• I had a weird dream. I was locked in a house. Almost everything was black or transparant. There were funny things floating in the air, but they were not possible. There were also scary creatures. I couldn't get away from them. They closed me in. That was when I woke up. I stood up, and walked slowly to the door of my bedroom. I had an odd feeling, but didn't know why. I tried to ban the fear. I had to ignore it, just ignore it. My hand opened the door, en without thinking, I walked out of the room. The door fel shut. My eyes widened. I was standing in the same room as in my dream. It was the first floor, of the fifty who were ahead. Fastly, I turned around. The door to my bedroom had vanished. I was locked in the same house as in my dream. Everything was the darkest black, exept the illusions. I had to come through it. In the deepest corner of my mind, I knew that the only way to get out was to reach the 50th floor. But I also knew it was possible I wouldn't make it.

    Als het intro niet duidelijk is, gewoon er naar vragen.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Hoe in aanraking gekomen met het Huis:
    Extra
    Wordt misschien nog uitgebreidt.


    Regels:
    ~ Minimaal 5 regels volschrijven. Ik controleer hier streng op.
    ~ Maximaal 2 personages.
    ~ Als het aantal meisjes te snel oploopt, zet ik hier een stop op.
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    ~ Wees aardig voor elkaar. Dit hoeven de personages natuurlijk niet te doen.
    ~ Alles wat OOC is kan in het praattopic, zo blijft het speeltopic overzichtelijk.
    ~ Reserveringen blijven 48 uur staan tenzij je van tevoren zegt dat je iets hebt.
    ~ Naamsveranderingen en lange tijd weg aangeven.
    ~ +16 mag.


    Ik kreeg nog vragen van een vriendin van mij, wat ik wel handig vind om erbij te zetten.
    1: Wat is nou de verhaallijn? De bedoeling is dat de jongeren die in het huis zijn gekomen doormiddel van moeilijke raadsels oplossen het huis uitkomen. Voor elke verdieping 1 raadsel.
    2: Wat is het doel? Het huis uitkomen.
    3: Wat kun je zijn? Een jongere die het huis uit wil maar hier in terechtgekomen is.
    4: Wat voor doel heb je dan? Doormiddel van de raadsels oplossen het huis uitkomen.


    Rollen:
    - Avalon Ilsa Hamock || After (1,1)
    - Moon Myra Kreata || Wolfheart (1,2)
    - Vanessa Isabella Campbell || Celebration (1,3)
    - Rachelle Kelly Lowland || Months (1,1)
    - Samantha Levels || BeMe (1,2)
    - Hayden Lars Cohen || Unimaginable (1,2)
    - Mike Tyler Lahey || Fleeko (1,1)
    - William Jake Milburn || Dallam (1,2)
    - Steve Johnson || BeMe (1,3)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 15:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    doe maar een jongen... Ik vul later nog in


    imperfection is beauty

    Hmmm...

    Should I, or should I not?


    help

    Rydel schreef:
    Hmmm...

    Should I, or should I not?


    Yeah you should.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ma topics, ik twijfel nog ff


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    ma topics, ik twijfel nog ff

    Twijfel jij nog maar ff xD


    :)

    Naam: William ''Will'' Jake Milburn
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Will houd wel van een lolletje. Hij is erg spontaan en heeft een grote winnaarsmentaliteit. Hij gaat altijd tot het uiterste en wil hoe dan ook winnen. Ondanks dat is will nog steeds een lieve en zorgzame jongen, die geniet van het leven en veel contact met mensen maakt. Praten is daarom ook een van zijn specialiteiten en hij is ook helemaal niet verlegen.
    Uiterlijk:


    Hoe in aanraking gekomen met het Huis: Will had net zijn blauwe all-stars aan gedaan toen ineens de kleur veranderde van blauw naar paars. De schoenen begonnen licht te geven en niet veel later werd Will opgezogen in de sneakers
    Extra: Will heeft groene ogen en is linkshandig.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 14:54 ]


    imperfection is beauty

    Naam: Abilene "Abby" Sciuto
    Leeftijd: 16
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Hoe in aanraking gekomen met het Huis:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 17:05 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Maak haar morgen wel af.

    Naam: Samantha Levels (vaak Sam genoemd)
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Sam is een verlegen meisje met een lange geschiedenis. Omdat ze bang is dat de geschiedenis zich herhaalt, gedraagt ze zich vaak als een bitch.
    Je zou even door dat laagje heen moeten prikken. Want als ze zich normaal gedraagt en niet 'toneel speelt' is ze een aardige meid.
    uiterlijk:


    Hoe in aanraking gekomen met het Huis: Sam droomde dat ze op straat liep. En dat ze viel. Een vriendelijk uitziend meisje liep op haar af en stak een hand uit om haar te helpen. Blij nam ze hem aan. Het meisje trok haar overeind, en het leek alsof ze door het meisje het huis binnen werdt getrokken.
    Extra: Ze is gek op zingen en doet dat ook het liefst de hele dag door. Verder heeft ze faalangst.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:56 ]

