• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    iSkyscraper schreef:
    Jemig wat een heftig programma, maar ik vind het knap dat ze het zo heeft kunnen doen.

    Nachtvlinder?

    'k Voel me gelijk zoo neergeslagen nu, maar wel erg mooi ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yes, een site gevonden waar ik True Blood, Robin Hood en Supernatural, etc kan kijken :Y) nou ja, dankzij een vriendin :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Nachtvlinder?

    'k Voel me gelijk zoo neergeslagen nu, maar wel erg mooi ^^


    Ja. Ik vind het ontzettend knap als je het precies doet zoals jij wilt en dat het ook gebeurt. Ik zou het zelf niet op deze manier doen, maar ik vind de manier waarop bewonderenswaardig. Ik vind het knap hoe ze het heeft gedaan. Ik moet daar heel erg van janken, maar dat is omdat ik vind dat ze een bijzondere en eigenzinnige vrouw was. Ik voel me ook down.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 21:34 ]

    Géén haar op mijn hoofd die daar aan denkt!


    26 - 02 - '16

    Soms mag je, wat mij betreft, even sterven.


    Bad decisions make good stories.

    You just made me fucking angry.

    Hoe kan ik jou nog vertrouwen, na zo veel rot opmerkingen...


    Jammie
    *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Godverdomme tering harde schijf. Waarom ga je dood als ik in mijn fucking toetsweek zit en je dus nodig heb! Vuile tyfuszooi.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Ja. Ik vind het ontzettend knap als je het precies doet zoals jij wilt en dat het ook gebeurt. Ik zou het zelf niet op deze manier doen, maar ik vind de manier waarop bewonderenswaardig. Ik vind het knap hoe ze het heeft gedaan. Ik moet daar heel erg van janken, maar dat is omdat ik vind dat ze een bijzondere en eigenzinnige vrouw was. Ik voel me ook down.

    Volg je 'Liefde voor later' ook?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Milaya schreef:
    Yes, een site gevonden waar ik True Blood, Robin Hood en Supernatural, etc kan kijken :Y) nou ja, dankzij een vriendin :3

    TELL. ME.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    1e dag van de vakantie: ik wil weer naar school >< Ik mis m'n buds...

    Great.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fuck yeah, I love you so much.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Barnabas schreef:
    (...)
    TELL. ME.


    Alstu. Een pb ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wow jullie twee moeten echt een eigen soapserie krijgen of zo.


    Your make-up is terrible