• Ollo! Ik zou me in de loop van volgende week graag een navelpiercing laten zeten, maar ik vertrek 17 juli op vakantie. Mijn vraag is dus als je dan al mag gaan zwemmen? Want ik heb ooit eens ergens gelezen dat je met een navelpiercing pas na 3 maanden mag gaan zwemmen.
    Anders wacht ik gewoon om het te laten zetten tot ik terug ben van vakantie :')
    Alvast bedankt! c:

    Edit: Toch maar even een mailtje naar m'n piercer gestuurd, en hij zegt ook dat ik beter wacht. Dit topic mag nu wel gesloten worden :')

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 22:14 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dat klopt, 3 maanden. Ik heb die van mij in september laten zetten hierdoor.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er zelf één en ik zal wachten als ik jou was. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zou wachten als ik jou was. Ik was eigenwijs en heb hem een paar jaar terug eind juni laten zetten en ben daarna op vakantie geweest. En toen is die dus gaan ontsteken ;"(


    Stop holding me under and let me breathe.

    Geen verstand van, maar ik zou wachten dus :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Assassin schreef:
    Dat klopt, 3 maanden. Ik heb die van mij in september laten zetten hierdoor.


    :) heb jij een navel piercing ??

    COOL !


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dit is dus een van de piercings die ik nooit zou willen :')


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Dit is dus een van de piercings die ik nooit zou willen :')


    Ik ook niet, evenals wenkbrauw piercings. Heb er zat, maar it's not my thing.
    Ieder voor zich though en zoals iedereen aangeeft; Ik zou lekker wachten tot na de zomer.


    Til hug og blod.

    Klopt je moet wachten. Ik wil zelf ook graag een navelpiercing en ga dus ook binnenkort op vakantie. Zelfde verhaal dus.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.