    Naam: Moon Myra Kreata
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Iedereen denkt dat Moon niet goed bij haar hoofd is. Ze heeft geen familie meer. Haar ouders en broer zijn omgekomen bij een auto-ongeluk, waardoor ze nu bij een pleeggezin woont. Haar pleeggezin behandelt haar niet goed.
    Omdat ze na de dood van haar broer en ouders een aantal aanvallen heeft gehad en zichzelf sneed denkt iedereen dat ze gek is. Ze zit nu ook in het gekkenhuis.
    Moon is erg dromerig, maar kan ook opeens woedeaanvallen krijgen. Ze geeft eigenlijk geen ene fuck meer om wat andere denken of zeggen. Moon is depressief en laat andere gevoelens niet zo snel zien.
    Ze kan erg raar lachen, maar als je haar goed kent merk je eigenlijk dat haar lach best wel mooi is.
    Nadat mensen haar voor gek hadden verklaard ging haar vriendje vreemd waardoor ze nog depressiever werd dan ze al was.
    Moon kan soms hele diepzinnige dingen zeggen, en er soms echt uitzien alsof ze gek is. Maar ze is niet gek, ze heeft gewoon veel meegemaakt en ze heeft nooit goed te tijd gehad om het allemaal te verwerken door haar pleeggezin die het haar alleen nog maar moeilijker maakte.
    Moon praat soms voor uren niet, dan kan je haar er ook niet toe dwingen om te praten, omdat ze dat gewoonweg weigert. Het kan overal en altijd gebeuren dat ze niet meer praat, ook midden in een gesprek.
    Eigenlijk is Moon wel een aardig meisje waar je lol mee kan maken, maar je moet haar vertrouwen winnen, wat moeilijk is, en je moet haar ook echt beter willen leren kennen.
    Uiterlijk:


    Moon heeft zwarte haren en helderblauwe ogen. Haar haar is stijl en meestal draagt ze haar haar aan de rechterkant van haar gezicht over de rechterkant van haar gezicht heen.
    Haar wenkbrauwen doen haar ogen mooi uitkomen, en ze heeft roos/rode lippen.
    Moon haar lach kan soms angstaanjagend zijn, haar lach is anders dan de die van andere mensen. Doordat mensen weten dat ze niet helemaal goed bij haar hoofd is, volgens hun dan, vinden ze haar lach raar, niet mooi. Maar als je haar goed leert kennen hoor je dat haar lach wel mooi is.
    Hoe in aanraking gekomen met het Huis: Moon droomde over haar broer, ze zou met hem verenigd worden. Maar zodra ze hem aanraakte werd ze meegesleurd door haar broer.
    Extra: Ze houdt van gitaar spelen, maar dat doet ze niet meer zo vaak.

    Ik werk haar later verder uit.^^

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 17:12 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Hayden Lars Cohen
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Hayden is een drukke jongen, die soms een beetje bazig over kan komen. Hij is over het algemeen heel aardig en sociaal, maar als hij je nietig praat hij vaak over je achter je rug om. Hij is niet dom, maar maakt nou ook niet de slimste opmerkingen. Hij gevraagd zich vaak een stuk stoerder dan dat hij is en hij doet vaak alsof hij weet wat hij aan het doen is. Dit is deels om andere het gevoel te geven dat alles goed gaat. Hij is niet bang voor veel dingen, maar de dingen waar hij bang voor is wil hij niets mee te maken hebben. Hij kan vrij druk zijn en is altijd vrij aanwezig. Hij kan er niet goed tegen als mensen doen alsof ze hem niet horen of zien en bij kan heel irritant zijn, al is dat lang niet altijd zijn bedoeling.Hij weet wat hij hij wil en veranderd niet snel van mening. Zijn ouders willen altijd dat hij overal de beste in is en dat hij alles kan, al is Hayden redelijk slecht in de meeste dingen. Zijn ouders zijn gescheiden en willen allebei dus ook totaal verschillende dingen. Zijn moeder wil een Hayden die heel goed kan leren en heel aardig tegen iedereen is. Zijn vader noemt hem Lars en wil dat hij goed is in sport. Dit verward Hayden nog wel eens.
    Uiterlijk:


    Hoe in aanraking gekomen met het Huis:
    Hayden zag zijn vader over straat lopen, die hem vertelde dat hij en zijn moeder weer bij elkaar kwamen. Hayden was hier heel blij mee en liep met zijn vader mee. Waarheen wist hij niet, maar zodra hij binnen was verdween zijn vader en sloot de deur achter hem.
    Extra -

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 10:27 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    MeBowyIsa ==>> BeMe

    Mikayla, het spijt me zeer, maar jouw rol vervalt. Je hebt deze niet in 48 uur weten in te vullen en er zijn nog andere mensen die wel een meisje willen.
    Ik weet dat het niet leuk is, maar ik ben eerlijk. Sorry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb een vraagje als ze in het huis terecht komen

    zijn ze dan allemaal tesamen in 1ruimte of elk apart?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik nu dus een meisje reserveren?
    xx


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Het kan aan mij liggen dat ik het niet snap(gebeurt wel vaker :P )
    Maar waarvoor staan die 1,1 / 1,2 achter namen?