• Goed, ik wil wel weten hoeveel mensen nog fan zijn van TH.
    Ik heb het niet over hysterisch maar mensen die nog van hun muziek houden en als er terug een album uitkomt terug ten volle fan willen zijn.
    Post hier een reactie als ikke en ik zet je naam op de lijst. Zo kunnen we een schatting maken!

    *Dooddoenervo
    *2aug2013
    *XSanneLovex
    *Father(halve fan)
    *Ramsays
    *Mulford
    *tubbietoost(halve fan)
    *VIXX(halve fan)
    *Fearful
    *Tomsheart
    *Sever
    *Cabalo
    *Sagitta
    *FloppyFish
    *HappyFruits
    *Toughtful
    *xLoveYouRick
    *destinytjuh
    *xGREENLEAF
    *Tamtam12
    *Eyka
    *JKxxPrinsesa
    *Zonderland
    *ShadowSnape
    *Burzum



    32 Personen
    (7 anoniem)

    Je kan ook anoniem en dan zet ik je naam er niet op.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 22:10 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Aldea schreef:
    Oke, serieus, komt er nog een album van hun? Ik wacht al sinds 2010.


    volgens mij wacht iedereen al zo lang! Dat is de reden waarom ik dus al 2 jaar geen posters meer heb hangen en er vrijwel niet meer naar luister oid. Maar ik betwijfel het eerlijk gezegt. 4 jaar over een album.... Dan moet het OF een super tof album worden OF het word veel te bagger. Ik ben erg benieuwd!


    -

    Vier jaar is in vergelijking met andere artiesten echt nog wel oké. Wetende dat ze ook even een break hebben genomen.


    Let the Night embrace you

    Ik heb al stukjes van nieuwe liedjes gehoord en eerlijk? Ik vindt het bagger.


    Queer zijn is gewoon alles

    miilive schreef:
    (...)

    volgens mij wacht iedereen al zo lang! Dat is de reden waarom ik dus al 2 jaar geen posters meer heb hangen en er vrijwel niet meer naar luister oid. Maar ik betwijfel het eerlijk gezegt. 4 jaar over een album.... Dan moet het OF een super tof album worden OF het word veel te bagger. Ik ben erg benieuwd!


    ze zijn uit elkaar geweest en hebben al die tijd dus niet aan een album gewerkt. vandaar dat het 4 jaar geduurd heeft. ;p Maar ze zijn, als we ze zelf moeten geloven, druk bezig. Ze zijn volgens facebook nu druk bezig met het album er was een promo uit van tokio hotel tv volgens mij, waar je ze in de studio ziet.
    mijn kamer is ook al dik 4 jaar Tokio hotel vrij en luisterde allang niet meer naar ze. totdat ik dit jaar een nieuwe klasgenoot kreeg, die vroeger ook fan was geweest en we de tijd weer terug aan het halen zijn. Dus ik heb stiekem behoorlijk zitten fangirlen toen ik hoorde over het nieuwe album. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    zeker weten (H)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Sever > Kings


    -

    Galilea schreef:
    Hebben ze soms hun eigen tv show is het een soort promo voor hun nieuwe album?

    Ze hebben heel
    Lang tokio hotel tv gehad op YouTube en dat gaan ze mu weer doen. Daar is die 'trailer' voor :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Ze hebben heel
    Lang tokio hotel tv gehad op YouTube en dat gaan ze mu weer doen. Daar is die 'trailer' voor :3


    Oh, dus toch een soort van eigen tvshow, maar dan op YT?


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Oh, dus toch een soort van eigen tvshow, maar dan op YT?

    Ja, het is eens soort kijken achter de schermen en ik hun leven. Je kan het opzoeken op YouTube, ik denk dat hun oude er nog wel opstaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Ja, het is eens soort kijken achter de schermen en ik hun leven. Je kan het opzoeken op YouTube, ik denk dat hun oude er nog wel opstaan.


    Ah zo. Ander keertje misschien, Tokio Hotel boeit me niet echt meer zoals vroeger.


    16 - 09 - '17

    Ik ben nogsteeds fan! Heb geluk gehad dat ik naar de Humanoid tour kon. Ik heb een meisje gehad die een jaar had gewerkt voor 3 kaarten. En het niet breed had. Dus toen ik haar kaartjes overkocht omdat ze niet kon, Heb ik er zelfs voor gezorgt dat ze weer kon eten.

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Ja, het is eens soort kijken achter de schermen en ik hun leven. Je kan het opzoeken op YouTube, ik denk dat hun oude er nog wel opstaan.

    Oh zo! Hhahha, best cool dat ze weer beginnen.


    -

    Ik :D maar fan zoals ik was ben ik ondertussen niet meer.

    Zet mijn naam er maar bij yo!


    -