.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 15:17 ]


    :)

    Mag ik een jongen reserveren?

    Ik wil eigenlijk ook wel een jongen


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een meisje?
    En hoe oud moeten de personage's minimaal zijn?

    Mag ik een jongen reserveren ? :3

    -Dit doet me erg denken aan doubt ,alleen daar werden ze vermoord -


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Poef.
    Ja, is goed voor iedereen die wil reserveren. Ik zet eerst even een stop op de meisjes.

    @MeBowylsa, minimaal 16
    @Months ik zet haar erbij (:

    Ik ga nu mijn rol invullen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Avalon Ilsa Hamock.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Ava is iemand die zich moeilijk inhoudt, en een vrij chagrijnige persoonlijkheid. Desalniettemin is ze vrij kalm, en bekijkt alles altijd met vrij gedetailleerd oog. Ook al is ze iemand die alles serieus wil houden, toch kikt ze op adrenaline. Paniekerige mensen vind ze verschrikkelijk. Ze is altijd al een fan geweest van illusies en raadsels, en naast dat ze het wel wat eng vindt, is het ook een hele uitdaging voor haar.
    Uiterlijk:


    Ava heeft lange, blonde krullen. Haar ogen zijn een mengelmoesje van verschillende kleuren blauw, met lichte, gouden spikkels. Ze heeft een paar kleine sproetjes op haar neus.
    Hoe in aanraking gekomen met het Huis: Er was een fascinerende Graffiti-tekening, die haar toen ze het aanraakte als het ware "opzoog". De graffiti-creatie was een illusie.
    Extra:

    Ik maak haar nog af.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 15:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb een vraagje.
    Ik snap: ''Hoe in aanraking gekomen met het Huis:'' niet :p
    Ze is opgezogen door een Graffiti tekening? Wat moet ik me hier bij voorstellen?

    MeBowyIsa schreef:
    Ik heb een vraagje.
    Ik snap: ''Hoe in aanraking gekomen met het Huis:'' niet :p
    Ze is opgezogen door een Graffiti tekening? Wat moet ik me hier bij voorstellen?


    Tsja, dit klinkt nogal raar. Maar zoals in het intro, zij droomde erover, stapte uit haar kamer en was in het huis. Iedereen heeft erover gedroomd en is er toen terecht gekomen op een originele manier.

    [Die van mij is nogal dumb.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Invullijstje:
    Naam: Mike Tyler Lahey
    Leeftijd: 17 jaar ,hij verjaard op 22 december
    Innerlijk: Mike lijkt echt een beetje op een typische nerd. Hij zit liever met zijn neus in de boeken en zit echt dag en nacht bijna op de computer dingen op te zoeken. Meeste mensen pesten hem op school ,omdat ze hem stom vinden en ze zeggen dat hij geen leven heeft.
    Mike heeft het daarmee erg moeilijk en hij wil daarom geen mensen leren kennen. Maar in tegenstelling dat Mike erg slim is ,kan hij ook een echt dromer zijn.
    Hij houd van games en fantasierijke dingen. Hij is ook meer een denker dan een doener ,maar doordat hij gepest werd ,is hij wel naar judo gegaan en kan hij zich prima verdedigen als het moet ,maar iemand een klap geven ,zal hij niet durven. Ook vertrouwd hij niet heel rap mensen en hij kan af en toe erg onzeker en verlegen zijn.
    Mike is erg creatief en tekent veel ,vooral cartoons ,later droomt hij ervan om bekende cartoonist te worden. (meer in rpg)

    Uiterlijk:



    (die laatste moest gewoon effe :'D )

    Mike geeft bruine haren en bambi bruine ogen ,waarin je zo kunt verdwalen. Hij is 1m 72 lang en is redelijk gespierd.
    Zijn kledingstijl is vaak losjes en casual ,hij houd niet van kleding ,waar hij zich niet goed in voelt.Mike draagt ook bijna altijd een bril en vaak heeft hij ook een beanie op zijn hoofd.
    Hoe in aanraking gekomen met het Huis: Mike had diezelfde nacht een erg vreemde droom, hij schrok wakker om 2 uur in de nacht en kon niet meer slapen. Hij besloot zich maar om te kleden ,maar die droom bleef maar aan hem knagen. Hij wilde het opzoeken ,tot zijn scherm erg vreemd begon te doen en dan plots uit het niets ,verschijnt er een van zijn cartoons op het scherm. Hij dacht dat hij dagdroomde en wilde het scherm aanraken ,en daarna werd alles zwart.
    ExtraMike heeft last van claustrofibie ,hij kan dus erg gek worden als hij vast zit in donkere nauwe en vooral kleine ruimtes.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH